Laat de verzekeraars de Freestyle Libre vergoeden!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
mijn zwager heeft diabetes en veel klanten van mij ook (ik ben hulpverlener), ik zie hoevaak deze mensen in hun vingers moeten prikken. Hierdoor krijgen ze zere vingertoppen, plekjes of zelfs minder gevoel in hun vingentoppen.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Ze hoeven niet steeds te prikken met kans op infectie.
Omdat ik als voormalig (wijk)verpleegkundige en zelf ex-diabete weet wat diabetes betekent en kan aanrichten.
Diabetes Free Style Libre
Omdat ik het onze dochter zo ontzettend zou gunnen. Het maakt het hebben van Diabetes wat gemakkelijker. Al die vingerprikjes op een dag, vreselijk. En...omdat ik erin geloof dat dit zo helpend is voor de toekomst. Als je beter bent ingesteld heb je veel minder kans op complicaties op latere leeftijd.
Bovendien denk ik dat het ook een positieve invloed kan hebben op de bloedsuikers. Eerder hypo's en hypers constateren en eerder actie daartegen kunnen ondernemen. Dat leidt tot minder complicaties, en daardoor een betere gezondheid, betere kwaliteit van leven en tot lagere kosten voor de gezondheidszorg. Geef ons die Freestyle Libre!!!!!
Zoeden ze eens moeten doen!
Re:
Volledig mee eens! Ik ben er vast van overtuigd dat sommige ziektes zoals de onze, al in een verder stadium zouden zitten/ of genezen zijn . De pharmaceutische sector houdt sommige verbeteringen en oplossingen tegen vanwege de economische impact. Money makes the world go around...
Moest niet zo lang geleden mijn nieuwe ID card ophalen en mijn vingertoppen laten scannen, onmogelijk na zoveel jaren prikken.
| This discussion has been closed. |