no2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Re: Re: Egocentrisme
#555: - Re: Re: Re: Egocentrisme
Ge spreekt over een periode van 10 jaar. Dan kunnen omstandigheden wel eens wijzigen. Of veranderen uw plannen nooit in een periode van 10 jaar?
Re:
Het antwoord op uw laatste vraag is vrij simpel. Even de statistieken van de twee petities naast elkaar leggen.
Re: Re:
Die statistieken zeggen niets!
ALs je graag de geleerde wil uithangen doe het dan vooral op die andere pagina, waar het niveau niet hoger ligt dan dat van de gemiddelde basisschool.
Dank.
Re: Re: Re: Re:
Bij mij niet echt, bij u straks veel minder!
Ik hoop voor u dat je ticket nog gerefund krijgt ;)
Met meer dan 300 festivals in de zomer zijn we de top qua festivals, eentje minder gaan we echt niet merken hoor.
Het zal geen gemis zijn, heel tommorowland.
Re: Re: Re: Re: Re: Egocentrisme
#579: Timothy - Re: Re: Re: Re: Egocentrisme
Is een afspraak 4 jaar geleden gemaakt.
En jaarlijks terug op de wijkraad naar voor gebracht.
November 2012 nogmaals bevestigd op wijkraad door toenmalige burgemeester.
En 2013, nieuwe gemeentebestuur, dan maar even die afspraak opblazen.
Nogmaals, de buurt heeft geen probleem met 1 weekend TML.
Maar, probeer te begrijpen, +- 100 dB(C) over je heen krijgen, 13u per dag, 3 dagen lang,
het moeten ondergaan ...... ik denk niet dat je dit op je werk zou pikken.
Nu, 2 opeenvolgende weekends dit ondergaan .... (ondergaan is niet gelijk aan beleven).
Je schrijft 'egocentrisme', maar slaat dit niet eveneens op jullie?
Jullie hebben jullie 'feest weekend' maar willen meer.
Sommigen zijn zelfs niet afkerig tegen 3 weekends!!!
Pot, ketel, zwart : maak er zelf maar een spreekwoord mee.
Re:
tomorrowland bestaad al 10 jaar dit jaar en nu ineens willen de mensen het weg als ge er bent komen wonen voor de rust raad ik u aan te verhuizen want in boom ben je nooit gerust kijk maar met al die alochtonen die savond en snachts iedereen aanvalt zelfs zonder tomorrowland woon je er nog ni gerust !
tomorrowland bestaad al 10 jaar dit jaar (ja en binnen 20 jaar 30) en nu ineens willen de mensen het weg als ge er bent komen wonen voor de rust raat ik u aan te verhuizen want in boom ben je nooit gerusd kijk maar met al die alochtonen die savond en snachts iedereen aanvalt zelfs zonder tomorrowland woon je er nog ni gerusd !
Wat een debielen. Geen punten, komma's, hoofdletters, dt-fouten, racisme. Kortom: gebrek aan respect voor andere mensen.
Bergijpt men nu een beetje wat ons probleem is? 10% van de TML-bezoekers zijn gewoon varkens. Dat en het lawaai 2 weekends (en bijna de hele zomer overlast) ondergaan is voor velen gewoon teveel. Dit moet en zal stoppen. TML hoort hier niet.
En aan al die hardhorigen: het is toch niet omdat jij er geen last van hebt, dat een ander er geen last van kan hebben?!
omwille van dit festival,en dit tijdens het hoogseizoen.
thuis blijven is geen optie,vermits ik een chronische ziekte heb,door een hersentumor.
| This discussion has been closed. |
Re:
#573: -
Nee, dat komt door het gelach om Geert Wilders' onnozele praat.