Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Gast

/ #513

2014-01-12 13:42

Ik vind het zeer erg wat er met Claudio gebeurd is. En als de toegebrachte verwondingen zijn dood veroorzaakt hebben, dan moet de moordenaar(s) hier zwaar voor boete. Niemand kan hier zomaar mee wegkomen. Indien het café voor criminele overlast zorgt, dan dient dit zeker onderzocht te worden.
Jammer vind ik wel hoe hier misbruik wordt gemaakt van het goed hart van de mensen om hier geld voor in te zamelen. Indien het hier om moord gaat zal de familie zeker een fikse schadevergoeding ontvangen en de gerechtskosten worden dan ook gedragen door de verliezende partij. Deze kosten zullen zeker gedekt worden. Dus het doel van deze geldinzamelingactie op persoonlijke rekeningen en via benefiet, heeft in mijn ogen niet veel meer te maken met gerechtigheid maar heeft een eerder smaakloze commerciele neiging. Het verlies van Claudio is onbetaalbaar. De focus zou hier moeten liggen op het straffen van de daders. En mogen ze de gepaste straf krijgen!
Als het toegelaten wordt mijn nederige mening hier te delen, vind ik het niet ongepast dat de benefiet afgelast is.