Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Eis het ontslag van Jozias van Aartsen / Mededelingen / Update / Opmerkingen
|
Gast |
#12014-08-09 14:54Typisch hoe je weer een -volstrekt terecht- relativerende opmerking eruit pikt, maar de zesduizendvijfhonderd openlijke anti-moslim opmerkingen (waar die relativerende opmerking een antwoord op was) blijkbaar goedkeurt. We weten van welke kant jij komt, Michiel, dus het verbaast ons niets, maar had je als 'journalist' niet tenminste de schijn van objectiviteit kunnen, danwel moeten ophouden? Teveel gevraagd, kennelijk, helaas. |
|
| |
|
Gast |
#22014-08-09 15:45Volgens mij had u de opmerking van Gast 6461 wel eens beter mogen lezen. Die heeft het over "elke blinde haat". Dan past het niet om ook nu weer de diverse vormen van haat op een weegschaal te leggen. |
|
| |
|
Gast |
#3 Antwoorden Gast 1 en 22014-08-10 12:31
Beste Gast 1,
Zijn alle reacties echt anti-moslim? Ik heb verder al vroeg in de petitie aangegeven dat ik stopte met modereren (onbegonnen werk), en dat ik tot dat moment wel degelijk ook de haat-reacties richting moslims/islam heb verwijderd.
Ik heb mezelf verder nog nooit een journalist genoemd. Ik schrijf stukken en columns voor diverse websites. Niet meer, niet minder. Sowieso, gezien de tekst en aard van de petitie, was er geen sprake van objectiviteit. De aanleiding was (o.a.) de geuitte Jodenhaat. Dat het breder werd getrokken met het gebruik van de term 'volkerenmoord' doet daar niets aan af.
Beste Gast 2,
Dan past het niet om ook nu weer de diverse vormen van haat op een weegschaal te leggen.
Mijn nederige excuses.
|
|
| |
|
Gast |
#42014-08-12 20:42Goed onderbouwd verhaal Michiel, ga vooral door! Niets doen is geen optie. Wegkijken voedt alleen de onderlinge haat. Extremen aanpakken en aan de schandpaal nagelen helpt! |
|
| |
|
Gast |
#5 Re:2014-08-13 11:13#4: - Wegkijken voedt alleen de onderlinge haat. Dat is natuurlijk nonsens. Provoceren voedt de onderlinge haat en dat is precies wat de diverse demonstraties beogen. |
|
| |
|
Gast |
#62014-08-16 13:45Het heeft zéker zin gehad aandacht te schenken door deze petitie te tekenen. Dank hiervoor. |
|
| |
|
Gast |
#72014-10-05 17:05Van Aartsen leeft sinds z'n entree in de politiek in een cocon en begrijpt er niets van, dat komt af en toe pijnlijk naar buiten, onder andere toen hij iedereen in de Doubletstraat liet oppakken en opsluiten, de aktie was zogenaamd tegen gedwongen prostitutie en dus een mus doodschieten met een atoombom. Dan die misser in de Schilderswijk en alles eromheen. Heel Den Haag stad verpest, maar daar was zijn voorganger al mee begonnen, alleen hun kunnen er nog doorheen met hun pluchekonten auto's. |
|
| |
|
execall |
#82014-10-05 17:14We kunnen beter als eerste een nieuwe petitie aanmaken voor Loo Asscher, te gek voor woorden hoe die coke snuivende Amsterdamse wethouder minister -van héél Nederland- kan worden. Hij begrijpt er nog minder van dan van Aartsen en mag nu beslissen dat je geen uitkering en of zorg meer krijgt. Kan ik ook wel vragen aan een junk hier in de binnenstad, alleen zeggen die meestel wél ja! Eigenlijk kan je wel petities voor het hele kabinet maken, alleen zijn de meeste types hun eigen publicitaire vijand en van die van hun partij al, dat is dus zonde, want we kunnen de munitie van de petitie beter bewaren voor ernstige lijpen. |
|
| |
|
Gast |
#9 Re:2014-10-18 13:01Kortom, dit soort petities zijn volstrekt zinloos. Maar dat zei ik een half jaar geleden al. |
|
| |
|
Gast |
#102014-10-27 17:43Schande voor al die achttienduizend gasten die openlijk de neonazisten steunen in hun poging om een deel van het volk te mobiliseren tegen de rest van het volk. Dat ultrarechtse tuig heeft na zeventig jaar nog steeds niets geleerd. |
|
| |
|
Gast |
#122014-11-07 15:27"Om deze Aankondiging toch enige diepzinnige inhoud te geven pik ik er een uit de 6800+ 'Opmerkingen'. […] En deze petitie? Van Aartsen zit er immers nog. Niet? In hoeverre de petitie heeft geholpen om burgemeesters wakker te schudden en alerter te maken op (Joden)haatuitingen tijdens demonstraties kun je lang discussiëren, maar dat het 'iets' heeft geholpen, staat wel vast denk ik. Wat het een zinvolle petitie heeft gemaakt." |
|
| |
|
Gast |
#132015-04-08 10:55En? Ist-ie al weg? |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.