Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Eis het ontslag van Jozias van Aartsen / Mededelingen / Tussenstand 4 petitie (update): Eis het ontslag van Jozias van Aartsen / Opmerkingen
|
Gast |
#12014-07-29 20:08In de advocatuur bestaat er zoiets als grievende uitlatingen doen. Maar daartegen wordt nooit opgetreden, enkel als het 'onnodig' grievend is. Het gebruik van 'morele' grenzen die niet zouden overschreden zijn is net zo'n juridisch gekonkel, waarmee wat krom is recht wordt gemaakt. Foei! |
|
| |
|
Gast |
#22014-07-29 20:27Fantastisch en zeer belangrijk werk dat je hier levert Michiel. |
|
| |
|
Gast |
#32014-07-29 23:472 weken onderzoek ?? 5 min. filmpje kijken en hooguit 10 voor het lezen van art. 137c en 137d wetboek van strafrecht. Daarnaast heeft zijn woordvoerder hun standpunt weergegeven in heel media Nederland. Oftewel van Aartsen opdonderen achteraf zielig doen trappen wij niet in !! |
|
| |
|
Gast |
#42014-07-30 18:56Van Aartsen is daar nu te laat mee. Hij moet opstappen. |
|
| |
|
Gast |
#52014-08-01 00:32Jozias van Aartsen blijft een laffe hond, die zich nu heeeeeel voorzichtig gaat roeren met het vragen om ruimere bevoegdheden. Elk fatsoendelijk en weldenkend mens had kunnen begrijpen dat er ingegrepen had moeten worden. Als je dit in functie van Burgermeester ( burger vader ) na laat dan ben je bang voor je haggie dan wel functie dan wel salaris. Je bent het niet waard om in de functie van burger vader te blijven zitten. Het vertoond het gedrag van de NSBers gedurende het begin van de bezetting gedurende de wo2. Opzouten met zo'n laffe hond. Tuurlijk heeft ingrijpen gevolgen en ja die zijn op dat moment misschien wel erger ( materieel)dan de gevolgen die er nu zijn ( moreel ). Maar niet ingrijpen geeft deze mensen??? Personen een soort van vrijbrief en een soort van wij zijn goed bezig en volgens de wedshandhavers dus niet strafbaar . Nederland laat zich zijn verworven vrijheden en democratie ontnemen door personen die gebruik maken van onze humane wedgeving en instellingen om hen te onderhouden en een normaal leven te gunnen. Als dank willen zij ons hier in ons land hun wedgeving ,waarde en normen opleggen. Dezelfde waarde en normen waar voor zij hun land ontvluchten. En Jozias laat het lekker allemaal toe. Wegwezen met die lapzwans. Hoofd van de politie moet representatief zijn voor de agenten op straat. Streng doch rechtvaardig optreden. Dit heeft hij aan alle kanten nagelaten. Zelfs de agent op straat schaamd zich voor zijn gedrag. |
|
| |
|
Gast |
#7 Re: Re:2015-04-08 11:00Hahaha, dat is een goeie! "Wedgeving", hoe krijg je het bij elkaar gespeld? |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.