Laat de verzekeraars de Freestyle Libre vergoeden!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Met mijn werk als pedicure heb ik mijn vingertoppen nodig, nu zijn ze altijd overgevoelig.
Wat een vrijheid en blijheid zou het geven niet continue te hoeven prikken, een last minder bij deze chronische ziekte
Het is echt een verademing voor een diabeet geen vinger prik meer alleen scannen en klaar.
Het leven met diabetes is al zwaar genoeg dus laat dit een lichtpuntje zijn....
Team Björn hoopt op vergoeding!
Wat zou het mooi zijn als onze zoon van 10 jaar oud minder druppels bloed uit zijn vinger hoeft te halen!! Wij hopen van harte dat deze sensor zeer snel vergoed zal worden voor alle leeftijden!.
Re: Team Björn hoopt op vergoeding!
#17: Team Björn - Team Björn hoopt op vergoeding!
Zodra hij wordt vergoed ziet het er voor kinderen nog niet goed uit. Hij is namelijk vanuit de fabrikant nog niet getest op kinderen. Dit zal dus nog wel een aantal jaar duren. Deze petitie is vooral bedoeld voor volwassene. Toch fijn dat iedereen deze tekent!
Met m'n "normale" bloedglucosemeter prik ik momenteel al meer dan 8x/dag. Dit doe ik uit noodzaak, want voel lage waarden niet aankomen. Naalden en strips meegerekend, ben ik met de FreeStyle Libre zeker goedkoper uit EN zullen m'n glucosewaarden er ook op vooruit gaan. Dus gewoon vergoeden.
| This discussion has been closed. |