no2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.
Gast |
#526 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner2014-02-05 16:21#525: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner stuur me dan uw adres door mail me maar op joexn2@ yahoo.com altijd welkom Jos |
Gast |
#527 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner2014-02-05 16:22#522: Azijn pissen loont. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner Veel blabla ... weent nog wa ;) |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2014-02-05 16:22- Date of removal: 2014-02-05
- Verwijderingsreden:
Gast |
#529 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner2014-02-05 16:24#523: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner Sukkelaar, jij vindt de weg niet eens. Daar moet je een beetje voor studeren en niet naar waardeloze evenementjes gaan. Gebruik je hersenen idioot. |
Gast |
#530 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner2014-02-05 16:26#529: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner de weg niet vinden? ik woon waarschijnlijk gewoon in uw straat. Wie is hier de idioot, iedereen de ganse dag liggen uitmaken voor het vuil van't straat. Kom is naar buiten en zeg het in men gezicht. |
Gast |
#531 Re: de pot op met uwe Spaans festival tomorowland is veel beter iets waar de Belgen trots op zijn2014-02-05 16:28 |
Gast |
#532 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner2014-02-05 16:37 |
Jan |
#533 Re: BEDENKING2014-02-05 16:39Ik wens mijn niet voor of tegen TML uit te spreken maar als buurtbewoner wil ik toch enkele bedenkingen meegeven: |
![]() Anonymous |
#534 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner2014-02-05 17:52#522: Azijn pissen loont. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner Hey muileman, zijn uw patatjes nog niet op dat ge niet van tafel moogt? Of zijn ze uwe pamper aant verversen? |
Gast |
#535 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner2014-02-05 18:03#534: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner Kijk uit dat je niet in je eigen broek pist, sukkelaar. Een beetje legerdiscipline kan jij wel gebruiken. Dan zal je wel anders piepen waardeloze. |
Gast |
#5362014-02-05 18:15Pffff... Wat een aggressie onder die mensen - zowel die voor als tegen 2TML. Zielig. Na 500+ posts zijn de argumenten wel bekend. Ga nu maar op café een pint drinken of sla uw vrouw/man nog eens af... Of naar het meer vredevolle en minder lawaaierige Ubuntu-festival? |
Don |
#537 Overlast geluid draagt verder dan de buurtgemeenten2014-02-05 18:33Ik woon in Borsbeek en heb vorig jaar een weekend lang geen oog dicht kunnen doen. Pas nadat het festival gedaan was konden wij van onze nachtrust beginnen te genieten. Ik ben niet een van die vele feestfans, maar ik weet wel dat ik me dezelfde regels als TML niet kan permiteren als het op geluidsoverlast aankomt. Hou de bassen onder controle en dan heb ik hier totaal geen bezwaar tegen. Maar hinder veroorzaken tot in Borsbeek (en zelfs verder) is voor mij niet mogelijk. 1 weekend zonder of met weinig slaap is voor mij meer dan genoeg. Als het aan mij ligt, dan is dit beperkt tot 1 avond, maar ik begrijp ook dat er anderen zijn die meer dan 1 avond willen. Nu is het aan die anderen om te leren begrijpen dat er ook andere mensen zijn die dit niet elk weekend willen horen. Je kan gerust zijn, na TML zijn er nog andere concerten in de omgeving. We evolueren hier naar zomers waarop er elke nacht wel ergens geluidsverlast wordt gepleegd. |
Gast |
#538 alléhowzeg2014-02-05 18:37zelfs mensen die in blankenberge of in nederland wonen teken deze petitie, als je daar geen last van hebt , teken da gwn nie, wa voor flauwe kul is da eignlijk. als je ook onlangs woont in de buurt van het festival weet je toch dat et zowiezo overlast is en nu pas beginnen klagen als de festival 10 jaar bestaat vindt ik ook ma flauw zenne. 2 weekends voor maar één jaar is toch beter dan dat het 4 dagen is elke jaar of zelfs 2 weekend elke jaar dus wees content dat et maar 1 jaar is.En gun de 360.000 fans eens voor naar het beste festival van heel de wereld te gaan , je moet eigenlijk preus zijn da je woont bij DE beste dance festival ever. dus als je daar nu tegen bent verhuis dan naar ergens waar alleen senioren wonen ofzo. en denk je nu echt dat die petitie ergens te weeg ga brengen ? dan heb je het goed mis want alle tomorrowland fans over heel de wereld ( dat zijn er meer dan 10.000.000 mensen) gaan zowiezo bij pro-petities tekenen en dan staan jullie met jullie klagen echt maar dan echt nergens , wat jullie ook doen het zal niks uithalen. dus leg jullie er bij neer dat TOMORROWLAND ALTIJD ZAL WINNEN!!!! |
Gast |
#5392014-02-05 18:42ik gan nu al een WE ergens anders naartoe vanwege de herrie nu zou ik 2 WE uit mijn huis verdreven worden!!! nee dus |
Gast |
#5402014-02-05 18:57Waarom kan het niet zoals 'Buning man'? Dat is midden in de woestijn: dan heeft niemand er last van!! En daar komt ook volk van over heel de wereld!!!!!! |
Gast |
#542 Re:2014-02-05 19:03Hmm, woestijn? Tis hier België he. Alles is volgebouwd dus als dit niet kan moeten ineens alle openluchtevenementen verboden worden |
Timothy |
#543 Egocentrisme2014-02-05 19:31Zoals zo vaak komen een aantal mensen weer in opstand tegen een evenement of bedrijf in hun buurt. De overgrote meerderheid van de mensen wisten reeds van voor ze hun huis kochten of bouwden dat ze naast een recreatiedomein gingen wonen wat overlast kan meebrengen. Dezelfde taferelen merkt men al jaren in Zaventem met actiegroepen als de Noordrand e.d. waar eveneens een stel aanstellers protesteert tegen een vliegveld dat er al langer ligt dan ze zelf oud zijn. Het grootste deel van het jaar hebben de buurtbewoners inderdaad het geluk naast een prachtig groen gebied te kunnen wonen met veel rustige momenten, die paar dagen per jaar overlast moet je er dan maar met de glimlach bijnemen want tenslotte wist men zelf waar men ging wonen. Ikzelf ben afkomstig uit Gent, daar is het 10 dagen per jaar vollen bak lawaai en vervuiling, toch is er zeer weinig tegenkanting want elke Gentenaar weet dat dit éénmaal per jaar er bij hoort. Meer nog, de meeste zijn er superfier op. Nu woon ik in een landelijk gebied maar wel aan een drukke straat. Elke dag passeren een honderdtal zwaar geladen vrachtwagens met voedingsmiddelen en bouwmateriaal voor mijn deur. De plaatselijke jeugdbewegingen houden ook elk jaar een lawaaierige fuif net als het bedrijf een paar huizen verder. Ik wist waar ik ging wonen en neem dit er met plezier bij. Mijn buren en dorpsomgeving zijn immers veel belangrijker dan de overlast die ik heb van de camions, jeugdbewegingen,... Ophouden met klagen als je het mij vraagt, trek er die weekends op uit als je er niet tegen kan of onderhandel met de organisatie om zelf eens gratis te mogen deelnemen als compensatie. |
Gast |
#544 Re: kortgeding2014-02-05 19:34ik denk dat het eerder is om de dubbele editie van 2019 en 2024 te voorkomen. |
![]() Anonymous |
#545 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buurtbewoner2014-02-05 19:37 |
Gast |
#546 Re: Egocentrisme2014-02-05 19:39Wel Timothy, helemaal akkoord. Maar woon hier reeds 51 jaar. Afspraak (mondeling) was er met TML (Michiel Beers) dat 1 weekend (één) het maximum was dat de buurt aankon. Nu, zonder enige vorm van overleg .... 2 weekends. Wie is hier respectloos? |
Timothy |
#547 Re: Re: Egocentrisme2014-02-05 19:45Zoals ik al zei, in Gent is het 10 dagen na elkaar, daar zitten ook 2 weekends in. Dat feestje is ook groter en lawaaieriger geworden met de tijd. Mijn tante woont nog steeds tussen de feestenzone en flanders expo. Ik hoor haar niet klagen over overlast. Zij is wat realistischer en gaat mee met haar tijd. Mijn moeder woont op een sluipweg van de N60 naar de N43 in De Pinte. Toen ze daar bouwde in 1970 lag de E17 nog niet op 1,5km van haar deur en kon je om 18u 's avonds in de week plat op je buik op straat liggen (de tuinaanlegger deed dit om te zien of zijn aangelegd grasplein wel perfect lag). Nu zou ik het je niet meer aanraden. Mijn moeder klaagt niet, ze beseft ook dat de tijden veranderen.
|
Gast |
#5482014-02-05 19:55Ik woon in in de Kerkhofstraat, vlak naast het ronde punt nabij de ingang van de Schorre. Er zijn wellicht geen drukkere openbare plaatsen tijdens Tomorrowland dan voor mijn deur. Ik ben persoonlijk ook alles behalve fan van het muziekgenre dat tijdens Tomorrowland aan bod komt. Doch vind ik het zeer triestig dat dit soort petities wordt aangemaakt. Het getuigt naar mijn mening van weinig verdraagzaamheid van een handvol duidelijk verzuurde mensen. Voor twee weekendjes in een heel jaar, krijgen we ocharme te maken met feest, vreugde en blije gezichten van over heel de wereld. Tomorrowland zet Boom op de kaart en brengt leven in de brouwerij, en als de mensen die deze petitie tekenen eens van achter hun gesloten rolluiken zouden komen om met de feestgangers te spreken, dan zouden jullie merken dat het overgrote deel vrolijke, beleefde en dankbare mensen zijn. Ja, ik krijg elk jaar wel een gebroken pintje of een plas braaksel voor de deur. Ja, ik slaap die dagen minder vast. Maar dan denk ik maar dat daar dagelijks meer dan 60.000 mensen tegenover staan die de tijd van hun leven beleven, en dat ik dan verdomme maar niet moet zagen, en dat zouden jullie beter ook niet doen. Dit is groter dan jullie, of dan ons. Meer mensen hebben plezier aan Tomorrowland dan dat er mensen zijn die er last van ondervinden, dat is een duidelijk feit. Dus wees niet zo egoistisch met jullie domme petitie. Ik heb liever 60.000 vrolijke, feestende mensen in mijn achtertuin die mijn slaaprust enkele dagen verstoren met naar mijn mening slechte muziek, dan een handvol zure mensen die vergeten zijn wat verdraagzaamheid is. Negeer deze petitie, mensen van Tomorrowland, jullie zijn welkom in onze achtertuin! |
Timothy |
#549 Re:2014-02-05 19:58de 'vind-ik-leuk-knop' ontbreekt op deze site :-) |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2014-02-05 20:13- Date of removal: 2014-02-05
- Verwijderingsreden:
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gort over de grens moet blijven.
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2105 Gemaakt: 2025-07-05
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6040 Gemaakt: 2025-06-15
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
281 Gemaakt: 2025-07-03
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
268 Gemaakt: 2025-07-08
Gort over de grens moet blijven.
5635 Gemaakt: 2025-06-16
Geen windmolens op de Grashoek
137 Gemaakt: 2025-07-03
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
588 Gemaakt: 2022-05-17
Behoud de NS JongerenDagkaart
2607 Gemaakt: 2025-06-24
Stop de container MSNU9636101!
83 Gemaakt: 2025-07-04
Steun Poptempel De Kuip
9386 Gemaakt: 2024-10-12
Veiligheid en overlast N237 (Amersfoortsestraat / Utrechtseweg)
69 Gemaakt: 2025-07-08
Stop het visieloze RUP voor Schildestrand
319 Gemaakt: 2025-06-25
Kortsnuiten Blijven Bestaan
2971 Gemaakt: 2024-10-23
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15632 Gemaakt: 2024-01-31
Pak ons buitenzwembad niet af!
1839 Gemaakt: 2025-06-02
Tegen het rookverbod op terassen
1283 Gemaakt: 2025-02-02
Laat de johannesschool bestaan
467 Gemaakt: 2025-06-16
Betonstop Maria-ter-heide/ Brasschaat
278 Gemaakt: 2025-06-17
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65791 Gemaakt: 2023-01-17
Nee tegen een moskee