Zeg "Ja!" tegen Geert Wilders (PVV)

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg "Ja!" tegen Geert Wilders (PVV).

De boemerang

#1

2014-03-25 09:58

Als meneer Wilders zou zeggen wat alle andere Nederlanders denken, dan zouden er wel wat meer mensen stemmen op meneer Wilders en niet iedereen 'zitten te haten' (wat is dat?) op Geert Wilders. Uw argument spreekt zichzelf tegen.
U noemt vervolgens een 'aantal redenen', die welbeschouwd eigenlijk één reden is: strafbaar/laakbaar gedrag.

Het spijt me. Geert Wilders zelf heeft mij nooit een reden gegeven om 'ja' tegen hem te zeggen en u nog veel minder. Succes verder.
De boemerang

#2

2014-04-04 11:17

"Veel minder criminaliteit ( 70% van de gevangen zijn autochtonen. Dat zegt toch als iets?"

Ik verzoek u deze zin, uw eigen zin, nog eens een keer heel erg goed na te willen lezen, want die zegt absoluut het tegenovergestelde van wat u bedoelt te zeggen. En nee, ik heb het niet over de typefouten (gevangen, als).

De boemerang

#3

2014-05-11 11:08

"Wees nou een keer niet bang Nederlanders, zeg wat je denkt."

De Nederlanders zeggen wat zij denken, maar jullie (volgelingen van de Grote Leider) accepteren dat geluid niet en weigeren te begrijpen dat de meerderheid van de Nederlanders beslist niet wil wat jullie denken. Nu ja, wat blonde Greet denkt, want slecht zeer weinigen van jullie denken zelfstandig.

De boemerang

#4

2014-07-07 16:09

Zes handtekeningen om "ja" te zeggen tegen de man die hoegenaamd de mening van de meeste Nederlanders zou verwoorden. Lijkt mij toch heel erg duidelijk dat andermaal de overgrote meerderheid van het Nederlandse volk een heel luid "nee" zegt tegen de geblondeerde droplul. Had niet anders verwacht.

Gast

#5

2014-07-14 12:25

Ik sluit me dan maar bij de meerderheid aan: EEN DIKKE VETTE NEE!


Gast

#6

2014-07-22 19:14

Maatschappelijk breed gedragen, die man. Woehaha!

Gast

#7

2014-11-03 17:17

De PVV is een procedure gestart om PvdA'ers Samsom en Spekman alsnog te laten vervolgen. Volgens de PVV moeten zij hetzelfde behandeld worden als PVV-leider Wilders. Tegen hem loopt een strafrechtelijk onderzoek vanwege zijn uitspraken over minder Marokkanen. De PVV deed aangifte tegen de PvdA'ers omdat ook zij strafbare uitspraken zouden hebben gedaan over Marokkanen, maar het OM vervolgt hen niet. Wilders besloot daarom te onderzoeken of hij vervolging door het OM kan afdwingen. Volgens de PVV mogen Samsom en Spekman zeggen wat ze willen, maar als Wilders wordt vervolgd, geldt dat ook voor hen.

 

____________

 

Och gut, Geertje, spelen de grote mensen weer niet lief met jou? Hoe zou dat toch komen, groot jankend kind?

Waarom heb je vier, vijf jaren geleden geen aangifte gedaan tegen Spekman en Samsom? Toen hebben zij die uitspraken gedaan, maar toen had je er geen moeite mee, hè gluiperige Calimero, omdat zij precies dat zeiden wat jij ook altijd zegt. En omdat jij nu op de vingers getikt wordt, moet en zal er ook "foei" tegen Samsom en Spekman gezegd moeten worden. Ook al ben je het nog steeds met hen eens, maar gewoon omdat je zo'n rotverwend snotjoch bent dat het niet kan velen om z'n zin eens één keer niet te krijgen.

Mogen wij weer voor je ophoesten, hè, die gerechtskosten en die weggegooide tijd en moeite voor jouw zielige gejank.

 

Rot toch eindelijk op als je een vent bent!