Bring Denderleeuw Kleurt Back

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Bring Denderleeuw Kleurt Back.

Bernadette

#26 Re: Denderleeuw ontkleurt.

2014-05-16 18:48

#20: Kosmopoliet - Denderleeuw ontkleurt.

Ik zou het echt niet beter kunnen zeggen, multicultureel is niet meer politiek correct !!

 


Gast

#27

2014-05-16 21:20

Hupp'hupp voor de zwette! ;p

Gast

#28 Re:

2014-05-17 11:52

#27: -

Makkake buiten jhaa!

Kies een pseudoniem

#29 Vlaanderen waar wit neutraal hoort te staan!

2014-05-17 12:05

Nieuw flikke bureau = door all die allochtonen.
Multi cultureel? Dit is meer afrika en makkake bijeen dan iets anders, ze zouden ze beter allemaal terug naar hun land sturen, wa komt dat hier stemmen eigenlijk?? Moskees zetten? En wa nog allemaal?.. Zet eens een kerk in Marocco? Praat eens constant vlaams in marocco? Ik zeg makkake buite! Omdat vlaanderen 'vlaanderen hoort te zijn! En er zijn zoal 50% makkake en zwetzakke da hier teveel wonen.. Eu? Epidemie jhaa! Ze leggen nu all genoeg vlamingen het zwijgen op omda ze hun thuis voelen, Vlaanderen/Belgie - Waar zwart niet thuis hoort! Stem voor vlaanderen! Niet voor impalming van ons land dat we all lang kwijt zijn! #VlaamsBelang!
NelsonMandelaForPresident

#30 Re: Vlaanderen waar wit neutraal hoort te staan!

2014-05-17 14:20

#29: Kies een pseudoniem - Vlaanderen waar wit neutraal hoort te staan!

Beste,

Ik betreur uw standpunt. Hiermee wil ik het niet afwijzen, we leven namelijk in een land waar ieder recht heeft om zijn mening te uiten. Toch wil ik u sterk aanmoedigen om die zogenaamde 'makkaken' zoals u ze omschrijft, te leren kennen.

Meerdere studies hebben aangetoond dat het wantrouwen onder de bevolking stijgt, zodra verschillende autochtone en allochtone groepen zich vestigen in eenzelfde wijk. In zeker zin begrijp ik uw angst dan ook. Ongekend maakt onbemind. Laat ons echter niet uit het oog verliezen dat een studie van de Universiteit van Oxford even duidelijk heeft aangetoond dat wanneer mensen met andere achtergronden geregeld met elkaar praten in gewone, dagelijkse situaties, het wantrouwen snel weer afneemt.

Het is dan ook door uw onwetendheid en uw gebrek aan moeite om die andere rijke culturen te ontmoeten, dat ik uw standpunt betreur.

Nelson Mandela heeft ooit gezegd dat niemand geboren werd met haat voor een andere persoon omwille van zijn huidskleur, achtergrond of religie. Mensen moeten leren om iemand te haten, in dat geval kunnen ze evengoed leren om van een ander te houden.

Nelson Mandela was een wijze man.

lama

#31 Re: Vlaanderen waar wit neutraal hoort te staan!

2014-05-17 14:28

#29: Kies een pseudoniem - Vlaanderen waar wit neutraal hoort te staan!

Dank je wel voor je tip.  Voortaan was ik op 30° met het wasprodukt "Vlaams Belang" en alle "vuile" problemen zijn opgelost!!!  Zeg : is het wel fosfaatvrij ?

en och ja, zoek misschien even in het woordenboek het woord neutraal op, en als je daaraan uit bent mag je contradictie opzoeken ; daarna kan je deze neutrale contraductie assimileren en achterhalen waar je de mist bent ingegaan.


Gast

#32 Re: Vlaanderen waar wit neutraal hoort te staan!

2014-05-17 14:48

#29: Kies een pseudoniem - Vlaanderen waar wit neutraal hoort te staan!

Een voorstel : U kan zich inschrijven voor de lessen Nederlands.Dan vangt U twee vliegen in één klap :U leert uw zogenaamde "makkakken" beter kennen en u kan zich zonder taalfouten leren uitdrukken!


Gast

#33 Jammer dat iedereen NVA stemde

2014-05-17 15:41

Jammer, dat Denderleeuw Kleurt zou verdwijnen bij stemmen op (extreem) rechts zoals Vlaams Belang en N-VA was te voorspellen. Hoeveel van de ondertekenaars zullen hun fout inzien en volgende week wel voor een partij stemmen die multiculturele omgevingen aanvaart.

Gast

#34

2014-05-17 16:38

Stop de Vlaamse waanzin in een geglobaliseerde wereld!.

Gast

#35

2014-05-17 17:05

de maskers af en dat nog voor de verkiezingen

Gast

#36

2014-05-17 17:18

Beschamend

Gast

#37

2014-05-17 20:15

we mogen ons land in geen geval laten verschralen tot een eentonig autoritair landschap waarin zoals vroeger in het oostblok een zogezegde leidende cultuur als 'norm' wordt opgedrongen.
wat is ùw probleem?

#38 Re: Re: Vlaanderen waar wit neutraal hoort te staan!

2014-05-17 21:07

#31: lama - Re: Vlaanderen waar wit neutraal hoort te staan!

bij mij staat onderaan reclame voor IQ-testen; let op meneer de neonazi, het kan pijnlijk worden in uw geval


Gast

#39 Re: Jammer dat iedereen NVA stemde

2014-05-17 21:47

#33: - Jammer dat iedereen NVA stemde

Dat is juist, maar CD&V zwijgt nu ook in alle talen!!!

Alles doen ze voor een postje.

Kies een pseudoniem

#40 denderlieje kleert?

2014-05-18 08:45

Zwett'n troch jaugh' boite skippen all dei zwettlaperoi! Wa komt da ie stinkk'n??

Gast

#41 Re: Vlaanderen waar wit neutraal hoort te staan!

2014-05-18 08:55

#29: Kies een pseudoniem - Vlaanderen waar wit neutraal hoort te staan!

Ik snap je woede hier achter. Mensen beseffen niet meer dat dit België hoort te zijn. De belgische gevangenis zit voor 70% vol met soep uit andere landen, de dure uurwerken die meerderheid draagt verdienen ze aan ons belastings geld, en aan het verzieken van onze jongeren doormiddel van het verkopen van drugs. (Ik ben geen racist, maar betaal ook niet graag meer belastings geld zonder nut. )


Gast

#42

2014-05-18 09:45

Stem N-VA weg uit de politiek, teveel schorem dat het voor het zeggen heeft ...

Gast

#43

2014-05-18 10:56

Samen is altijd mooier dan apart.

Gast

#44

2014-05-18 13:31

Ze nodig

Gast

#45

2014-05-18 13:34

Heeft zich reeds iemand afgevraagd wat het probleem was met de programmatie van Denderleeuw kleurt ?
2 groepen moesten wijken voor iets anders ; nota bene 2 lokale groepen
* de ene waarvan een lid nageslacht is van een oppositielid
* de tweede : een buurtwerker die de "hangjonderen" aan het station rond zich verzamelde en een muziekbandje opstartte om zo de stationsproblematiek aan te pakken.

Gast

#46

2014-05-18 13:54

In een steeds multicultureler wordende samenleving is het van groot belang om in de Belgische gemeenten evenementen te hebben die zowel de 'Belgen' als de 'allochtonen' verenigen. De ene cultuur boven de andere stellen is een voorbijgestreefd concept in een maatschappij waarbij multiculturaliteit gewaardeerd en niet verafschuwd zou moeten worden.

Gast

#47

2014-05-18 14:01

Ik dacht eerst dat die burgemeester een Vlaams Blokker was. Maar ja, daar zijn de mogelijkheden voor carrière beperkt.

Gast

#48

2014-05-18 15:05

Wat is er mis met Afrikaanse muziek? Stelletje bekrompen idioten daar in het gemeentebestuur van Denderleeuw!!!

Gast

#49

2014-05-18 16:03

.
32% van de Vlamingen stemt voor een 'pest'partij. 10% van de andere Vlamingen stemt voor 'even erg, of nog erger'. Wat 20 à 30 jaar geleden gebeurde in de 'Front National' gemeenten en slaapsteden in Frankrijk, gebeurt nu in België. Verzuring, verarming, verschraling en pesterijen voor de zwaksten, dat typeert de moed van vele 'verzuurden'. Ik denk dat ze gewoon jaloers zijn dat 58% van de Vlamingen wel goed kan opschieten met hun buren, met mensen met een andere achtergrond. Vlamingen zijn ook immigranten. Ooit kwamen we allemaal vanuit het Afrikaanse vasteland naar boven, naar het noorden..
.

Gast

#50 Re: "Heeft iemand zich al afgevraagd wat 't probleem was met de programmatie 'Denderleeuw Kleurt' ?"

2014-05-18 16:20

#45: - (anonieme reactie)

.
Dit mag geen reden zijn om een feest gewoon 'af te schaffen'. Organisatorische problemen en problemen van 'programmatie' zijn er bij elk festival. Het afschaffen van een 'mullticultureel festival' is gewoon sabotage: de verzuring dient te regeren, want dat kweekt dan weer heel wat meer stemmen voor de 'erfgenamen van de collaboratie met het fascisme en het nazisme' (P.s.: Stalin, Hitler, Mussolini, Mao, Franco, Pinochet, Pol Pot, Kim Yung Il, Hiro Hito, Saddam Hussain, en alle minder bekende, doch wèl beruchte 'nationalistische' dictatoren: een pot nat..)
.