no2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.
Gast |
#251 Re: liever industrie in uw tuin?2014-01-31 15:43#3: jos - liever industrie in uw tuin? misschien tomorowland in uwe hof houden |
Gast |
#2532014-01-31 15:58ik vind dat tomorrwoland te veel lawaai maakt en dat de feestgangers het te bont maken en verstoren na middernacht de mensen hun nachtrust en doen bij de mensen beleketrek als ze goed zat doen ze hun behoefte in de mensen hun brievenbus en maken bij de mensen alles stuk zoals bloempotten en ze smijten ook hun pakje friet tegen de mensen hun raam |
Traveller |
#254 Reisbon2014-01-31 16:03Wat de mensen van TML zouden kunnen doen is de direct omwonenden een reisbon geven voor de overlastdagen. Eventueel naar een festival naar keuze :) |
Jezus |
#255 oh my god2014-01-31 16:07Omdat we op deze pagina veel zuurpruimen vinden had ik graag eens een idee gekregen hoeveel mensen mijn nieuwe petitie zouden willen steunen. Ik woon namelijk in een klein boeredorpje (neen helemaal niet in de buurt van het festival, zelfs niet eender welk festival, het gaat om het idee), en ik woon eigenlijk vlakbij de kerk, nu die kerk maakt écht wel veel lawaai, eigenlijk elk uur, en dat het hele jaar door, en nog extra veel voor iedere misviering (8u 10u 16u en 19u) en iedere trouw of begrafenis... Ook het uitzicht uit mijn raam is nogal verstoord, door de grijze steen van het kerkgebouw zelf, nogtans daarachter super mooi polder gebied. En ik weet je kan zeggen "je had maar ergens anders moeten gaan wonen, maar ik vond maar geen gemeente zonder kerk, ook de paar huizen buiten het centrum die we hebben bezocht, daar kon je toch nog altijd die kerk horen, echt ambetant, overlast geloof ik is het woord. Je kan nu eenmaal niet altijd kiezen waar je woont, niet! Nu ik vind het maar een beetje erg eigenlijk dat de kerkgemeenschap, net zoals tomorrowland, zich zomaar boven de wet kan stellen, en maar lawaai maken en dit tevens zonder een vergoeding, nooit (weliswaar, wel gratis toegang tot de misviering, afgezien van stoeltjesgeld enzo). Dus bijdeze wie heeft zin om een petitie te steunen TEGEN die geluidsvervuiling van kerken in elke gemeente in Vlaanderen!???! ps: voor de twijfelaars; dit was ironisch! Dus GOGO tomorrowland! |
Gast |
#2562014-01-31 16:11Ook in Kontich is de overlast niet te dragen |
Gast |
#257 Re: petitie?2014-01-31 16:12Ik woon in Kontich en doe inderdaad ook geen oog dicht door de bastonen die tot diep in de nacht voortdreunen. Eén weekend volstaat dus, wat mij betreft. |
Gast |
#259 Re:2014-01-31 16:15 |
Mixomatose |
#260 Re: Re: leve tomorrowland2014-01-31 16:16spuiten, onnozelaar. zelf te veel aan de spuit gezeten zeker? |
Gast |
#2612014-01-31 16:36Ikzelf woon in Werchter. Rock Werchter is hier ook 4 dagen, en ja dat brengt geluidsoverlast met zich mee. Wij zijn nog van het gedacht '4 dagen en het is voorbij'. Als de organisatie misschien iets van compensatie doet voor de mensen die er niet bij gebaat zijn? Het heeft voor iedereen natuurlijk zijn pro's en zijn contra's... At the end of the day denk je: Wauw, elk jaar komen er duizenden naar Werchter.. Uiteindelijk een boerengat in Vlaams - Brabant. Ff op jullie tanden bijten zou ik zeggen... |
Gast |
#2622014-01-31 16:39dan nog maar te zwijgen over het feit dat we zo goed als afgesloten zijn ,je geen bezoek kan ontvangen zelfs niet van je eigen kinderen daar gaat je vakantie barbecue,of als je een technicus moet laten komen om het een of ander te laten oplossen zoals een elektriciteits panne kunnen deze mensen niet door langs geen enkele weg want zij hebben geen bewoners kaart.maar voor je deur mogen ze wel met een Duitse wagen vier dagen staan kamperen all inclusief .ik begrijp ook niet waarom ze zulke grote manifestaties midden tussen alle woonwijken organiseren maar het gaat enkel om veel heel veel geld waar wij mede de rekening mogen van betalen hopelijk krijgen we ons zeer mooi stukje groen en onze rust in de zomer maanden ooit wel eens terug . |
Tom |
#263 Re:2014-01-31 16:40Hoe bekrompen kan je niet zijn. Ik woon vlak bij de camping en de organsatie doet er alles aan om de omwonenden te ondersteunen. Al is gerekend heren, 70% van de tickets van het tweede weekend zijn voor de omwonenden. Waar halmen mensen van peuti, lennik, weerde het vandaan om hier te durven reageren als buurtbewoners. De gemeente en zijn inwoners hebben er financieel voordeel aan,. zijn jullie nooit jong egweest. De festivalgangers die hier komen zijn rustig en hebben respect voor de bewoners in de omgeving. Stop deze idiote petitie zodat we tenminste dit festuival in ozne buurt kunnen houden. Bekrompen zielen. |
18.19.20 JULLI Gast |
#2642014-01-31 16:42IK VIND DAT TOMORROWLAND MOETEN AFSCHAFFEN HET IS VEEL TE VEEL LAWAAI MAAKT EN DAT DE FEESTGANGERS HET WEL TE BONT MAKEN ALS HET IS AFGELOPEN EN DAT ZE DE NACHTRUST VAN DE MENSEN VERSTOREN EN DAT ZE DAN HUN BEHOEFTE IN DE MENSEN HUN BRIEVENBUS DOEN EN DE MENSEN HUN BEZIT KAPOT DOEN ZOALS BLOEMPOTTEN BIJ DE MENSEN GAAN BELLEN GEWOON VOOR DE LOL EN HUN ETEN TEGEN DE MENSEN HUN RAAM SMIJTEN MET VRIENDELIJKE GROETEN JANAH CEULEMANS JCEULEMANS |
Tom |
#265 Re: Re: petitie?2014-01-31 16:42LOl, ik woon op 100m van de camping en met de ramen op een kier kan ik gerust om 11.00h gaan slapen. Dit festival trekt de stekker er zaterdag uit om 01.00h en zondag om 23.00 zie dat je weet waarover je iets schrijft. |
Gast |
#2662014-01-31 16:44Na een werkweek mogen de omwonenden toch het *recht* hebben op een rustig, privé weekend weg van lawaai, vuilnis, drugs en andere overlast waar in andere gemeenten GAS boetes zouden voor uitgeschreven worden... |
Gast |
#2672014-01-31 16:44Ook in het broek in Blaasveld is het onleefbaar! De zomeravond wordt verstoord door het kapitaalverslindend vuurwerk... De helicopters hangen bijna IN onze tuin! De "boenke-boenke muziek" irriteert 4 hele dagen... De overlast strekt zich VEEL verder dan Boom en Rumst! |
Gast |
#268 Re: oh my god2014-01-31 16:47 |
Duke |
#269 Re: Re:2014-01-31 17:09Bekrompen zielen, etc. Voorgaande edities hebben toch kunnen doorgaan Tom. Maar trop is teveel en teveel is trop. Ieder heeft recht op zijn mening. Spijtig dat die niet overeenkomt met die van u, maar dan de andere bekrompen noemen .... Maar voor de TML ganger is er maar één mening die telt blijkbaar, van bekrompen gesproken. |
Gast |
#2702014-01-31 17:10Zo'n happenings moeten plaats kunnen vinden, zolang alles safe gebeurt en de overlast (kwestie veiligheid gerespecteerd word) zie ik daar geen graten in. Het moet niet enkel veilig zijn op het veld zelf, maar ook er buiten. De al bekende regels, no drugs, no alcohol enz. Ik hoor de muziek ook soms tot bij mij thuis, nu of het onleefbaar is, voor iets dat maar 2 keer op een jaar gebeurt, vind ik wel wat vergezocht. Dus deze petitie is in mijn ogen gerechtvaardigd. Er word tegenwoordig al zoveel geklacht over alles en nog wat, mensen beginnen onverdraagzaam te worden, het minste ergert iedereen. En laat ons zeggen, een paar mensen tegen over duizenden die er naar toe gaan, is miserie zoeken voor niets. Dus mijn goedkeurig hebt U |
domineesje |
#272 Re: liever industrie in uw tuin?2014-01-31 17:52 |
Gast |
#273 Re:2014-01-31 17:57Ge moet zo niet roepen zene!!!!!!!! Dat maakt veel te veel lawaai!!!! |
Ntone |
#274 Hoe ver rijkt de "overlast"?2014-01-31 17:57Ik zie hier mensen tekenen van Houthalen-Helchteren, Den Haag (NL), Best (NL), Heusden-Zolder... Je gaat me nu toch niet zeggen dat de zogenaamde "overlast" tot daar rijkt he? Deze petitie zou serieus zijn als ze getekend werd door mensen die effectief over iets te klagen hebben, net zoals de tegenpetitie getekend wordt door mensen die zich betrokken voelen bij TML. De "overlast" is lokaal, de betrokkenheid is globaal. |
Gast |
#2752014-01-31 18:021 weekend afzien is meer dan voldoende. Het zogenaamde buurtoverleg is niet meer dan een facade geworden voor een evenement dat is afgegleden naar pure commercie en geldgewin. Heel de TML-structuur is geevolueerd naar een geldverslaafd en arrogant gebeuren dat kost wat kost zijn wil doordrukt aan honderden buurtbewoners die TML door hun strot geduwd krijgen. Daarnaast is er van ethiek en enig idealisme al lang geen sprake meer. Indien nodig wordt er onder de tafel wel geld toegestopt om dissonante stemmen te doen verstommen. |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gort over de grens moet blijven.
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2266 Gemaakt: 2025-07-05
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6117 Gemaakt: 2025-06-15
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
765 Gemaakt: 2025-07-08
Gort over de grens moet blijven.
5791 Gemaakt: 2025-06-16
Geen windmolens op de Grashoek
209 Gemaakt: 2025-07-03
Veiligheid en overlast N237 (Amersfoortsestraat / Utrechtseweg)
115 Gemaakt: 2025-07-08
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
342 Gemaakt: 2025-07-03
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15671 Gemaakt: 2024-01-31
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9341 Gemaakt: 2025-06-04
Behoud de NS JongerenDagkaart
2637 Gemaakt: 2025-06-24
Kortsnuiten Blijven Bestaan
2985 Gemaakt: 2024-10-23
Behoud het auditorium Maisin in zijn volledige staat
66 Gemaakt: 2025-07-10
Stop de container MSNU9636101!
103 Gemaakt: 2025-07-04
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
616 Gemaakt: 2022-05-17
Aankleden etalages voormalige winkelpand Visser
39 Gemaakt: 2025-07-10
Pak ons buitenzwembad niet af!
1865 Gemaakt: 2025-06-02
Ik ben tegen de komst van een arbeidsmigrantenhotel in het mooie buitengebied van Heinkenszand voor 48 arbeidsmigranten die niet in de buurt gaan werken maar in Yerseke of Noord Brabant.
84 Gemaakt: 2022-02-14
Steun Poptempel De Kuip
9399 Gemaakt: 2024-10-12
Stop het visieloze RUP voor Schildestrand
323 Gemaakt: 2025-06-25
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3504 Gemaakt: 2024-07-07