no2morrowlandXL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.

Gast

2014-01-31 06:50

Als jullie tomorrowland laten afschaffen betekend dat een droom die verdwijnt voor maar liefst 180000 mensen. Is jullie(ongeveer 100 mensen) geluidsoverlast echt voldoende hoog om deze droom te vernietigen?

Gast

#27 Re: Tml

2014-01-31 06:54

#7: Ant-azijnpisser - Tml

Ik woon al 17jaar in Niel en heb er nog nooit last van ondervonden.Dus waarom jij wel?

Gast

#28 Re:

2014-01-31 07:12

#1: -

En hoelang woon je daar dan al? Voor of na de start van TML. Indien na, dan wist je dat er jaarlijks een festival plaatvond en heb je niets te klagen. Moest je maar ergens anders gaan wonen.

Gast

2014-01-31 07:24

De overlast beperkt zich niet alleen tot Rumst en Boom maar ook inwoners van verder afgelegen gemeentes ondervinden (vooral) geluidslast. Ik woon in Kontich (ongeveer 15km van de Schorre - in vogelvlucht uiteraard wel minder) maar het is in die periodes niet mogelijk om rustig in de tuin te zitten; zelfs tv kijken of slapen is er niet bij omwille van de doordringende bassen. Al dikwijls gevraagd om geluidsmeters te plaatsen maar volgens de politie van Boom kunnen ze zich alles permitteren (hebben de steun van provinciale en lokale politici).

Gast

2014-01-31 07:24

Uit solidariteit want ik weet wat zij mee maken!

Gast

#31 Re: liever industrie in uw tuin?

2014-01-31 07:25

#3: jos - liever industrie in uw tuin? 

Groot gelijk!!!! Ik woon pal tegen de Schorre en ben er fier op. Wat al die klagers trouwens over het hoofd zien is dat de Schorre veeeeel groter is dan enkel de wei van Tomorrowland. Prachtige ongerepte natuur waar bijna geen mens komt en waar je dus in alle rust kan gaan wandelen en genieten van de natuur. Beter de hondeKAK eens deftig aanpakken die we wekelijks moeten opruimen in onze servitudeweg. Blijkbaar is de Schorre dan toch te ver om de hond uit te laten.....

Gast

#32 Re:Droom?

2014-01-31 07:26

#26: -

Een droom voor de organisatie ja!men kan perfect leven zonder!!!!! tomorrowland!

Gast

#33 Re: petitie?

2014-01-31 07:27

#6: - petitie?

Wij hebben dit gebeuren ook hier in Kelchterhoef!

Rudi

2014-01-31 07:34

Zeg gewoon dat jullie uit zijn om extra omkoopgeld van de organisatie te verkrijgen !!! Ik zou mij alleszins niet bekend willen maken in jullie plaats !!! 180.000 mensen hun droom afpakken...das problemen zoeken....

Gast

#35 Re:

2014-01-31 07:35

#10: -

omdat ze ingezien hebben dat het op niet veel trekt :)

Gast

#36 Re: Re: liever industrie in uw tuin?

2014-01-31 07:37

#12: - Re: liever industrie in uw tuin?

er is geen bos aangeplant, de kleiputten aan de andere kant van de bosstraat zijn nu ook natuurgebied.

echte natuur, geen aangeplante zoals de schorre.

Maar de klagers hier zijn te lam om naar daar te stappen met hun hond

Gast

2014-01-31 07:38

Ik woon nu in Mechelen, maar zelfs tot in de noordelijke delen van Mechelen dragen we de last mee van Tomorrowland wat dan nog eens onbereikbaar is voor gewone burgers. Voor mij moet dit stoppen!!

Gast

#38 Re: petitie?

2014-01-31 07:45

#6: - petitie?

In Kontich hoor je ook alles, en je davert er ook uit je bed!

Als je denkt dat dat geluid stopt aan de grenzen van boom en rumst ben U...

1 weekend is genoeg!

`

Anneke

#39 't heeft lang geduurd...

2014-01-31 07:47

Allé 't heeft nog lang geduurd vind ik. 10jaar en nu gaan ze een petitie starten omdat het EENMALIG (10jaar verjaardagsviering) 2 weekends doorgaat. Triestig!
TML betaald ook genoeg aan Boom en Rumst alleen al om het "overlast" te compenseren. Waar zij als gemeenten mooie dingen mee kunnen doen/nastreven.
De verdraagzaamheid van velen is toch heel ver te zoeken hoor.

Gast

2014-01-31 07:48

Vorig jaar ben ik niet gegaan, ik woon int centrum vn kontich ... Ik was zoo moe dak eigenlijk pas om 2u int slaap viel terwijl dak om 8u terug uit men bed moest vr te gaan werke ... Die bassen staan te luid want als ik ze al in mn slaapkamer hoor ist wel er een beke over hoor !!!!

Gast

#41 triest

2014-01-31 07:48

Bijzonder triest al deze reacties hier
De oprichter van de facebook groep en ook deze petitie, Mr Nick Mertens woont in Terhagen... Sorry hoor wat weet die nu van overlast af?
In zijn kiezog een paar mensen die vinden dat de schorre van hun hond is.
En dan de klassieke zeveraars "ik kan heel de nacht niet slapen", om 1 uur is het gedaan he mannen...
Natuur verdwijnt, dat klopt voor een stukje. De kleiputten aan de andere kant van de bosstraat zijn u ook natuurgebied dus die paar verdwenen bomen worden ruimschoots opgevangen.

Gast

#42 Re: Re: petitie?

2014-01-31 07:49

#38: - Re: petitie?

we zullen dan maar ineens alle muziek activiteiten afschaffen om zeker te zijn

Gast

#43 Re:

2014-01-31 07:51

#40: -

dus de jaren dat u wel gaat mag de muziek terug luider?

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-31 07:52

Positief zijn

#45 Verzuring van de maatschappij

2014-01-31 07:53

Mensen... in ieder dorp of wijk is het eens in het jaar wel eens een week feest of een activiteit.... er zijn 365 dagen in het jaarwaarvan er 14 eens goed gefeest wordt, ofwel zijn jullie gewoon uit op een schadevergoeding ofwel is dit een uitbreiding van de verzuring van de maatschappij.

Zelfs in het grootste boerendorp van belgië zijn er activiteiten waardoor de nachtrust wordt verstoord. Wees blij en vereerd dat jullie het grootste festival op wereld mogen organiseren ipv dit weer te benaderen vanuit een negatieve hoek.

Man man man, er zou niets moeten georganiseerd moeten worden in een wijk, dan zouden jullie beklag ook doen bij de gemeente... Waarom al die zuurheid? 2 weekjes eens wat drukte?
Mocht het nu een discotheek zijn die gans het jaar open is, dan zou ik het verstaan. Maar 2 weken eens een festival aub zeg doe eens niet onredelijk.

Bewoner reet

#46 Re: Sukkelaarskes toch

2014-01-31 07:54

Gast

#47 aan Positief zijn

2014-01-31 07:54

JUST ME

#48 Bende zeveraars

2014-01-31 07:56

Hilarisch hoe mensen over de fauna en flora dat door TML zou veroorzaakt worden zagen en vervolgens zeggen dat ze een ander festival zoals Mano Mundo willen, ik begrijp dat TML misschien niet uw muziek keuze is ma blijt dan niet over de fauna en flora, bedoel de natuur is al lang nr de klote en ni door 1 festival. En nog even ter informatie bij mijn weten heeft TML boom wel degelijk op de kaart gezet ( mag wel als werelds beste festival).. Jullie weten alle jaren da TML komt ( maanden op voorhand)pakt dan wa vroeger verlof en ga me u gat in de zon zitten ergens in de costa del sol dan hebde daar geen last van. Ik vind het zelfs chapeau da TML rekening houd met de bewoners en hen de kans geeft om gemakkelijker aan een ticket te geraken! En zeveren da uwe hond ni kan kakken, sorry ik heb ook nen hond en als die zen wei nu ineens bebouwd sta dan ga ik ergens anders wandelen, nen hond beseft da ni waar da da is,.... dan drugsdealers en bla bla da loopt overal ge wilt ni weten wa der bij ons aan de kerk in mijn klein dorpke verhandeld word... en nu ineens omdat er een festival is moet dat nog eens ff aangekaart worden ofwa? trouwens overal hebde goeie en slechte mensen zitten ma die slechten vertegenwoordigen niet heel TML he, er zijn ook jongeren die juist naar daar gaan voor de muziek, om even alle zorgen van de maatschappij te vergeten ohja en niet alleen jongeren mijn collega's zijn al ruim in de 50 en die zijn verzot op TML! conclusie: willen jullie buiten tml ook nog andere festivals stel da dan voor aan de gemeente, laat uwe hond ff ergens anders kakken, ga op reis of geniet gewoon van 3 zalige dagen op TML !!!

Gast

#49 Re: Bende zeveraars

2014-01-31 08:03

Gast

2014-01-31 08:03

Zannikers ;-)

Ik woon in rumst en ben er fier op dat TML bij ons doorgaat. En TML doet heel veel voor de buurt en betrekt die ook.