Consulaat Lyon

Consulaat Lyon / Mededelingen / Stand van zaken / Opmerkingen


Gast

#1

2013-12-01 17:08

waardeloos zeg, maar zo weinig handtekeningen :-((
NiF-Admin

#2 Re:

2013-12-01 17:13

#1: -

We zijn nog maar net bezig, dus blijf het doorgeven aan iedereen die het wil weten.


Gast

#3

2013-12-01 17:14

consulaat in Lyon is gesloten en als wij nieuw paspoort willen, dienen wij allemaal naar Parijs te gaan. Denk aan de reiskosten,vervanging voor de dieren etc.etc. Onderteken deze petitie svp en ook als je niet in Frankrijk woont, maar gewoon ons gelijk geeft voor meerdere openingen in Frankrijk

Gast

#4

2013-12-01 22:43

Gezien het grote aantal Nederlanders hier in de Bourgonje (300 km. van Parijs)is het erg ongewenst de post Lyon te sluiten. Neem een voorbeeld aan de ANWB die wel een post in Lyon heeft.

Gast

#5

2013-12-02 16:53

De procedure "Verlenging Paspoort" is voor vele NL-ders in het buitenland een enorme dure kwestie geworden. Grote reizen, dagen vakantie opnemen. Dit is niet de juiste manier in deze tijd van geweldige communicatie mogelijkheden.
een Nederlander in Frankrijk

#6 verlengen paspoort

2013-12-20 11:19

Consulaat in Marseille kan geen paspoorten meer vernieuwen. Te gek voor woorden! Marseille was al niet dichtbij, laat staan Parijs of Schiphol. Voor de meeste landen buiten Europa heb je een paspoort nodig dat minstens 6 maanden geldig is!

Gast

#7

2014-01-12 11:55

Ik woon ook in Frankrijk en heb de petitie met veel mensen gedeeld, ook op facebook gezet en gedeeld. Ik kijk ook regelmatig hoe de stand van zaken hier is in verband met de stemmen. Het aantal stemmen gaat erg langzaam vind ik, is het mogelijk om meer te delen?
Groetjes, Renée