Project P moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Project P moet blijven.


Gast

#151

2014-05-21 19:26

Ik hoop dat het blijft want niet alleen de kids op tv worden er mee geholpen als andere dit zien gaan ze mischien nadenken dat dit gewoon niet kan zo en zo vind ik dat scholen meer er aan moeten doen

Gast

#152

2014-05-21 20:09

Eindelijk was er een programma wat het pesten aanpakt en dan moet het stoppen omdat er weer oneerlijk wordt berecht. Ik vond het prachtig mooie televisie. En volgens mijn werd er integer omgegaan met de pesters en het slachtoffer.

Gast

#153

2014-05-21 20:16

Pesters worden beschermd, en de kinderen die gepest worden, worden gedumpt, alleen gelaten en niet geholpen.
dit programma moet blijven!!
neem de pesters niet in bescherming zo leren ze nooit van hun fouten

Gast

#154

2014-05-21 20:35

Waarom is deze petitie nodig?
Wat mij betreft vertelt het verhaal zich zelf.
Het is tijd dat de ogen open gaan in deze samenleving.
En kijk eens naar die koppen van die pesters, het staat op hun hoofd geschreven.
Net als hun eigen onzekerheden, die zij op anderen reflecteren en zichzelf verschuilen
Mvg maurice

Gast

#155

2014-05-21 20:54

Moet blijven. Is gewoon noodzakelijk voor de scholen en kinderen voor hun toekomst en hun plezier in het leven.

Gast

#156

2014-05-21 20:56

Zelf jarenlang gepest, als ik nu nog op school zat en nog gepest werd had ik me ook opgegeven voor dit programma, want mensen keihard confronteren met hun eigen idioterie is de enige oplossing voor het probleem! Leraren, de overheid, niemand snapt wat het met een kind doet, tenzij het jezelf is overkomen... En ze weten gewoonweg niet hoe ze het aan moeten pakken. RTL heeft wat geprobeerd en het is iets dat eindelijk werkt! Iets wat eindelijk gepeste kinderen wat rust geeft. Houd de pesters niet het hand boven het hoofd, want dan blijft het doorgaan...
k155

#157 Re:

2014-05-21 20:59

#152: -

Inderdaad! Er werd niet met een vinger gewezen naar schuldigen, je zag in de geheime opnames ook niet wie wie was, dus snap het probleem totaal niet. Er werd normaal omgegaan met de pesters en werden niet gemeen benaderd door de programmamakers.


Gast

#158

2014-05-21 21:11

Het moet stoppen, het veranderd persoonlijkheden en toekomsten van mensen die gepest worden.
En het kan mensenlevens kosten als er niks aan word gedaan.
De normen en waarden die er tegenwoordig zijn, zijn niet meer de normen en waarden van vroeger.

Zelf het pesten vind al vorm in de ouderenzorg en ook hier is het hinderlijk voor het personeel en alle mensen die er bij betrokken moeten worden om het te kunnen en moeten oplossen. Omdat ieder ouder mens een waardig en mooi leventje moet kunnen hebben, ook al is dit in een verzorgingshuis of verpleeghuis.

Gast

#159

2014-05-21 21:17

we moeten nou eens stoppen met zeiken over het nog mogen uitzenden van programma's maar we moeten juist blij zijn dat er een programma is die het pesten aan de kaak stelt en er werkelijk wat aan doet

Anonymous

#160 like deze pagina op fb en deel!

2014-05-21 21:30


Gast

#161

2014-05-21 22:24

Pesters mogen eindelijk wel eens aangepakt worden!

Gast

#162

2014-05-21 23:16

Ik vind het schandalig de Pesters worden beschermt dit kan gewoon niet echt geen woorden voor maar project p moet terug op de buis met alles er op en eraan pesten moet stoppen

Gast

#163

2014-05-22 05:21

Eindelijk is er eens iets wat pesten probeert te stoppen

Gast

#164

2014-05-22 05:44

PESTEN KAN ECHT NIET (MEER)!
Scholen die zich niet inzetten om de gepeste kinderen te helpen (of hen zelfs al schuldige aanwijzen) zouden zich dood moeten schamen.
Respect voor Project P, die dit onderwerp eens goed in het licht zet.

Gast

#165

2014-05-22 06:51

Als de gepeste kinderen eens net zo goed beschermd zouden worden als de pesters nu en hun scholen nu.....

Gast

#166

2014-05-22 07:03

Voor mijn dochter is het te laat zij is geestelijk een wrak door de pesters, maar hopelijk kan dit andere kinderen helpen.

Gast

#167

2014-05-22 11:21

super aktie project p moet blijven en het pesten moet nu maar eens stoppen!!!!!!!!!!!!!!!!
P

#168 Er zijn ook regels waar je je als school aan moet houden

2014-05-22 11:22

#12: -

Ik vind dat niet alle scholen hun kop in het zand steken. Houd er ook rekening mee dat scholen soms ook met hun handen op hun rug gebonden zijn. Als je de pestprotecollen volgt en dit werkt niet, schorzingen, overplaatsing van klas e.d. dan zou je als school het liefst de pesters aan willen pakken door hem/haar naar een andere lokatie te sturen. Het is echter niet zo simpel. Als school ben je verantwoordelijk voor opvang van de leerling op een andere school. Hier zijn strenge regels voor vanuit de overheid. 'Elk kind heeft recht op onderwijs'. Als je geen andere school kan vinden die deze leerling wilt accepteren dan zit je. Uiteraard ben ik er voor om dit wel uit te zenden mocht het gebeuren maar ik vind niet dat gelijk alle scholen in slecht daglicht gezet mogen worden. Het personeel op veel scholen doen erg hun best, soms helpt dit helaas niet.

Dit is iets wat bij de overheid moet beginnen, zij moeten voor meer opvangmogelijkheden zorgen voor kinderen die niet corrigeerbaar zijn op scholen. Dit traject van vanschoolplaatsing kan soms wel 2 jaar duren al dan niet langer.


Gast

#169

2014-05-22 13:08

Ik vind dit een erg goed programma, zelf ben ik vroeger ook regelmatig gepest en had ik af en toe mogen wensen dat dit soort programma's er waren

Gast

#170

2014-05-22 14:30

Pesten moet worden aangepakt, en ze moeten stoppen met pesters het hand boven het hoofd te houden. Ik vind het goed dat dit programma er is, en ik wou dat het in mijn jeugd al bestaan had.

Gast

#171

2014-05-22 14:35

hoop dat dit progamma mag blijven

Gast

#172

2014-05-22 16:27

Natuurlijk moet dit programma blijven zodat ( om te beginnen ) ouders eindelijk eens duidelijk zien dat als hun kind een pester is wat het allemaal te weeg kan brengen .

Gast

#173

2014-05-22 17:39

Onze jongste zoon is op zijn vorige basisschool gepest en na tig gesprekken werd er niks meegedaan. Hij moest maar weerbaarder worden etc..kortom. .de pestkoppen werden beschermd. Gesprekken op nieuwe school en daar begreep men hoe erg het was. Bij opruimen van zijn lade op oude school vonden we een tekening waar we behoorlijk onder de indruk van waren..meer zeg ik er niet over! De nieuwe school waar hij nu 2.5 jr opzit heeft hem weer tot een vrolijke kerel gebracht door aandacht en hem te laten groeien. Hij heeft nu paar vriendjes....maar toch blijft zn zelfvertrouwen laag...door PESTEN! !! Ik hou mn hart vast..want hij gaat na de zomer naar het voortgezet onderwijs. ..die angst als ouder raak je niet meer kwijt. Daarom moet pesten ophouden!!!

Gast

#174

2014-05-22 20:26

Verbeter de wereld begin bij je zelf! ! En oordeel niet over een ander, je kunt namelijk alleen over je zelf oordelen!

Gast

#175

2014-05-22 20:27

Belangwekkend en met hart gemaakt programa. Tweede seizoen!