Project P moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Project P moet blijven.


Gast

#76

2014-05-21 07:43

Beste petitie ooit. Meteen getekend

Gast

#77

2014-05-21 07:44

Het is belangrijk dat het pesten word gezien als probleem. Zodat schoolen en de maatschapij er wat aan kan gaan doen ! Want iemand de dood injachen door het pesten vind ik niet kunnen het zou voor komen kunnen worden

Gast

#78

2014-05-21 07:45

Ik vind het een geweldig goed programma want dagenlijk worden duizenden kinderen gepest en het leven zuur gemaakt. Hier moet gewoon een einde aan komen. En dit programma laat heel nederland zien wat pesten kapot maakt. Zelf heb ik vroeger de gruwelijkste dingen meegemaakt en als dit programma toen al bestond had ik me zeker opgegeven. Ik snap niet waarom het programma moet stoppen want het heeft alleen maar positive effect op de jeugd en vooral in mijn eigen leefdtijds groep zie ik elke week weer positieve dingen over project p. Dus de aandacht die ze zoeken voor het stoppen van pesten helpt dus wel. Ik vind dat nederland dit moet steunen want dit is een groot probleem!!!

Gast

#79

2014-05-21 07:47

Ik vind het geweldig wat jullie voor die kinderen doen!!

Gast

#80

2014-05-21 07:51

Eindelijk worden de gepeste kinderen geholpen en niet de pesters wat vaak gebeurd (helaas ervaring mee)

Gast

#81

2014-05-21 07:53

Het kan niet zo zijn dat dit programma weg moet. De waarheid moet wat dit punt betreft nodig is gezegd en gezien worden!!!!!!!!!

Gast

#82

2014-05-21 07:55

stop pesten

Gast

#83

2014-05-21 07:57

Hoe kunnen ze zo'n goed programma nou stoppen...... pesten moet stoppen niet het programma!!!!!

Gast

#84

2014-05-21 07:58

Pesten moet ophouden! Ouders leer uw kindeewn het kan niet door de beugel
en scholen steun de kinderen die gepest worden!
Na aangifte over de rehoboth school in naaldwijk ook mijn kinderen vanwege pesten eraf gehaald school deed ook niets aan het probleem.

Gast

#85

2014-05-21 08:02

Pesten moet een keer gezien en behandeld worden niet goedschiks dan kwaadschiks!

Gast

#86

2014-05-21 08:04

Onderstaand schreef ik gisteren nadat ik het programma op rtl gemist had bekeken.

--------------------------------------------------

Net Project P: Stop Het Pesten teruggekeken van gisteren... Verbijsterend! Ik ben me gewoon aan het opvreten van binnen. Wat een kloteschool zeg!
Waar gaat het heen in dit land. De pesters worden beschermd en de gepeste kan ophoepelen.

De "volwassenen" van deze school kunnen een voorbeeld nemen aan de kinderen uit zijn klas, hoe zij gereageerd hebben. Top!

En dan zeggen: "Jullie moeten niet boos zijn op RTL, maar op Patrick en zijn ouders".... Kom op zeg! Waar halen ze dat lef vandaan!!!!

Ik hoop vanuit het diepste van mijn hart dat die jongen een leuke school weer vind, waar hij zijn ding kan doen en uiteindelijk zijn droom om piloot te worden waar kan maken..

Ikke boos??? Nee hoor... beetje maar... AHUM... — woest.

Gast

#87

2014-05-21 08:13

Ik ben zelf 6 jaar gepest, dus het moet stoppen! De meeste mensen weten er de gevolgen niet eens van! Het gaat te ver!

Gast

#88

2014-05-21 08:14

Pesten MOET stoppen...!!!!!

Gast

#89

2014-05-21 08:15

Ik ben zelf drie jaar gepest op de lagere school en heb dat mijn hele leven "meegedragen". Ik vind dat de makers van het programma de pesters respectvol behandelen; wazige beelden, niet persoonlijk gericht, vragen hoe nu verder te gaan om het pesten te laten stoppen etc. Alles vanuit een positieve intentie. Eigenlijk komt het er elke keer weer op neer dat de pesters niet echt inzien wat hun gedrag veroorzaakt bij degene die gepest wordt en als dat inzicht er is na het zien van de verborgen beelden, dan kan de sfeer op school weer goed komen. Ik had graag gewild dat dit programma in de tijd dat ik werd gepest mogelijk was geweest. Daarom vind ik dat dit programma zeker moet blijven.

Gast

#90

2014-05-21 08:20

Pesten is zo gemeen. Dagelijks worden mensen gepest, groot en klein, de sterkste wint, hoe meer mensen zich aansluiten bij de sterksten, hoe meer slachtoffers er vallen, zorg dat je de andere kant kiest, dat er geen slachtoffers meer zijn, maar dat je bij die sterke mensen hoort die pesten tegengaan. Pas dan ben je sterk! Maak de wereld een stukje mooier!

Gast

#91

2014-05-21 08:21

Goed dat jullie actie voeren tegen pesten.

Gast

#92

2014-05-21 08:22

Ik kan er zo boos om worden als een kind zo gepest wordt daar heb ik gewoon geen woorden voor en dan ook nog de school waar zijn ze mee bezig kom op voor de kinderen die dit mee maken dus mensen denk eens na het is voor de ouders ook niet fijn als ze een briefje vinden van hun zoon of dochter zo kan het niet langer denk na over de uitzending pesten laat het door gaan dan word de ogen van de pesters ook geopend dank u wel

Gast

#93

2014-05-21 08:35

Ik vind dit programma gewoon super goed zo zien de pesters wat ze bij iemand aan richten wat voor hun onschuldig is kan bij iemand anders iets vreselijks zijn pesten is gewoon onzin na mij idee word iet gedaan zodat ze zelf een beter gevoel krijgen waarom ben jij beter waarin is hij lelijk waarom heeft hij x benen ieder mens is uniek et is maar goed dat er niet allemaal het zelfde zijn iedereen heeft min punten danwel niet van buiten maar dan van binnen laat ieder mens zichzelf zij. En respecteer dat sommige anders zijn als dat jij gewend ben iedereen heeft recht op een mooi leven

Gast

#94

2014-05-21 08:44

Project p moet vooral niet stoppen het programma maakt een verschil en kinderen die zo'n gedrag vertonen moeten op hun plaats worden gezet (wat niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet).

Gast

#95

2014-05-21 08:44

Er zijn al té veel zelfmoorden gedaan!

Gast

#96

2014-05-21 08:44

Project P moet blijven... Ik wou dat het in mijn tijd er al was..

Gast

#97

2014-05-21 08:48

ProjectP is een geweldig programma en er zijn cover onzin programma's ik vind dat ProjectP moet gewoon blijven!

Gast

#98

2014-05-21 08:48

Ik ben zelf veel gepest geweest. Ik weet hoe moeilijk het is om hierna iemand in vertrouwen te nemen. Na zoveel jaren later heb ik hier nog last van. Project P helpt deze kinderen juist om deze ervaring niet te hebben. En om het vroegtijdig te stoppen.

Gast

#99

2014-05-21 08:53

Mijn zoon van 11 wordt al een aantal jaren gepest op school. School doet ontzettend haar best om het pesten te bestrijden maar steeds komen de etterbakken er weer mee weg. Leerkrachten zijn alert maar kunnen helaas niet altijd alles zien. De etterbakken doen het natuurlijk stiekum. Gelukkig wordt mijn zoon WEL serieus genomen. Nog ff volhouden lieve Timo...nog een paar weken en dan ben je verlost van deze vervelende groep 8

Gast

#100

2014-05-21 08:53

Project P moet zeker blijven!! Er wordt te veel gepest, gekleineerd en onrespectvol omgegaan met elkaar!