Consulaat Lyon

Per 1 oktober heeft de heer Frans Timmermans er voor gezorgd dat de deuren van de consulaten in Frankrijk voor reisdocumenten gesloten zijn. Dit tot grote ergernis van de vele Nederlanders die in het zuidelijk deel van Frankrijk wonen en werken. Onlangs werd bekend dat het consulaat van Milaan wel openblijft na heftig protest terwijl er veel minder Nederlanders wonen en werken. Echter het is duidelijk geworden dat die gene die het hardst schreeuwen het wel voor elkaar krijgen. Het reageren op facebook met onze Minister van Buitenlandse Zaken heeft helaas niet geholpen aangezien hij zich onverschillig opstelt en van mening is dat wij Nederlanders in Frankrijk maar niet hadden moeten verhuizen.

Help dit gevecht en teken deze petitie om er voor te zorgen dat in ieder geval in Lyon het consulaat weer beschikbaar wordt voor het verkrijgen van reisdocumenten.

Door te tekenen geef ik Nederlanders in Frankrijk toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.