Red de Nederlandse beroepsbevolking!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red de Nederlandse beroepsbevolking!.


Gast

#26

2014-01-10 11:42

Ik begrijp best wel dat alles duur is, maar als ik zo links en recht dan wel eens hoor wat de vrachtprijzen zijn en ze helemaal geilen op de wacht uren die de klant moet betalen, dan haalt men ook nog eens wat weg bij de chauffeur die bazen. Het zijn gewoon zelfverrijkers, en met name die bedrijven die de Oostblokkers in dienst hebben! Daar komt nog bij dat wij al jaren geen fatsoendelijke opslag hebben gehad! Schandalig om je beroep nog te moeten uitvoeren in goede orde.... Nogmaals, het zijn de bazen en werkgevers die samen met TLN onder een hoedje zitten met afspraken en de bonden moeten dat nog slikken ook.!

Gast

#27

2014-01-10 12:22

Zo is het maar net.
Nedeland is voor de Nederlandse chauffeurs en niet voor de moe landers

Gast

#28

2014-01-10 12:26

ben al twee keer slachtoffer geworden van dit beleid eerst als eigen rijder failliet gegaan later in loondienst wegens faillissement van werkgever gr een verbitterde chauffeur
Detourist

#29 Re:

2014-01-10 12:49

#17: -

Vroeger waren wij ook niet opgeleid!!!!! En we reden wel naar het Midden Oosten!!!! Nu moeten we allemaal terug naar school,waarom? We hoeven nu alleen nog maar van A naar B te rijden.


Gast

#30

2014-01-10 12:50

Het is toch van de gekke dat er een miljoen werkloze nederlanders moeten toe zien hoe de regering de oostblokkers hier het werk laten doen ede grenzen wagen wijd opgezet voor het rovende en stelende bulgaren en roemenen , waar gaat dit naar toe, GEERT WILDERS STEM PVV


Gast

#31

2014-01-10 12:58

Ben pas 20 jaar heb net al me rijbewijzen er is geen werk meer te vinden in de transport , vorige baas is zelfs failliet gegaan . Ergens krijg je wel beetje spijt dat je voor chauffeur bent gegaan :(

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-10 12:59



Gast

#33

2014-01-10 13:01

Te gek voor woorden pas 20 en geen werk te vinden

Gast

#34 Re:

2014-01-10 13:07

#3: -

klopt helemaal dit schandalig het beleid in nederland kan je alleen nog via een uitzendbureau aan de gang vast kom je niet meer aan de bak je bent te duur


Gast

#35

2014-01-10 13:31

Vrachtwagenchauffeur is een vak.
Ik ben het 45 jaar geweest met plezier.
Het vak is altijd ondergewaardeerd.
Je moest veel overuren maken voor een redelijk loon.
Maar wat er nu gebeurt met oost blok chauffeurs.
Die voor meen habbekrats rijden.
Je kan het de mensen ook niet kwalijk nemen.
Ze hebben daar nog minder.
Het probleem ligt in den haag en de eeg.
Als je hier werkt iedereen een chauffeurs CAO.
En het probleem lost vanzelf op.

Gast

#36

2014-01-10 13:55

Goede zaak samen sterk!

Gast

#37

2014-01-10 14:03

Red onze Nederlandse vrachtwagenchauffeurs .
en laat de overheid stoppen met mensen van over de grens hier te laten werken , terwijl er hier in nederland heel veel mensen geen werk hebben .

Gast

#38

2014-01-10 14:10

Word tijd dat we weer eens een paar bruggen op/af ritjes dicht gaan zetten het beste rond en op het Prins Clausplein staat gelijk heel Holland vast

Gast

#39

2014-01-10 14:12

ik wil dat het stopt dat Nederlandse chauffeurs op straat worden gezet, door die zakkenvullende bazen. elke keer dat gelul over chauffeurs tekorten ben ik ook schijtbeu

Gast

#40

2014-01-10 14:20

Het alsmaar groter wordende Europa, (wat de Nederlandse Burger door de strot is gedrukt) wordt de nekslag voor de Nederlandse beroeps chauffeur. De hoge heren in Den Haag en Brussel, kunnen goed voor hunzelf zorgen, maar is dit de opzet geweest van de EU. We raken de relatief zuurverdiende welvaart die ons land kent op een wel erg lullige manier kwijt. Maak het voor werkgevers in Nederland interessanter om een transportonderneming te willen beginnen of voortzetten. Hou nou snel op met al die regeltjes in de transportsector, want als Nederlandse beroeps chauffeur of ondernemer moet je wel erg veel papieren hebben. Dit in tegenstelling tot de (nieuwe) Europeanen (lees platkoppen) die overal mee weg komen, dit omdat de landen waar deze vandaan komen, van coruptie bij elkaar hangen. Geweldig dit nieuwe Europa,..maar Nederland was beter af met zijn eigen munt en de grenzen dicht.

Gast

#41

2014-01-10 14:21

MOE-mensen met een rijbewijs (geen chauffeurs) doen ons buitenland-,en binnenlandwerk.
De Nederlandse buitenlandchauffeur doet binnenlandwerk.
De Nederlandse binnenlandchauffeur heeft niets meer te doen.
De Nederlandse rijopleiding heeft niets meer op te leiden.
Dus gaan we allemaal maar met een WW-uitkering thuis zitten.
Die WW-uitkering wordt steeds minder, want er komt minder belasting binnen. MOE-ers betalen namelijk niets.

Gast

#42

2014-01-10 14:37

Ik vindt het goed dat er eindelijk eens voor onze eigen Nederlandse chauffeurs actie wordt gevoerd er zijn zat mannen/ vrouwen die dolgraag aan de slag willen maar door allerlei goedkope regels en omzeilingen worden de oost Europese chauffeurs ingezet en onze eigen jongens op straat gezet dat moeten ze super, en dan ook super hard gaan aanpakken dat het zo niet langer kan en mag!!!!

Gast

#43

2014-01-10 14:43

ik ben zelf vrachtwagenchauffeur en krijg de laatste tijd te horen dat ik te oud en te duur ben en dat met mijn 36 jaar!!! alle diplomas en ervaring genoeg maar werk vinden ho maar!!! dus mensen steun ons met deze petitie

Gast

#44 li

2014-01-10 15:30

wat zeiken jullie over de bond
als er niemand lid is kunnen ze weinig doen.
wordt lid en dan hebben we weer macht net als vroeger.
voor net 10 euro per maand waar zeur je over.

Gast

#45

2014-01-10 15:52

Goed initiatief deze petitie.
Het begint de spuigaten uit te lopen in het transport
Ik voel me al jaren door de bond in de steek gelaten,
Daarom heb ik jaren geleden mijn lidmaatschap
Opgezegd.
Succes met deze actie.
chauffeur in ruste
Gast

#46

2014-01-10 16:01

handen af van het mooiste vak dat er is
verladers stop uitknijpen van transporteurs
Kwaliteit kost nu een maal geld


Gast

#47

2014-01-10 16:16

Buitenlandse Chauffeurs zoals Polen, Bulgaren Roemenen, hebben niet de juiste kennis als Chauffeur...de Nederlandse Chauffeur beschikt over allerlei papieren, gevaarlijk stoffen, en de nieuwe regels/cursussen om goed deel te nemen als Chauffeur...en de buitenlandse Chauffeurs (lage loonlanden) weer niet!

Gast

#48

2014-01-10 16:55

Hopelijk wordt hiermee iets bereikt, de ernst van dit probleem wordt zeer zeker onderkend. Het verdient alle aandacht, maar of de bonden en de regering hier iets mee doen betwijfel ik. Straks als 't te laat is meschien.

Gast

#49

2014-01-10 17:00

op rotten met die Poolse chauffeurs die hier in Nederland rijden en de bulgaren enz

Gast

#50

2014-01-10 17:13

Hopelijk wordt er nu is een keer wat bereikt