no2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.
Gast |
#126 Re: 't heeft lang geduurd...2014-01-31 10:46#39: Anneke - 't heeft lang geduurd... in 10 jaar is TML gegroeit van 1 dag naar zoals het nu is, elk jaar wordt er door de organisatoren beloofd dat dit het max is en dat het niet verder kan groeien maar elk jaar flikken ze het ons weer. 1 malig??? 1 malig om de 5 jaar zul je bedoelen. geld is niet alles! waar halen de organisatoren het recht om een recreatiedomein helemaal in te palmen en interichten naar hun festival... dat ze dan hun eigen grond kopen en daar hun zin mee doen. |
Gast |
#127 Re: Sukkelaarskes toch2014-01-31 10:53#17: P-ter - Sukkelaarskes toch Super !!! Getekend :-) |
Gast |
#128 Re: verzuring2014-01-31 10:53ik durf te wedden dat jij ook in Reet woont... |
Gast |
#129 Re: triest2014-01-31 10:54dus mag een festival vinden dat de schorre van hun is en het maar inrichten alsof het hun woonkamer is? voor het gemak vergeten we dan maar even dathet hier gaat om een recreatiedomein??? om 1u gedaan? de muziek ja! maar om 3u lopen ze hier nog met veel lawaai door de straten en zijn er nog van die grapjassen dat op uw raam kloppen. een stukje? de plannen al gezien is goed bekeken? blijkbaar niet! het is niet omdat wij mensen ons op elkaar proppenin appartementsgebouwen dat dieren dat ook moeten doen. |
Gast |
#130 Re: er2014-01-31 10:59De reden waarom veel handelaars in Boom Centrum niet overleven? Dat is nu toch niet zo moeilijk hé! Ik woon in Boom en kom enkel in Boom centrum wanneer ik op het Gemeentehuis moet zijn, zó gezellig/veilig is Boom Centrum. Over betalend parkeren in je eigen gemeente nog maar te zwijgen. Tomorrowland heeft daar niets mee te maken. |
ME |
#131 PRO TML2014-01-31 11:08Wat een klagers allemaal !! Wij wonen in de Bosstraat (boven) net tussen het festival en de camping en wij klagen NIET... Mensen zijn gewoon verzuurd geworden spijtig genoeg. En zoals er al eerder werd vermeld : Wat betreft de geluidsoverlast, het gaat MAAR om twee weekends e mensen... En aan alle mensen die niet van Boom en omstreken zijn : GET A LIFE !!! Wat gaan jullie nu klagen? Dit is het beste bewijs dat het hier om mensen gaat die andere mensen geen plezier gunnen. De wereld zou mooier zijn als jullie een beetje verdraagzamer waren in de plaats van verbitterd pfffff Wij genieten ervan dat we in onze straten mensen tegenkomen van over de hele wereld. Spijtig dat er zoveel vooroordelen zijn over "het volk" dat naar TML gaat, ik zou zeggen : ga eens kijken !! Het zijn echt geen marginalen hoor !!! Gewoon mensen die plezier maken met elkaar. En ok, er zitten misschien rotte appels tussen.. MAAR die kan je overal tegenkomen hoor !!! En maar klagen en zagen maar wel van de voordelen genieten??? Het is jullie ABSOLUUT NIET gegund echt !!! Ik hoop dat deze petitie hopeloos misloopt ! |
ne sukkelaar |
#133 Re: Sukkelaarskes toch2014-01-31 11:13#17: P-ter - Sukkelaarskes toch Mooi staaltje van de verdraagzaamheid waar het festival zogenaamd voor zou staan. Het festival heeft geen enkele meerwaarde voor onze maatschappij en is enkel winstbejag van enkele. dat een buurt daar de dupe van is maakt hen niets uit en ook het gemeente bestuur niet want die hebben het geld al binnen (waar waarschijnlijk niets van terug gaat naar de inwoners) toen ik nog in edegem woonde was het strontlawaai als de wind juist zat tot bij ons te horen. Maar al wie er last van heeft is een zeveraar. Misschien volgend jaar een hele maand festival of wat. En kun de uwe kak van vorig jaar misschien komen opkuizen. |
Gast |
#134 Re: Wenen wenen wenen2014-01-31 11:14#76: Kissmyass - Wenen wenen wenen betaal jij die reis? |
Gast |
#135 Lol2014-01-31 11:21Spijtig genoeg zijn er altijd zure appels in de maatschappij... Ga dan ergens anders wonen als het je niet aan staat. En pak het plezier van miljoenen mensen niet af... Denk niet altijd aan jezelf. Maar probeer ook eens aan een ander te denken. |
Gast |
#136 Re: Re: Sukkelaarskes toch2014-01-31 11:21#133: ne sukkelaar - Re: Sukkelaarskes toch Het festival draait net om verdraagzaamheid !! En de inwoners van Boom profiteren WEL mee van de winst die gemaakt is. Er zijn in en rondom de schorre al veel verbeteringen aangebracht met het geld dat ze hebben verdient door Tomorrowland ! En de mensen die er last van hebben zijn zeker geen zeveraars, er wordt naar hen ook geluisterd en de organisatie en de gemeente doen alles om de overlast zoveel mogelijk te beperken. Er zijn trouwens meer mensen van een heel stuk buiten Boom en de randgemeenten die de petitie hebben ondertekend ! Dat heeft niets te maken met last van het festival maar met de verzuring van de maatschappij !! De artikels in de kranten waarin staat hoeveel TML opbrengt daar reppen de zuurpruimen geen woord over... Bekijk het eens van alle kanten ! |
Robertbecool |
#137 Re:2014-01-31 11:26We leven in een samenleving die niks meer kan verdragen....voor mij mag het doorgaan. ik hoop dat dit blijft staan ieder heefd zen eigen mening niet.En kom niet af met ja maar gij hebt daar geen last van he .nee das waar maar ik heb weer last van andere dingen he Boom is 359 dagen per jaar rustig....tel daar nu 6 dagen overlast bij heb je niet te klagen he .Ik woon in deurne bij het sportpaleis ik heb 6 dagen per jaar rust. nee ik zou liegen 14 dagen als ik met verlof ben. Dus STOP MET KLAGEN... Gr Robert |
Gast |
#138 Re: PRO TML2014-01-31 11:30Je staat gewoon niet open voor de argumenten. Durf te wedden dat je ze niet eens las. Bekijk de foto's: fascisme van de zuiverste graad. Kuddegeest.
|
waar is de verdraagzaamheid naartoe? |
#139 Re:2014-01-31 11:31daar kan je de resterende 359 dagen toch wel van genieten? What's the problem!!!! Alles voor uzelf en niks voor een ander? |
Gast |
#140 Re: Re: Re: Sukkelaarskes toch2014-01-31 11:33#136: - Re: Re: Sukkelaarskes toch zij die beweren dat een dergelijk festival geen overlast opleverd weten niet waarover ze praten. Zelfs een kermiskoers zorgt voor overlast. helaas hebben niet alle mensen evenveel respect als op de rust of eigendom van een ander aankomt. Toelaten dat 2morrowland twee weekeinden inpalmd is de deur openzetten voor alle festivals om uit te breiden. Het zou net allemaal kleinschaliger moeten. Natuurlijk moet een festival kunnen maar NIEMAND zou daar overlast van mogen hebben. |
Gast |
#141 Re: Re:2014-01-31 11:37#139: waar is de verdraagzaamheid naartoe? - Re: Er zijn pretparken (Tivoli, Bobbejaanland, je kent ze wel) die het hele jaar toegankelijk zijn. Ze zijn daarvoor gemaakt. Een woonwijk is net weer iets anders. Btw: de muziek op Bobbejaanland is ook stukken beter en boeiender... |
Gast |
#142 Re: Re: PRO TML2014-01-31 11:41Hier zijn we weer met de vooroordelen, wat een verrassing ! Ik heb alle argumenten zeker gelezen ! En wat weet jij daar nu van? Ben je al naar het festival geweest? Je kan wel degelijk een praatje slaan met elkaar. En wie heeft hier een kuddegeest? Liever een kuddegeest die iets positief volgt dan een kuddegeest met een verzuurd brein !! En zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen : ik woon er middenin en woonde hier al lang voor TML begon... Dus we hebben de "rustigere" periode ook meegemaakt ! Met Mano Mundo hebben we trouwens vele meer last gehad en daar hebben we ook niet over geklaagd ! En fascisme? Aub, overdrijf niet ! Je steekt een mes in de rug van de mensen die echt in zo een systeem leven !! |
Gast |
#143 Re: Re: Re: PRO TML2014-01-31 11:54Ik geef toe dat ik me niet neerbuigend had moeten uitlaten over het festival zelf, al heb ik daar mijn bedenkingen over. Vrijheid blijheid. Van MM nooit geluidsoverlast gehad. Wat voor last had jij daarvan eigenlijk?? |
Gast |
#144 Re:2014-01-31 11:58get a life, voor ocharmke 2 weekends.. mensen die werchter wonen zijn er erger aantoe hoor. Denk eens verder dan jullie 4 muren. |
JVanBoom |
#145 Graag een 3de weekend2014-01-31 12:02Ik woont naast de Schorre en heb GEEN last van dit alles, straffer nog, voor mij graag een derde weekend, maar in Augustus. Kan daar een petitie voor gestart worden? |
Gast |
#1462014-01-31 12:09De gemeente krijgen een bom geld, de omwonenden?? Kan s om een ticket te bemachtigen. Echt schandalig , en dan de koppels met kleine kindjes enz.. Die mannekes kunnen niet goed slapen enz... Plaats dat festival ergens waar niemand last heeft , in de Ardennen of zo. |
Gast |
#147 Re: Re: Re: Re: PRO TML2014-01-31 12:11Dank U wel. Bij Mano Mundo hebben we meerder keren last gehad van grote groepen die op Mano Mundo zelf en op straat begonnen te vechten. Niet zo leuk en al helemaal niet als je op straat gezellig een wandeling maakt en er ineens tussenzit. Ik vond Mano Mundo ook een zeer leuk concept maar dat en het feit dat er op Mano Mundo en rond de schorre op die moment ook veel drugsgebruik was heeft het voor mij doodgedaan. Ik ga niet zeggen dat er op TML geen drugs is, ik ben zeker niet wereldvreemd, maar ik kan je wel zeggen dat er voor, tijdens en na het festival zeer zware controles op gebeuren en dat de personen die betrapt worden onmiddellijk uit het festival worden gezet en niet meer terug binnenkomen. De organistaie is er echt wel mee bezig. Dat was bij Mano Mundo zeker niet het geval, dat lieten ze maar lopen hoe het liep... Er lopen ook agenten in burger en security rond om te kijken of sommige dingen niet uit de hand lopen. Ik heb nog maar 1 keer ruzie gezien op TML en dat was zeer snel opgelost. (dateert ook al van een paar jaar geleden) Voor de rest is het een leuk festival waar mensen samen genieten van de muziek (niet allen electro etc maar ook 90s muziek), de zon en een drankje en waar mensen elkaar leren kennen ;-) 1 van de vele geweldige momenten op TML voor mij was dat er een rolstoelpatiënt volledig opging in de muziek, vrij was en er zo van genoot van het hele gebeuren. Hij werd door andere omstaande festivalgangers met rolstoel en al in de lucht gehoffen zodat hij de artiesten goed kon zien. En akkoord, er is inderdaad wel overlast, dat moeten we niet ontkennen, maar het brengt ook veel positieve dingen voort. Ik nodig iedereen uit om eens een kijkje te komen nemen, er zullen er veel versteld staan ! En als het je ding niet is ook goed... Maar voor de mensen die dit wel graag doen, laat ze even genieten van dat weekend en nu 2 weekends. Het tweede weekend is er trouwens ook gekomen omdat er zoveel Belgen vorig jaar niet zijn kunnen gaan en dat gaat nu dus wel. Het is Rock Werchter van onze generatie ;-) |
Gast |
#148 Re: Re: 't heeft lang geduurd...2014-01-31 12:11#126: - Re: 't heeft lang geduurd... Pas maar op , als dit een succes is dan gaan ze dat volgend jaar terug doen zeer zeker. Laat ze eerst maar eens de kosten betalen aan sabbam. 't zal rap fini zijn. |
Gast |
#1492014-01-31 12:12Zelfs tot in Hoboken, Wilrijk en Edegem is de overlast duidelijk te horen daarom dat ik deze petitie steun. |
Gast |
#150 Re: Re: Re:2014-01-31 12:13Tivoli, Bobbejaanland: men merkt welke generatie aan het klagen is... |
|
Gort over de grens moet blijven.
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2261 Gemaakt: 2025-07-05
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6112 Gemaakt: 2025-06-15
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
597 Gemaakt: 2025-07-08
Gort over de grens moet blijven.
5744 Gemaakt: 2025-06-16
Geen windmolens op de Grashoek
201 Gemaakt: 2025-07-03
Veiligheid en overlast N237 (Amersfoortsestraat / Utrechtseweg)
114 Gemaakt: 2025-07-08
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
326 Gemaakt: 2025-07-03
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15666 Gemaakt: 2024-01-31
Behoud de NS JongerenDagkaart
2628 Gemaakt: 2025-06-24
Kortsnuiten Blijven Bestaan
2984 Gemaakt: 2024-10-23
Stop de container MSNU9636101!
100 Gemaakt: 2025-07-04
Behoud het auditorium Maisin in zijn volledige staat
61 Gemaakt: 2025-07-10
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
612 Gemaakt: 2022-05-17
Pak ons buitenzwembad niet af!
1864 Gemaakt: 2025-06-02
Aankleden etalages voormalige winkelpand Visser
32 Gemaakt: 2025-07-10
Stop het visieloze RUP voor Schildestrand
321 Gemaakt: 2025-06-25
Ik ben tegen de komst van een arbeidsmigrantenhotel in het mooie buitengebied van Heinkenszand voor 48 arbeidsmigranten die niet in de buurt gaan werken maar in Yerseke of Noord Brabant.
82 Gemaakt: 2022-02-14
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9286 Gemaakt: 2025-06-04
Steun Poptempel De Kuip
9398 Gemaakt: 2024-10-12
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
335 Gemaakt: 2025-06-04