Laat de verzekeraars de Freestyle Libre vergoeden!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat zowel mijn moeder diabetes had en een collega het heeft. En ik in zorg werkt en regelmatig moet prikken. En dat is niet altijd prettig. zeker niet als je een bloedsuiker dagcurver heb. zeker bij mensen met dementie kan dit heel lastig zijn omdat ze het ook vaak niet begrijpen.
Re: Re: Team Björn hoopt op vergoeding!
#19: - Re: Team Björn hoopt op vergoeding!
Ook voor kinderen wordt het nu ook door de fabrikant goed gekeurd, mits onder begeleiding van iemand van 18jr. of ouder. Alleen de verzekeraars sjoemelen nog met de patiënten belangen. Dat daar niets tegen te doen is is erg treurig.
Meer overzicht zorgt voor een betere inregeling, waardoor kosten kunnen worden bespaard op complicatie behandelingen voor de komende generaties.
duurzaam
De maatschappij wordt steeds duurzamer, geen stripjes extra naaldjes en andere rotzooi elke dag. De libre is ook nog eens een duurzamere uitkomst!
Sinds mijn 7e al diabetes 1. Nu ben ik 13 en zou het heel fijn vinden om van die vervelende prikken af te zijn. Het kost ook veel tijd die je op de middelbare niet altijd hebt en waardoor je vaak bezig bent met je ziekte. Ik prik gemiddeld 11 x per dag om stabiel te blijven! Dus kapotte vingertoppen!
het is belachelijk dat dit niet vergoed wordt.
het is jammer dat daar een petitie voor nodig is.
Omdat ik na vijf jaar nog steeds niet goed ingesteld ben wil ik graag zo veel mogelijk meten. Zonder restrictie van het aantal strips ik vergoed krijg.
Dit gaat zeker kosten besparen en voor de diabetici levensvreugde verhogend werken .
Winwin lijkt mij.
| This discussion has been closed. |