no2morrowlandXL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.

Gast

#551 Re:

2014-02-05 20:14

#548: -

Super gezegd!! Leer hier iets van bende azijnpissers!!!

Gast

#552 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner

2014-02-05 20:17

#515: Azijn pissen loont. - Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner

Zeg randidioot met de groten bek... Gade nu eindelijk uw naam en adres is doorgeven dak u is een bezoekske kan brengen??!!!

Gast

#553 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner

2014-02-05 20:18

#529: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner

U bent duidelijk een hoogvlieger man man man... Ik heb eigen firma en zoek nog iemand die mijn gat komt afkuisen want ik heb daar, door alle festivals door, niet altijd tijd voor... Ik betaal u 5 EUR / uur; dit is waarschijnlijk dubbele van wat je nu bijeen dopt!!!

Gast

#554 Re: Overlast geluid draagt verder dan de buurtgemeenten

2014-02-05 21:23

Gast

#555 Re: Re: Re: Egocentrisme

2014-02-05 21:31

#547: Timothy - Re: Re: Egocentrisme

Dus afspraken mogen gewoon genegeerd worden?

Wat ben ik toch oud aan het worden.

Ja, ik zal moeten meegaan met mijn tijd.

Dus, wat hebben we vandaag geleerd: "Een afspraak is een aantal woorden na mekaar die eigenlijk geen verdere betekenis hebben."

Nog zo van die nieuwe invullingen?

Gast

#556 een echte vraag, geen gescheld of kopstoten aub

2014-02-06 09:22

Beste mensen,
Is hier iemand (ik weet het, misschien veel gevraagd gezien het niveau van de posts hier) die weet hoe die rechtzaak in elkaar zit?
Een kortgeding lijkt mij (recht leek) een rare manier om in de aanval te gaan. Volgens mij (input van iemand dat er iets van kent graag) kan je in kortgeding het tweede weekend niet laten verbieden? Een verbod heeft toch invloed op de uitkomst van de hoofdzaak en kan dus (zover ik weet) enkel in een gewone rechtzaak uitgesproken worden.

En waarom starten de klagers dan nu pas met hun aanval? Ze weten al sinds december dat dit weekend er is, ze zijn dus 3 maanden verloren om een rechtzaak te beginnen.

Om via een gewone rechtzaak een verbod af te dwingen hebben ze nu nog 5 maanden tijd, wat mij ook weinig lijkt. Als je het verbod er toch nog doorkrijgt voor die tijd gaan er 25000 buitenlanders in Boom aankomen met een waardeloos ticket en dan weet ik niet wat het ergste is, geluids overlast of 25000 gefrustreerde fuifnummers.

In elk geval hoop ik op een nette oplossing, die is er zeker te vinden om beide partijen gelukkig te maken. De gene die beweren van niet zijn van slechte wil.

Gast

#557 Re:

2014-02-06 10:10

#51: -

inderdaad in Kontich ook veel last en van het sfinksfestival hadden we niks geluidsoverlast!

linneke

2014-02-06 10:24

aan de gast die net het nodig vond om in het midden van de straat de deur van de auto te open en mij te beledigen... ik hoop dat de politie die achter je reed je hiervoor een waarschuwing en een boete heeft gegeven. je leest duidelijk mee op deze pagina en bent van de veronderstelling dat ik tegen TML ben wat nog steeds niet zo is. voor alle duidelijkheid zeg ik voor de laatste keer dat ik moeite heb met de vele werken in de schorre en het lange afsluiten van het domein. ik denk dat dit iets is wat ook zonder het afschaffen van het 2de weekend kan aan gewerkt worden. bij een volgend incident stap ik naar de politie! dit gaat ver over de schreef!

Gast

#559 Re:

2014-02-06 10:44

#558: linneke -

erg, heel erg; dit zat er aan te komen.  Iedereen spuit hier zijn gal zonder rem of gene.

Hopelijk kan deze kwestie snel opgehelderd worden voor er vechtpartijen uitbreken in de straten rond de schorre.  Boom is niet direct het toonbeeld van beschaving maar dit gaat erover.

Het gaat dringend tijd worden dat er een gezamelijke verklaring komt zowel van tomorrowland als meester Cnudde met op zijn minst een eerste voorstel tot toenadering.  Het moet van 2 kanten komen mensen, geen enkele partij heeft het recht volledig aan zijn kant.

Gast

#560 Re:

2014-02-06 11:46

#29: -

ja inderdaad ik woon ook in Kontich en ik moet zeggen dat het vorig jaar echt erg was en storend en daarom een weekend ok, als die mensen daar plezier aan hebben maar twee weekends dat is erover. En ik kan me inbeelden dat het voor mensen in Boom zelf toch niet altijd even prettig is. Dus dat ze een weekend houden, lijkt me perfect. Dus vooral voor de bewoners van Boom te steunen en ook wel om zelf maar een weekend geluidsoverlast te hebben.

Gast

#561 Re: petitie?

2014-02-06 11:48

#6: - petitie?

ja in Kontich had je heel veel last er van, tegelijkertijd Sfinks en daar hoorde je niks van

Gast

#562 Re: Re:

2014-02-06 11:51

#53: Blackatheart - Re:

perfect gezegd, inderdaad een weekend blijft en inderdaad een opgeklopte hype

Gast

#563 Re: een echte vraag, geen gescheld of kopstoten aub

2014-02-06 12:35

#556: - een echte vraag, geen gescheld of kopstoten aub

Ik heb daarnet een gesprek via mail gehad met een persoon die zeer goed van het dossier op de hoogte is en het is blijkbaar zo dat het kortgeding vooral dient als een stok achter de deur. Deze persoon verzekerde mij ook dat het zeker niet de bedoeling is om een weekend te schrappen, maar vooral constructief naar een oplossing te zoeken. Hoe dan ook; het is overduidelijk dat het NOOIT zal lukken om een weekend te schrappen omdat bv de vliegtuigen ed al geregeld zijn en ook de packs in combinatie met vliegtuigtickets vorige week al verkocht zijn en het mij onmogelijk lijkt dit allemaal nog aan te passen. Ik ben er dus ook voor de volle 101% zeker van dat de klagers en zagers met hun op tegen de muur zullen lopen en dat, als het toch tot een rechtszaak komt en dus namen van klagers bekend zullen worden, deze een nog veel zuurder leven tegemoet zullen gaan.... En dit is hun verdiende loon!!!!

Gast

2014-02-06 13:51

Wat moeten de mensen van werchter dan wel niet zeggen, je hebt rock werchter, werchter classic, werchter boutigue, ... Dat zijn zelfs meer dan 2 weekends en daar heb ik nog nooit van een petitie gehoord
jeff

2014-02-06 13:54

Cyberbedreigingen nemen hand over hand toe. Moeten Bomenaars en Rumstenaars nu al bescherming vragen tegen 400.000 "vredelievende" festivalgangers?
linneke

2014-02-06 14:21

het is nu de 2de keer dat een auto met dezelfde gasten voorbij rijdt en beledigingen naar me roept. ik heb aangifte gedaan, dit is niet meer grappig, stop er mee!

Gast

#567 Re:

2014-02-06 15:14

#566: linneke -

Staat gij dan constant buiten ofwa?

hoogsensitief boompje

#568 elk zijn eigen oordeel

2014-02-06 16:04

Ik ben de mening toegedaan dat niemand een oordeel kan vellen over iemand anders en kan uitmaken wat door die ander ervaren wordt als overlast en zeker niet in welke mate dit de levenssfeer & kwaliteit aantast van mensen die in de buurt wonen. Dat de festivalgangers zelf alles uit de kast halen om dit spektakel te kunnen meemaken, is logisch en begrijpelijk. Het is echter niet het festival alleen dat bij de omwonenden kwaad bloed zet, maar ook het gedrag van de festivalgangers zorgt voor veel ergernis. Ergens wordt er geopperd dat de muziek maar tot 1u 's nachts duurt. Maar daarna komt de stroom van feestvierders op gang, die vaak nog in extase zijn en tot een kot in de nacht voor luidruchtige taferelen zorgen waardoor slapen ook na 1u 's nachts uitgesloten is ! Een straatrace als 'after party' of andere beschoten toestanden zijn we hier al vaker tegengekomen. Zelf zie ik geen andere uitweg meer dan op de vlucht te slaan tijdens deze periode. Anderen noemen het misschien onverdraagzaamheid, maar als ik in Boom blijf ben ik na 4 dagen een regelrecht wrak..! En dan zwijg ik nog over de kosten die deze situatie met zich meebrengt waarbij ik me genoodzaakt voel om mijn eigen woning te ontvluchten ! Doe ons dat a.u.b. geen 2 weekends na elkaar aan ! Ook wanneer ik na het festival in de buurt van het terrein wil gaan wandelen, ben ik geschokt over de toestand waarin men de omgeving van de Schorre achter gelaten heeft. Dus ook op ecologisch vlak staan de gevolgen in schril contrast met alle andere evenementen die daar gehouden worden… Natuurlijk is het maar zeer de vraag of men echt met onze argumenten gaat rekening houden, omdat er met de organisatie van Tomorrow Land behoorlijk veel geld gemoeid is. Maar ondanks het feit dat ik het gevoel heb dat dit een David-tegen-Goliath-strijd is, omdat het geluid van een rinkelende kassa nu eenmaal veel aangenamer is om horen dan open te staan voor de bezorgdheden van de gewone burger, wou ik toch mijn ongenoegen hieromtrent even neerpennen...
linneke

#569 Re: Re:

2014-02-06 17:30

#567: - Re:

de grapigste thuis ofwa

Gast

#570 Re: elk zijn eigen oordeel

2014-02-06 18:12

Gast

#571 Re: Re: Re:

2014-02-06 18:39

Release!

#572 Tomorrowland

2014-02-06 20:25

Beste Tomorrowlanders, Boomenaars & Rumstenaars.

1 en vooral bedankt aan de postieve reacties van enkele enkelingen hier.

Ten 2e aan de andere onverdraagzamen *azijnpissers, zoals da hier genoemd wordt*. Ik kan het wel geloven dat het soms niet altijd makkelijk is wanneer Tomorrowland weer nadert, maar laat AUB (en ik meen dit uit de grond van men Hart) ons dit weekend, deze weekends opnieuw beleven. Meer dan ooit is dit een controverse allom aan het worden in mijn ogen. Tomorrowland staat bekend bij de jongeren als de plaats waar geen vooroordelen zijn, geen racisme, geen homofobie, dit is een festival die veel meer is dan enkel maar Geluid. Mensen van over geheel de wereld dromen om naar jullie dorp af te zakken en dit 1 keer in hun leven te mogen meemaken. Voor ons is het een weekend om alle werkstress/studiestress te vergeten en gewoon even alles te vergeten. Op Tomorrowland ga je niemand met een zuur gezicht zien rondlopen, iedereen lacht iedereen toe. Kom als buurtbewoner gerust eens langs de camping wandelen of langs Tomorrowland zelf, overal zie je vriendelijke gezichten van festivalgangers die u zullen begroeten, dan eens in het nederlands, dan in het duits, engels of zelf het chinees. Ik vraag jullie ook niet te oordelen over iets wat jullie niet weten of nooit zijn geweest. Drugs? is er amper op het festival, ruzie? nooit gezien en als het voorvalt dan komt er direct opstand van het publiek zelve.

Bekijk desnoods de aftermovie van vorig jaar nog eens opnieuw en kijk hoe mooi Tomorrowland het leven voor vele jongeren maakt en dat voor enkele dagen.

Die beelden kunnen niet opwegen tot de overlast die er veroorzaakt wordt.

Hou aub rekening met de generatie van vandaag en laat ons ook genieten, jullie hadden vroeger Woodstock, wij hebben ONS (Tomorrowlanders, Boomenaars, Rumstenaars) Tomorrowland waar we in België fier op mogen zijn!

Bij deze nodig ik alle "azijnpissers", goedgezinden en liefhebbers gewoon uit langs te komen, een praatje te slaan met de Jeugd tijdens deze dagen.

Maak van alle dagen het beste, want ons leven en dat van jullie zeker ook is al moeilijk genoeg.

Ten 3e aan iedereen hier in het "gesprek" val geen mensen aan, noch voorstanders, noch tegenstanders, val geen buurtbewoners aan of scheld ze niet uit, dit gaat het enkel maar moeilijker maken. Ikzelf vind het ook niet fijn lees (laf) van de personen die stappen ondernemen, maar ik ga niet aanvallen ik negeer gewoon dit doet ze 100 keer meer zeer :-)

Gast

2014-02-06 22:33

ik woon in noord nederland. mijn dochtertje kon dat weekend niet slapen en was heel onrusrig. dit moet door de aardvibraties van tomorrowland zijn

Gast

#574 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner

2014-02-07 02:01

#552: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner

Ja, hierzie! Pal op uw bakkes!

Oei! &#@@@,!§ààà!!! 't Was ernaast en pal op mijn eigen smoel!!

Ayayayayay!

Gast

#575 Re: Re:

2014-02-07 02:04

#567: - Re:

Ja, teveel lawaai binnen...

- Azijnpisser (alle azijn die jullie drinken heb ik btw "eigenhandig" gepist)