no2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
6 dagen op 365 dagen. Dat is minder dan 2% van uw tijd. Ge zult des te meer genieten van de andere 98% rust.
Re: liever industrie in uw tuin?
#3: jos - liever industrie in uw tuin?
we leven in een rechtsstaat waar de spelregels vervat zijn in wetten ! Als privé organisaties met zeer veel geld "overlast gaan afkopen" zitten we fout !
In een grijs verleden werden legerdiensten afgekocht door kapitalisten, mijnheer Jos !
leven en laten leven, ge zegt het zelf, dus .... Doen we dat door overlast af te kopen met miljoenen
diegene die zo een petetie starten zijn gewoon kortzichtige zagers die het zelfs niet verdienen om eigenlijk woorden aan vuil te maken
Haha
Klinkt meer als een groepje egoistische, asociale, bekrompen en onverdraagzame zeurkousen dan een gegronde petitie.
Ik woon zelf net naast de Waalse kaaien waar de Sinkenfoor staat en heb er nooit over geklaagd of amper last van gehad. Alsof ik zou willen dat duizenden en duizenden mensen hun plezier zouden moeten opgeven omdat ik misschien 1 nacht van het lawaai ben wakker geworden.
Per jaar wordt ik meer gewekt door nood diensten als ambulances en politie voertuigen dan door de Sinkenfoor. Misschien moet ik een petitie tegen sirenes van de hulp diensten beginnen?
Re:
+ gevangenistraffen voor mensen die na 10 uur 's avonds nog een scheet willen laten
+ doodstraf voor mensen die durven plezier te hebben
En als ze dat in de haven doen ga je daar natuurlijk in wilrijk niks meer van horen :)
Re: Haha
klopt! Afschaffen die ambulances en totaal verbod op vliegtuigen, die moeten maar ergens in de haven gaan vliegen
Aan lossers die hier aan mee doen!!!
Lossers die niet durven te zeggen wie hiervoor wil zorgen!! Allemaal die van da klote Vlaams belang!!
En dan nog die klote inwoners van boom die denken dat ze dat 2 weekend kunne afschaffen!! Vergeet da mor aga!!
Gele vuile klootzakken allega nog nen advocaat gaan hale!! Wa voor schijters zede gele wel!! Geen haar op m'n kop da daar aan denkt om da te tekenen!!
Dikkeeee losseersss!!!!
Mvg aan de mensen die niet hebbengetekend S.N.
Arm Vlaanderen
Ik kan alleen maar zeggen: Kom eens naar de Gentse Feesten, 10 dagen lang, tot 3u 's nachts.
Voor azijnpissers 1 adres: Graaf u een put en leg er u in!
Re:
Ik denk da gij de betekenis van gijzelen is moet opzoeke, hier alvast de link! http://www.encyclo.nl/begrip/gijzelen Zieligaard...
pro tml
Re:
stoemen deem ge weet waar ge aan begon woor ge daar ging wonen he kutteke
Tomorrowland is het Festival van de Leugen - er zijn véél mensen die vandaag behoefte hebben om daarin te geloven.
De gemeenten Boom en Rumst vullen hun financiële putten met de zgn schadevergoedingen voor de buurtbewoners die de organisatie betaalt.
Wordt voorgesteld als muziekfestival maar op muzikaal vlak is het niveau dat van kinderrijmpjes.
Een wei vol sukkels van over de hele wereld.
Tomorrowland-organisatie heeft dit enkel aan zichzelf te danken. Tomorrowland 2014 zal in een bijzonder grimmige sfeer verlopen. Beste oplossing is dat ID&T VRIJWILLIG het tweede weekend annuleert.
Re:
Wat een triestig persoon ben jij heb respect voor elk persoon!!! Zolals jij praat ga ne kikker poepen he gast!!
Werchter
| This discussion has been closed. |
Wenen wenen wenen