Geen vluchten na elven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen vluchten na elven.


Gast

#551 Re:

2014-05-08 18:23

#550: -

Ik ga pas na 24.00 naar bed...  Dus laat die enkele vlucht per week maar binnenkomen na 23.00 uur


Gast

#552

2014-05-12 11:10

Ik ben tegen alle vormen van luchtverkeer.
Ik ben nu 86 jaar en heb een keer een verplichte vliegreis moeten maken van Nederland naar Suriname
(terug per vrachtboot met gehele gezin).

Gast

#553 En nu???

2014-05-24 22:24

Wat gebeurd er nu met deze site, nu de minister klip en klaar heeft aangegeven dat Eindhoven Airport zich gewoon aan de afspraken houdt???

Gast

#554 #553

2014-05-26 10:08

Deze site blijft vooralsnog gewoon in de lucht.
De discussie gaat er over wat er afgesproke is. Naar onze mening is afgesproken dat EhvA regulier tot 23.00 uur open is, en dat na 23.00 uur alleen landingen toegestaan zijn die vóór 23.00 uur gepland waren. Er zijn er vier afgesproken en geen acht. In onze kijk op de dingen probeert men achteraf de afspraken op te rekken.
De minister heeft gezegd watg zij vindt. Er komt een Tweede Kamerdebat over. We zullen zien wat dat oplevert.

bgerard

Gast

#555 Re: #553

2014-05-26 15:17

#554: - #553

De minister is heel duidelijk in het feit dat na 23.00 uur er 4 vluchten van de homecarriers mogen landen. Geeft ook aan dat dar nauwelijks gebruik van gemaakt wordt, en dat de 8 "mogelijke" landingen eventueel pas werkelijkheid worden na evaluatie in 2015. Maar U gelooft toch niet dat de 4 van nu, gaan verdwijnen ??? Dat zou wel heel naief zijn. Dus er zullen altijd vluchten zijn die na 23.00 uur regulier mogen landen!!!


Gast

#556

2014-06-01 20:20

Een gezonde nachtrust is óók nodig voor economische vooruitgang (dit is tenslotte waar het om draait bij Eindhoven Airport). Gezond slapen wordt onmogelijk gemaakt door nachtvluchten.

Gast

#557 Re:

2014-06-01 22:33

#556: -

Er komen geen Nachtvluchten!!!. Er landt zelfs zelden of nooit een vliegtuig na elven !!! Maar lezen en je op de hoogte houden is een vereiste om mee te praten !!!

Turbotankie

#558 Wilma Mansveld woont toch niet in Eindhoven en omstreken?

2014-06-16 11:55

Wilma Mansveld heeft geen boodschap aan iedereen die zich druk maakt over de in principe nieuwe vliegtijden? Zij woont immers niet in de omgeving van Eindhoven en regio. Als ze dit dossier ook zo goed beheersd als dat van de NS-treinen dan staat ons nog een hoop ellende te wachten...
Ga door iedereen met deze structurele acties! Het is onnodig om zo laat nog te vliegen, enkel alleen omdat men enig economisch gewin en plezier voor enkelen belangrijker acht dan structurele rust van bewoners rondom het vliegveld. Wij hebben de laatste jaren al genoeg moeten incasseren. Van een militair vliegveld naar een veel groter gecombineerd vliegveld. Nog meer nachtrust en laagvliegende vliegtuigen accepteren... waar houdt het dan nog op? Ook wij hebben recht op een redelijke nachtrust! Net als u! Wat zou u ervan vinden mevrouw Mansveld als dit in uw eigen achtertuin zou zijn?

Gast

#559

2014-06-16 17:18

moet mensen ook wat rust gunnen de lawaai van de toestellen is niet normaal ! en hoe laag ze over komen.

Gast

#560 Re:

2014-06-17 12:43

#559: -

hoe laag ???


Gast

#561 Re: Wilma Mansveld woont toch niet in Eindhoven en omstreken?

2014-06-17 12:45

#558: Turbotankie - Wilma Mansveld woont toch niet in Eindhoven en omstreken?

Het plezier van enkelen????? Er zou eens onderzoek gedaan moeten worden hoeveel mensen in de regio plezier hebben van de mogelijkheden die dit vliegveld hen biedt. En accoord, gesloten tussen 24.00 en 07.00 uur

jpc

#562 Re: Re: Wilma Mansveld woont toch niet in Eindhoven en omstreken?

2014-06-18 16:46

#561: - Re: Wilma Mansveld woont toch niet in Eindhoven en omstreken?

Ik woon in de Achtse Barrier en ik wordt ziek van de opstijgende vliegtuigen de hele dag en avond. Dit duurt nu al enkele weken. Voorheen werd ook wel eens richting Netersel etc. opgestegen, maar nu is het constant over de Achtse Bariier, Woensel en Tongelre. Elke dag zijn het er minimaal 30, die ik hier ziet opstihgen. Ik kan de piloten bijna vanuit mijn huis een kop koffie geven, zo dichtbij, als die krengen vliegen. De grijze vliegtuigen en o.a. Whizzair, dat zijn de grootste boosdoeners.

Mensen die zeggen, je wist waar je aan begon, toen je in de Achtse Barrier ging wonen, zal ik even uit de droom helpen. Ik woonde eerder in de Achtse Barrier als dat vliegveld Eindhoven commercieel ging.

 


Gast

#563 Re: Re: Re: Wilma Mansveld woont toch niet in Eindhoven en omstreken?

2014-06-19 10:00

#562: jpc - Re: Re: Wilma Mansveld woont toch niet in Eindhoven en omstreken?

Overdrijven is ook een kunst " ik kan de piloten bijna een kop koffie geven" Zo'n opmerking geeft de waarde van de reactie aan.

Actiegroep geenvluchtennaelven
De auteur van deze petitie

#564 Re: Re: Re: Re: Wilma Mansveld woont toch niet in Eindhoven en omstreken?

2014-06-23 08:44

#563: - Re: Re: Re: Wilma Mansveld woont toch niet in Eindhoven en omstreken?

Geachte gast,

 

Wij verzoeken U uw opmerkingen en reacties qua toonzetting te wijzigen. Wij laten alle reacties toe en waarderen deze, ook indien men het inhoudelijk niet met ons eens is. Uw reactie is echter qua toonzetting in toenemende mate  neerbuigend naar de mening van mensen die blijkbaar wel erg veel hinder ondervinden van het toenemende vliegverkeer. Reactie 563 bereikt in dit opzicht de grens.

We gaan ervan uit dat U hiermee verder rekening wilt houden, omdat wederzijds respect altijd de basis is voor een open discussie of gedachtenwisseling.

Met vriendelijke groet


Gast

#565 Re: Re: Re: Re: Re: Wilma Mansveld woont toch niet in Eindhoven en omstreken?

2014-06-24 16:11

#564: Actiegroep geenvluchtennaelven - Re: Re: Re: Re: Wilma Mansveld woont toch niet in Eindhoven en omstreken?

Respect voor seieuze opemerkingen zal ik altijd hebben.. Respect voor onzinnige opmerkingen zoals " ik kan de piloot bijna een kop koffie geven" nooit. Er is genoeg kennis in Uw beweging om te weten dat dat soort opmerkingen gewoon flauwekul zijn.

 

 


Gast

#566

2014-07-02 06:32

Prima actie!
Toestellen die geen geluid produceren zijn welkom.

Gast

#567

2014-07-02 07:17

Las vandaag de manipulatie met metingen; Ke versus Lden. Belachelijk en onverteerbaar dat omwonenden door alle belanghebbenden voor de gek gehouden worden met valse en onware argumenten. Tijd voor algehele actie! Er is nog steeds te weinig bekend hoe individueel bezwaar gemaakt kan worden. Je moet zelf op zoek. Eigenlijk zou het tot een huis aan huis enquete moeten leiden, een referendum of zo. In ieder geval grotere bekendheid aan de mogelijkheid om te voorkomen dat levenscomfort (huiswaarde) verstoord raakt.

Gast

#568

2014-07-17 07:30

Wij vinden een goede nachtrust belangrijker dan economisch gewin van enkele
tarkus

#569

2014-07-17 17:20

degene die er uiteindelijk over beslist woont natuurlijk zelf niet bij een vliegveld

Gast

#570

2014-07-22 21:11

Als omwonende merk ik nu al dat er vaak nog vluchten op een later tijdstip zijn. Het is nu kwart over 11 en er wordt nog steeds gevlogen. Zelfs met meer herrie dan vliegtuigen overdag.
Martijn

#571 Terug in de tijd

2014-07-26 09:03

Belachelijke actie! Ik zal me inzetten om 24/7 vluchten te arrangeren vanaf Eindhoven.
Het zou een stap terug in de tijd zijn als er niet 24 uur per dag gevlogen kan worden...

En ga eens na hoeveel extra banen dit creëert!!

Gast

#572 Re: Terug in de tijd

2014-07-27 14:07

#571: Martijn - Terug in de tijd

zet je om te beginnen eens in voor  17/7 voor mekaar te krijgen


Gast

#573

2014-07-31 17:42

Deze hele zomer hebben wij heel veel last van te veel vlieg verkeer , vliegtuigen vliegen laag over Son , wij kunnen daardoor niet buiten genieten van de mooie zomer . Ik ben tegen elke uitbreiding van Eindhoven AirPort . Hele bussen vol uit het hele land komen hier om " goedkoop " te vliegen. Wat een beleid !!! En wat schieten wij ermee op , veel lawaai, vieze uitstoot enz. Dus zeker geen uitbreiding na elven.
Ik zal zoveel mogelijk mensen benaderen om de petitie te ondertekenen, wat kan ik anders nog doen?..
Doen

#574

2014-08-26 10:46

We zullen ze eens een poepie laten ruiken, als ze niet willen luisteren naar  ons dan gaat de beuk erin!!!! We vernielen alle lichtbakens keer op keer! totdat ze luisteren!!!

Doen

#575 Re: Terug in de tijd

2014-08-26 10:49

#571: Martijn - Terug in de tijd 

 Waar woond deze mongool, die moeten we een enkel reisje onder een vliegtuig hangen!!!