Red de Nederlandse beroepsbevolking!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red de Nederlandse beroepsbevolking!.

Gerrit.

#126 Re: Re:

2014-01-14 15:19

#125: - Re:

Ik ben het eigenlijk eens dat de boel plat moet maar dan moet je wel gaan blokkeren want als je dat niet doet dan laten ze het leger en buitenlandse transporteurs het werk doen en heb je alleen jezelf ermee.

Ik wil alleen een begin maken met deze petitie en druk uitoefenen en als er echt stakingsbereidheid is, dan blokkeren! Alleen ligt daar het probleem, en dan klopt het wel wat sommigen zeggen, die bereidheid is er niet voldoende.


Gast

#127

2014-01-14 16:51

Super actie. Onze Nederlandse chauffeurs verdienen het

Gast

#128

2014-01-14 17:52

Helemaal waar ,ik ben dec. 2013 met vervroegd pensioen gegaan maar voor mijn opvolgers (als die er nog komen ) de petitie getekend.
Hopelijk doen meer mensen dit.
Heb 44 jaar internationaal gereden dus weet als geen ander hoe mooi beroep dit is.
Het is te triest voor woorden wat er nu gebeurd in het transport ( en niet alleen het transport ) maar ook in de zorg en noem maar op.
Dus mensen "laat je horen en teken deze petitie"!!!!!

Gast

#129

2014-01-14 18:14

Ik wil graag aan het werk als nederlander. Geld verdienen voor mijn gezin.

Gast

#130

2014-01-14 19:35

Goeie actie, onze zoon wil internationaal chauffeur worden en verdiend een eerlijke kans!!!!

Gast

#131

2014-01-14 21:35

Tis een schade .wij met al onze opleidingen zo aan de kant gezet voor een paar ongeschoolde oostblokkers die niet normaal kunnen rijden en ons uitlachen grote schande .word tog eens wakker daar in den haag

Anonymous

#132 Re:

2014-01-15 00:24

#26: -

Ik weet precies welk bedrijf je bedoel, die met 3 letters in het telefoonboek staat, schaduwboekhouding, loonbelasting ontduiken, fraude met digi-kaarten, poolse charters die via een constructie het werk overnemen. Het zal je chef maar wezen !


Gast

#133 Re:

2014-01-15 00:34

#71: -

TLN is naar mijn mening ook erg fout, er zijn er maar weinig die weten hoe de leider van deze maffia bende zelf te werk ging vroeger, heeft 1 van de grootste transportbedrijven uit de regio rotterdam kapot gemaakt !


Gast

#134 Re: Re: Re:

2014-01-15 00:42

#126: Gerrit. - Re: Re:

Je hoeft niet te blokkeren om een chaos te laten ontstaan, zet de rijkswegen dicht en laat alleen de linkerbaan open, zorg dat er voldoende ruimte blijft tussen de vrachtwagens die de overige banen bezet houden zodat het verkeer er wel langs kan en kan uitwijken tussen de ruimtes die de vrachtwagens open laten om uit te wijken voor de hulpdiensten. Ik denk dat je de grootste files ooit veroorzaakt die nederland in de geschiedenis heeft meegemaakt. Vrachtwagens die toch doorrijden zullen op 3 of meerbaanswegen een strafbaar feit plegen want daar mogen ze niet komen.


Gast

#135

2014-01-15 06:25

Het is nu tijd voor acte

Gast

#136

2014-01-15 13:26

goeie zaak dat er actie wordt ondernomen. rij gelukkig zelf voor een firma die daar niet aan mee doet, en gewoon ons eigen chauffeurs op de bok heeft.

Gast

#137

2014-01-15 17:34

Prima dat er eindelijk actie wordt ondernomen ,wat hier gebeurt is oneerlijk .buitenlandse chauffeurs hoeven nergens aan te voldoen ,als ze een papiertje moeten hebben drukken ze een ambtenaar een paar euro in de hand en het is geregeld.lagere uurlonen voor hun moet dezelfde cao gelden als voor onze cauffeurs.

Gast

#138

2014-01-16 05:11

Help ons

Gast

#139

2014-01-16 23:23

Er moet meer gedaan worden voor de Nederlandse schauffeurs ja!

Gast

#140

2014-01-17 14:40

Het is te gek dat dit moet en overal moet je een diploma laten zien en die hebben de Nederlandse chauffeurs door tijdens het werk ook nog te leren en wat we opgebouwd hebben...
En niet vergeten,het zijn onze werkgevers waar voor jullie de reuzel uit je broek hebben gereden en die jullie nu ontslag geven en Polen en Roemenen en Bulgaren in dienst nemen dus die mensen kan je het niet kwalijk nemen,want sommigen van ons gingen ook voor een een tientje bij een andere werkgever rijden maar het was altijd onder het Nederlandse CAO..

Gast

#141

2014-01-17 15:32

Eigen volk eerst en beter betaald

Gast

#142

2014-01-18 08:19

de bonden doen niets , ze spelen gewoon het spelletje mee met brussel en den haag heeft toch niets meer te vertellen

Gast

#143

2014-01-18 11:26

Goede zaak !!

Gast

#144

2014-01-19 14:00

Weg met Europese unie,grenzen steekproef gewijs controleren,veel meer controlle op oostblokkers,werk vergunningen ,Max 3 maanden

Gast

#145

2014-01-19 15:29

er staan overal camera's voor belasting dienst waarom worden die niet gekoppeld om cabotage te controleren cargokaarten en dergelijke staan op naam en dikke boete's voor opdracht gevers ferry's container terminals en dergelijke wij moeten overal pas laten scannen als we ergens binnen willen hoe moeilijk kan het zijn om te controleren op economich dellikt

Gast

#146

2014-01-19 23:42

eerst die baasjes maar eens aanpakken die buitenlanders zijn knipmessen voor zo een slavedrijver dat moet hij nou juist hebben stuur in je klauwen en racen en kop houen daar kunnen wij vakmensen niet tegen meer tegen op verdeel en heers ddat is het en vakbond laat me niet lachen dat is familie van de pvda.party van de armoe die nu al onze verworvenheden aan het verkloten is met het hun glade praatjes en hun kammeraden van de vvd ik zou zegen jongens veel sterkte met het geld verdienen in de transport veel beter word het helaas niet meer of op houden met klagen en echt de beuk erin dan moet er maar bloed vloeien als je zo je werk naar de kloten ziet gaan als een lam naar de slachtbank of?gr .

Gast

#147

2014-01-20 00:19

maar dan wel tot het gaatje graag net zoals onze kameraden de havens plat gooiden en de maffers vervolgden anders redden we het niet het is alles of niks meer zwart of niks laatst kans niks ik mag niet van thuis of verlies ik mijn baan mag niet van mijn baas.nee vind je het gek die vinden het mooi zo ze hebben dit zelf opgezet in je gezicht mooie praatjes maar als ze de kans krijgen om je er uit te rotte dan is het doe onder het mom van van dat ze het niet meer redden tegenover de concurentie hun vriendjes die het zelfde doen word WAKKER dus 5 voor twaalf mischien te laat maar dat weten we pas als we de strijd aangegaan zijn.geen strijd is 24 maanden ww en dan naar de klote dat is zeker dit word alleen maar slechter ze halen ze nu al uit azie nou ik hou nu maar op anders word ik er nog deprie van.groeten JOOST voor harde aktie.

Gast

#148

2014-01-20 01:34

Hopen dat dit lukt

Gast

#149

2014-01-20 07:04

Mijn man wil graag zijn baan behouden als chauffeur.

Gast

#150

2014-01-20 08:19

Er zijn een hoop mensen die hier achter staan maar ik denk dat we er niets mee bereiken. De zo genaamde wijze heren in De Haag doen toch alleen maar zaken waarvan ze zelf beter worden en de gewone hard werkende vrouw/man kan alleen maar blijven betalen voor hun waan ideeën. De enige manier is dat de boel helemaal plat en dan niet alleen de chauffeurs maar alle beroepen die hier mee te maken hebben, dus bouw, gezondheid, chauffeurs, enz enz.