Laat de verzekeraars de Freestyle Libre vergoeden!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hoe lang moeten we nog w88? Ik w8 zelf al 39 jaar op zoiets als de freestyle libre.
Complicaties, ja ogen nieren gevoel in tenen wat minder word.
Het gaat nog, maar hoelang nog?
Ik doe mijn best.
HELPPPPPPPPPPP :-S
Ook ik ben voorstander voor het vergoeden van CGM voor diabetici. En omdat ik denk dat de Freestyle Libre minder kost per patiënt dan de Dexcom of CGM van Medtronic, denk ik dat met deze ook meer patiënten voor hetzelfde budget geholpen kunnen worden (de Dexcom en de Medtronic worden momenteel als proefproject al vergoed voor sommige personen). Voeg hem dus maar toe aan het lijstje. Betaalbare zorg voor iedereen.
maar het is een behoorlijk kostenplaatje dus dat moet toch vergoed worden voor iedereen!!!!
Zo wordt het diabetes hebben veel minder erg na al dat geprik!!!
Verbaas me er altijd over dat mensen met een slechte leefstijl zorg en hulpmiddelen vergoed krijgen, terwijl ze zelf die keuze maken om zo te leven. En mensen die niks aan hun ziekte kunnen doen moeten gaan betalen voor zorg en hulpmiddelen. Beetje een omgekeerde wereld.
Daarnaast kan de Freestyle libre zorgen voor minder kosten in de zorg voor diabetici, doordat er een betere regulering van de diabetes mogelijk is.
Re: Re: Team Björn hoopt op vergoeding!
#19: - Re: Team Björn hoopt op vergoeding!
Test voor kinderen is geen probleem. Hij wordt nu al door veel kinderen gebruikt en werkt prima. Zou vlot en glansrijk door de test moeten komen. (Vr gr team Bjarne
| This discussion has been closed. |