Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Quoted post

Gast

2014-01-12 16:19

Inderdaad! Ik heb heel veel respect voor Claudio. En iedereen heeft recht op een menswaardig bestaan. Om deze reden heb ik ook deelgenomen aan de bijeenkomst, gebedswake... Wat een gebrek aan respect is, is munt te proberen slaan uit dit incident. Dmv het medeleven van de mensen zich persoonlijk te verrijken. Dat ik al even respectloos voor die arme Claudio als hetgeen de beesten in dat café hem hebben aangedaan.
Ik heb ook een lening lopen. Moet ik nu ook een benefiet organiseren zodat de mensen mijn lening betalen? Dit benefiet is ijskoud profijt halen uit dit gebeuren. Blijkbaar hebben de omstaanders meer respect voor Claudio dan de eigen zus... Ik vind het jammer voor Claudio dat ze hem niet meer konden bieden dan dit. Ik heb zelfs mijn twijfels dat dit benefiet een goede zet is voor het proces begonnen is..
Het stoort mij niet. De mensen dat zich geroepen voelen om geld te doneren in dit crimineel benefiet, moeten dit maar doen. Ik zal hier in ieder geval niet aan deelnemen. En ik wilde dit hier vermelden zodat andere mensen ook eens 2 keer zouden nadenken voordat ze zomaar hun zuur verdiende centen weggeven aan iets dat uiteindelijk voor een totaal ander doel zal dienen. Dit benefiet blijft schaamteloos profijt!! Maar ja, als ze het nu niet doet is het wel een gemiste kans om een mooi centje te verdienen... Schande

Reacties

Gast

#523 Re:

2014-01-12 16:26:57

#522: -

och ja kijk jou mening. iedereen mag zijn mening geven, geen probleem. Maar ik bekijk het gewoon anders.

Gast

#536 Re:

2014-01-12 19:39:08

#522: -

jij schrijft belachelijke dingen echt waar!zelf er aan verdienen,als deze mensen het zo breed hadden zouden ze dit niet doen,en duur verdiende centen in steken,nog zo een zever ,5 of 10 euro sterf je niet van!!!en niemand is verplicht!!!je was op gebedswake en bijeenkomst?waarom ???om er bij te zijn als nieuwschierige???schaam u!!!!smerig echt waar!!!