no2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.
linneke |
#301 Re: Re:2014-01-31 22:33onzin! TML betaald amper een paar duizende euro's aan huur aan de provincie. voor de editie van 2014 kreeg de gemeente wel geld maar die liepen niet op tegen de kosten die de gemeente maakten voor de veiligheid. het is pas sinds dit jaar dat de gemeente echt geld krijgt van TML en de 1ige belasting die dan langzamerhand zou verdwijnen is een belasting die eigentlijk al lang geschrapt had moeten worden. als Bomenaar betaal je jaarlijks een ziekenhuisbelasting voor een ziekenhuis dat er niet meer is. verder gaat het geld naar het vernieuwen van speeltuintjes die niet eens zo oud zijn en waar amper een kind op speelt, parking die enkel met TML nut heeft, kerstverlichting, de politie krijgt ook wat (ookal was het geld om te investeren in de nabije buurt) en wordt het de helft goedkoper om spullen van de gemeente te huren (raar dat net die huur een paar weken geleden fors gestegen is). het 1ige wat ik wel goed vind is dat de baan tussen de schorre en terhagen wordt aangepakt. |
Gast |
#302 Re: Re:2014-01-31 22:33Haha, ja just jong. Er zijn nu 2 weekends omdat TML dit jaar 10 jaar is, dit is eenmalig dus stop met zagen. TML is elk jaar volledig uitverkocht, vertel me hoe je nu al de mensen van 2 weekends in 1 weekend wil stoppen? Veel mensen zullen niet kunnen gaan omdat jullie geen 6 dagen een beetje geluidsoverlast kunnen slikken en onverdraagzaam zijn. Jullie zijn echt verschrikkelijke mensen. Tegen mensen die zo'n reacties plaatsen en zo'n standpunten hebben als u heb ik 1 ding te zeggen: wees verdraagzaam, kruipt terug in uwe put en ga ergens anders wonen, klaar. :) |
Gast |
#303 Re:2014-01-31 22:38Graaft u keer ne put nee? Naar hier gekomen voor de rust en t'groen. 6 dagen dit jaar hebt ge is geen rust se en wa dan? Dan gaan we ineens moeilijk beginnen doen he. Stop er gewoon allemaal mee, jullie gaan nergens geraken kijk maar eens naar de andere petitie ;) onverdraagzame ouwe zakke |
Gast |
#3042014-01-31 23:13Ik hoor de bassen daveren tot in ons bed in Edegem,Mijn vrijheid begin waar die van een ander eindigt. Bovendien platte commercie.Voor megalomanen is het nooit genoeg. Waar blijft de zingeving hiervan? Wie wordt daar meer mens van? Wie doet de natuur geweld aan? |
Gast |
#3052014-01-31 23:44Het enige wat we nodig hebben zijn mensen die deze petitie mee onderschrijven. De argumenten zijn nu bekend. Laat verder al die zeveraars en jonge - maar even goed - zakken maar lullen. TML2 kan alleen als het niet in Boom doorgaat. (punt) |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2014-01-31 23:56- Date of removal: 2014-02-01
- Verwijderingsreden:
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2014-02-01 00:03- Date of removal: 2014-02-01
- Verwijderingsreden:
Gast |
#308 Re: Natuurdomein2014-02-01 02:24Een natuurdomein? Een voormalig stort wil u wss bedoelen? De nachtelijke transporten hebben u wss niet gestoord? Maar u zal dan ook geen 'buurt'bewoner zijn zoals mezelf. Vorig jaar zijn er zelfs radioactieve metingen uitgevoerd, beetje raar voor een natuurdomein niet? Of bedoeld u omdat er mensen met een hond in willen wandelen die denken dat de schorre daarom alleen van hun is. |
De waarheid. |
#3092014-02-01 02:28towmorrow land en andere evenementen in de schorre moet kunnen....maar het moet ook tegemoet komen voor de burgers en niet alleen voor het gemeente bestuur...(die er genoeg aan verdienen...zwart of wit..??) dit kan bv. door de gemeente belasting te laten dalen of het afschaffen voor de extra belasting voor den Brand waar wij al jaren voor betalen...enzv...ik kan maar een ding zeggen..!!! Burgermeester doe uw werk en denk aan uw burgers en niet aan je eigen. |
De waarheid |
#3102014-02-01 02:45De zijkerst die tegen TML zijn dat zijn mensen met een bekrompen brein....voor die paar weekends dat er iets gebeurd op de Schorre...dat voor veel zelfstandige extra inkomen is....en dan dat geklaag ik kan niet slapen, te veel lawaai en etc. sorry mensen...ik woon bijna in de Schorre en in het weekend kijk ik televisie tot 1 uur s'nachts of whatever...so whats the problem...leven en laten leven....er zijn ergere dingen die mij zorgen baten....als je begrijpt wat ik bedoel... |
De waarheid |
#311 Re:2014-02-01 02:51ik woon in Boom.....waar zijn mijn bassen dan..?...wss bij u in Edegem...zeveraar..!!! |
Gast |
#3122014-02-01 03:17Ook het centrum van Kontich op ca 10 km heeft die geluidsoverlast. |
ForzaTML |
#313 Bende bleiters2014-02-01 03:19Ik woon op een straal van 5km van een racecircuit in Zolder en jullie bleiten hier over 2 weekends? Wel wete wat: val dood en maak plek voor beter mensen in deze maatschappij Bende bleiters, als ge rust wilt, gaat dan in het rusthuis wonen |
Een West- Vlaming |
#314 Tomorrelland2014-02-01 05:36Kom maar naar zee, onze kust heeft nog plaats voor een extra festival. |
Gast |
#3152014-02-01 07:0110 weken lang is De Schorre quasi ontoegankelijk ... en dit in volle zomerperiode... |
Gast |
#316 Jonge "zakken"2014-02-01 07:24Voor onze groep is het, na vele jaren, verleden jaar het jaar te veel geweest. TML is ,ieder jaar meer en meer, geëvolueerd naar een supermarkt van drank en drugs, de sfeer is op bepaalde plaatsen compleet verziekt. Als je de berichten op dit forum leest van de zogenaamde voorstanders van dit festival is het om beschaamd te worden, sommigen spreken van ik maak U kapot, kruip in Uwe put, oude zakken en een groot deel is de Nederlandse taal zelfs niet helemaal meester dit getuigd van het niveau van deze mensen.Tot daar, een petitie zal dit lucratieve gebeuren helemaal niet tegen houden, maar er moet toch eens nagedacht worden over de eventuele verdere gevolgen in de toekomst. |
Gast |
#3172014-02-01 08:07Ik sta hier volledig achter niet alleen om de geluidsoverlast van de muziek maar je moet maar in de Gevaertlaan wonen na het concert worden alle auto's en honderden taxi's gedurende enkele uren door een straat gejaagd met zone 30 maar dan met snelheid van minimum 70 à 80 |
Gast |
#318 Re: Hoe ver rijkt de "overlast"?2014-02-01 09:05#274: Ntone - Hoe ver rijkt de "overlast"? Iedereen die al eens een groot evenement in zijn buurt heeft gehad weet dat dit overlast opleverd. Meestal niet in de eerste plaats van het evenement zelf maar vooral van de zatte kloten die nadien met het nodige lawaai door de straten trekt. Ook onstaat er veel overlast door de grote toevloed aan extra verkeer dat een dergelijk evenement met zich meebrengt. Dus iedereen die dit in zijn buurt al heeft meegemaakt kan hier wel degelijk reageren want nu is het TML maar moregn een ander evenement die vindt dat het 2, 3 ... weekenden moet duren. Het evenement is goed de lokatie totaal verkeerd voor wat het nu geworden is. |
Gast |
#3192014-02-01 09:20voor de bewoners van Boom en Rumst is het het ergst maar de zware bassen zijn zelfs erg verstorend tot hier in Blaasveld, wij gaan daarom al enkele jaren een week op vakantie maar in dit geval zouden wij al moeten 2 weken weggaan , dat wordt wel wat duur! |
Gast |
#320 Re: Re:2014-02-01 09:41TML kost de gemeenschap geld |
Gast |
#321 Re: Re: Natuurdomein2014-02-01 09:42Wat is nu eigenlijk uw punt? |
Gast |
#322 Re: Re: Re:2014-02-01 09:51Een paar heren verdienen hier tonnen op de kap van buurtbewoners (en die buurt strekt zich dus héél ver uit - zoals blijkt uit de reacties van mensen die hinder ondervinden en door aanhoudende bassen gek worden) en natuur. Gemeentebesturen steken de schadeloosstellingen op zak en vergeten de buurtbewoners. Gaan wij die bestuurders straks ook niet vergeten als er verkiezingen komen.
Dit "feest" gaat me nu twee verlengde weekenduitstappen kosten, maakt de Schorre voor meer dan een maand ontoegankelijk en creëert constant verkeershinder. TML BE GONE! |
Gast |
#323 Re: Re:2014-02-01 09:53Gij beseft gewoon niet dat ge doof zijt. |
Gast |
#324 Re: Jonge "zakken"2014-02-01 09:53res non verba |
Jezus |
#325 Re: Re: oh my god2014-02-01 09:54Waar ligt het verschil dan? Kerkklokken maken ook lawaai, veel langer zelfs. Waarom je daar geen vragen bij stellen? Ah wat zegt u?! om dat de kerk iets helemaal anders is? Uhm ook een organisatie, die ook een hoop mensen gelukkig maakt (veel te veel nog altijd maar kom), hmm ook wel op winst uit natuurlijk (zoals ik hier al las, hetzijn enkel verdomde kapitalisten, die ondertussen ook wel 100d mensen blij maken maar soit), het maakt ook lawaai dat niet bepaald aangenaam is of voor sommigen wel (kleuren en geuren hé je kent het wel), zal ik doorgaan? appelen met citroenen, kom op zeg, doe eens gewoon, 1. De grootste reden waarom mensen tegen zijn is: Het is hun muziek niet. 2. Ze hebben vooroordelen over het volk en de jongeren die daar lopen, 3. Ze zijn zo bekrompen als ze groot zijn! Ik ben ondertussen trouwens ook een petitie begonnen tegen mijn buurman die een 2de hond wil kopen, en die eerste maakt al zoveel lawaai! ai ai ai |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gort over de grens moet blijven.
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
793 Gemaakt: 2025-07-08
Gort over de grens moet blijven.
5852 Gemaakt: 2025-06-16
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2301 Gemaakt: 2025-07-05
Geen hoge milieucategorie (HMC) bedrijvigheid Warmoeziersweg Bergschenhoek
186 Gemaakt: 2025-07-15
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9386 Gemaakt: 2025-06-04
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6136 Gemaakt: 2025-06-15
Geen windmolens op de Grashoek
235 Gemaakt: 2025-07-03
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
371 Gemaakt: 2025-07-03
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
674 Gemaakt: 2022-05-17
Behoud het auditorium Maisin in zijn volledige staat
84 Gemaakt: 2025-07-10
Red onze tuin! Samentuin Fonteinstraat
67 Gemaakt: 2025-07-08
Veiligheid en overlast N237 (Amersfoortsestraat / Utrechtseweg)
124 Gemaakt: 2025-07-08
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15676 Gemaakt: 2024-01-31
Behoud de NS JongerenDagkaart
2648 Gemaakt: 2025-06-24
Pak ons buitenzwembad niet af!
1885 Gemaakt: 2025-06-02
Aankleden etalages voormalige winkelpand Visser
43 Gemaakt: 2025-07-10
Ik ben tegen de komst van een arbeidsmigrantenhotel in het mooie buitengebied van Heinkenszand voor 48 arbeidsmigranten die niet in de buurt gaan werken maar in Yerseke of Noord Brabant.
93 Gemaakt: 2022-02-14
Kortsnuiten Blijven Bestaan
2999 Gemaakt: 2024-10-23
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3523 Gemaakt: 2024-07-07
Stop de oplichtingspraktijken van Rizlan Ballagh – geen nieuwe laserkliniek meer!
29 Gemaakt: 2025-07-10