Laat de verzekeraars de Freestyle Libre vergoeden!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Laat de verzekeraars de Freestyle Libre vergoeden!.
|
Gast |
#12014-12-02 21:36Dit is een noodzakelijke vergoeding die het leven en de duur hiervan van diabetes zal verbeteren ten minste. |
|
| |
|
Gast |
#22014-12-02 21:44Ik hoop zo dat dit vergoed gaat worden! Gaat me zoveel rust geven! |
|
| |
|
Gast |
#32014-12-02 21:47Het zal het leven van een diabetespatient een stuk gemakkelijker maken en op lange termijn veel (dure) ziektes en aandoeningen voorkomen... Wat indirect weer goedkoper voor de zorgverzekeraar is! |
|
| |
|
Gast |
#42014-12-02 21:55Met mijn werk als pedicure heb ik mijn vingertoppen nodig, nu zijn ze altijd overgevoelig. |
|
| |
|
Gast |
#52014-12-02 22:16Het zou geweldig zijn als deze vergoed werd! Een stuk makkelijker leven en veel betere dagcurves waardoor betere stabiliteit! |
|
| |
|
Gast |
#62014-12-02 22:29Wat een vrijheid en blijheid zou het geven niet continue te hoeven prikken, een last minder bij deze chronische ziekte |
|
| |
|
Gast |
#72014-12-02 22:41Met de freestyle zal het goed ingesteld zijn van de diabetes veel gemakkelijker worden en dit is van het grootste belang voor de toekomst van iemand met diabetes en voor het verlagen van zorgkosten op korte en Kane termijn |
|
| |
|
Gast |
#82014-12-02 23:13Zonder de freestyle libre is de kans heeeeeel groot dat ik binnekort complicaties krijg, aangezien ik al 19 jaar met mijn glucosewaarden ontregeld ben! |
|
| |
|
Gast |
#92014-12-02 23:16Zoiets hoort gewoon vergoed te worden. |
|
| |
|
Gast |
#102014-12-02 23:17Het is zo belangrijk dat we dit vergoed zouden krijgen geen vingerprikken meer waar waar we pijnlijke blauwe vinger toppen krijgen. Het is echt een verademing voor een diabeet geen vinger prik meer alleen scannen en klaar. Het leven met diabetes is al zwaar genoeg dus laat dit een lichtpuntje zijn.... |
|
| |
|
Gast |
#112014-12-03 05:56Vergoeding graag voor ALLE leeftijden! |
|
| |
|
Gast |
#122014-12-03 05:59Wat zou de zelfregulatie van diabetes hierdoor vooruit gaat. Betere waardes, dus minder complicaties. Ook niet meer in je vingers prikken zou ideaal zijn, want na 10 jaar dagelijks 5 tot 8 x per dag prikken, wordt dit niet fijner! |
|
| |
|
Gast |
#132014-12-03 06:46Hoop dat het lukt |
|
| |
|
Gast |
#142014-12-03 08:17Gun ook de kinderen deze vrijheid |
|
| |
|
Gast |
#152014-12-03 10:07uiteindelijk zou dit een enorme besparing betekenen. |
|
| |
|
Gast |
#162014-12-03 10:13moeten wij er voor gestraft worden , omdat wij diabeet zijn . |
|
| |
|
Team Björn |
#17 Team Björn hoopt op vergoeding!2014-12-03 14:47Wat zou het mooi zijn als onze zoon van 10 jaar oud minder druppels bloed uit zijn vinger hoeft te halen!! Wij hopen van harte dat deze sensor zeer snel vergoed zal worden voor alle leeftijden!. |
|
| |
|
Gast |
#182014-12-03 22:03Zal voor veel kinderen en volwassenen een enorme vooruitgang zijn |
|
| |
|
Gast |
#19 Re: Team Björn hoopt op vergoeding!2014-12-04 09:34#17: Team Björn - Team Björn hoopt op vergoeding! Zodra hij wordt vergoed ziet het er voor kinderen nog niet goed uit. Hij is namelijk vanuit de fabrikant nog niet getest op kinderen. Dit zal dus nog wel een aantal jaar duren. Deze petitie is vooral bedoeld voor volwassene. Toch fijn dat iedereen deze tekent! |
|
| |
|
Gast |
#202014-12-10 10:52hoopt goed komt heb laag inkomen |
|
| |
|
Gast |
#212014-12-11 14:08Natuurlijk moet dit vergoed worden. En natuurlijk gaan de verzekeraars hier niet over (althans dat zou niet moeten mogen !!) |
|
| |
|
Gast |
#222014-12-11 14:2824 uur inzicht in je diabetes. Daardoor minder ziekenhuisopnames en minder kans op complicaties |
|
| |
|
Gast |
#232014-12-22 14:07Heel goed initiatief, ben zelf diabetes type 1 patiënt |
|
| |
|
Gast |
#242014-12-22 21:19Schandalig dat dit niet wordt vergoed, succes met de petitie |
|
| |
|
Gast |
#252014-12-28 16:01Met m'n "normale" bloedglucosemeter prik ik momenteel al meer dan 8x/dag. Dit doe ik uit noodzaak, want voel lage waarden niet aankomen. Naalden en strips meegerekend, ben ik met de FreeStyle Libre zeker goedkoper uit EN zullen m'n glucosewaarden er ook op vooruit gaan. Dus gewoon vergoeden. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.