Een nieuwe politieke partij : ROEL - Recht Op Een Leven !

passerke

#26 Re:

2013-06-17 20:40

#18: -

Dat is een schande !! 100 euro op 1 week dat kan toch niet !!  Dat is juist genoeg om niet te sterven !


Gast

#27

2013-06-19 09:48

goed initiatief
DAVE MANSINY (ZANGER www.davemansiny.com)

#28 Re: wensen voor NIEUWE POLITIEKE PARTIJ

2013-06-25 20:01

#1: -

Dave Mansiny

Betreft.: Nieuwe Politieke Partij

Geachte,

Graag wens ik onze Hele goede en zeer aangename menselijke voorzitter Dhr
Minne Vincent
als ook alle sponsoren en het hele VRIJ WILLIGERS TEAM ene
super grote PROFICIAT  TE WENSEN/TE FELICITEREN; in eerdere berichten heb ik al
verklaard dat ik: 1* voor zeker 1.000.000%achter  ROEL STA op ieder gebied; ik verbind mij er toe om: 1* voor
meer dan 1.000.000% in te blijven zetten voor mijn gezinsleven als ook voor mijn ZINGEN & natuurlijk ook
vanzelfsprekend voor ROEL, en dit samen met mijn 2 Levends vrienden die ik al jaren ken en
waarvan Angel White op de hoogte is, dat  zijn mijn objectieven waar ik voor ga, voor alle informatie kan U als publiek steeds vrijblijvend terecht via www.davemansiny.com als ook www.roel-vzw.be

Met vriendelijke muzikale groeten
namens, Dhr. Dave Mansiny en het “Dave
Mansiny” team


Gast

#29

2013-06-30 23:00

een partij van de mens voor de mens... en niet voor het geld
Ik
Gast

#30

2013-07-11 16:52

Ik teken voor een vriendin die in een erbarmelijke situtatie heeft geleefd 4 jaar lang, met twee opgroeiende kinderen(o.a.zonder verwarming bij min 15), na zwaar mishandeld te zijn geweest tien jaar lang,geen organisatie die wat kon doen, werd er gezegd!!!Maar had wel een eigen bedrijf naast een baan,maar geen enkele manier om haar bijstand te geven.
Mijn eigen situatie:ik werk sinds mijn 15de ben nu 43,zwaar lichamelijke klachten,geen recht op wia,dus werken tot mijn lijf helemaal op is, dan maar aan de morfine,dat de volgende stap voor mij,zit niks anders op....kut maatschappij!

Het is dat ik optimistisch van aart ben(je zou het niet zeggen) en mijn leven zo leuk mogelijk maak,maar je werkt je letterlijk op en je krijgt geen hulp,en de eerste beste gelukzoeker komt binnen krijgt woning witgoed fiets uitkering,waar is de gerechtigheid gebleven? Mocht ik volgend jaar mijn baan kwijt raken,wat zal gaan gebeuren,want er moeten nog 100.000 collega's in de thuiszorg uit,want ouderen kan je tenslotte na een leven lang buffelen best weg laten rotten in huis,dan weet ik niet hoe het met mij moet,ik heb geen recht op bijstand omdat ik een ex echtgenoot heb die dat niet op kan brengen,ik ga overal tussen vallen,dus ik ga dan op zoek naar een mooi rustig plekje op de heide,koop op marktplaats een tent en leer vuurtje stoken,want ik ben een hollander die al die tijd al hard gewerkt heeft,dus ja wat heb ik voor rechten ???

P.s.ik ben overigens op mbo niveau opgeleid,het feit dat ik in de thuiszorg werk heeft niets te maken met evt. laag opgeleid zijn.....


Gast

#31

2013-09-04 15:33

Ik hoop dat we hierdoor een stap verder raken!

Gast

#32

2013-09-26 21:04

Hopelijk zal de partij kunnen starten!

Gast

#33 Re:

2013-09-30 22:33

#1: -

is een groep van mn kloten


Gast

#34

2013-11-07 15:29

Hopelijk is dit een partij die na een tijd niet evolueert gelijk sp.a, Groen en co, als ze mogen deelnemen aan een regering, zijn ze hun partijprogramma vergeten, en zakken ze af tot zakkenvullers.
Maar in ieder geval véél succes!
dj renaat de piraat

#35

2014-03-20 20:43

Als Ex Vlaams Belager hebben wij dit probleem al jaren aan gekaart , alléén op en te extreme manier vaak, niet alléén Vlamingen maar ook onze Zuider buren (Wallonië) hebben deze problemen. Net als andere die in dit land wonen. Maar niet alléén geld problemen er is ook haat tegen de holibie's , te weinig middellijn voor de sociale sector (verplegers , rusthuishelpers , ...) dieren en kinder misbruik , maar ook mensen met een depressie worden niet begrepen (kijk maar naar de aan tal zelfmoorden), hoge werklooshijd. Er is nog veel werk aan de winkel dit kan alléén opgelost worden op als er "echt" aan politiek wordt gedaan i.p.v. ruzie tussen noord en zuid of wetten maken voor de familienaam. Ik hoop dat jullie slagen in jullie opzet , als jullie mensen kunnen gebruiken voor jullie partij verder te willen laten ontplooien mogen jullie mij altijd contacteren (renaattimmermans@hotmail.com) Make love not war.
#88

#36 Roel een partij van niets

2014-04-22 13:30

Ik volgde gedurende lange tijd Roel via FB het is niet te doen ze staan zelfs mensen naar het leven en wie niet deed wat ze zeiden of vertelden wat niet mocht geweten zijn die werd van de FB pagina geschopt en dat gaat dan een partij vormen gewoon belachelijk... Zou die Vincent met zijn 100 pseudoniemen op roel niet eerst beter er voor uit komen dat hij een criminieel is
#88

#37 Re: Re: wensen voor NIEUWE POLITIEKE PARTIJ

2014-04-22 13:33

#28: DAVE MANSINY (ZANGER www.davemansiny.com) - Re: wensen voor NIEUWE POLITIEKE PARTIJ 

 Denk dat je Vincent Minne of is het een ander pseudoniem niet kent makker ... trouwens waarom moet hij eerst gaan aanpappen met de helft van Open Vld voor hij zich met zijn partij gaat bekend maken... Maar ja dat is dan onder een ander pseudoniem hé Dimitri ...

#88

#38 Re:

2014-04-22 13:37

#13: -  

 Geen haar op mijn hoofd dat zou denken deze petitie te tekenen

Als ze als groep al mensen naar het leven staan wat gaat het dan zijn als politieke partij


Gast

#39

2014-05-01 01:10

Schrijf een reactie...ja wat kan men nog zeggen he.Laat het recht geschiede!!!!hopen op een betere toekomst die niet tever af ligt voor iedere mens

Gast

#40

2014-05-01 01:32

Hier ben ik momenteel mee bezig, dit op verzoek van de stichter die ook lid is in deze groep:
Jacobs Ronald
28 april om 15:33
Het verschil tussen cliché en politiek:
Cliché:
Als je middels een goede daad arme mensen wil helpen, zou je kunnen gaan vissen, en als je een grote vis gevangen hebt dan geef je die vis maar aan die arme, en dan heeft hij eten voor zichzelf en zijn gezin, voor één dag.
Zou je echter écht willen helpen dan verkoop je de vis niet en dat alle dagen weer, nee, je schenk het, eenmalig, dan ga je die arme leren hoe hij zelf vis kan vangen en dan kan deze arme zelf vis vangen om te eten, voor zichzelf en zijn gezin en dat voor de rest van hun leven lang, en wat ze aan vis over hebben dat kunnen ze verkopen en voor dat geld daar kunnen ze dan bvb kleren voor kopen en scholing voor de kinderen.
Dit is toch al een eeuwen oud Cliché?
Politiek:
Als politieker kun je het vissen op alle rijke visgronden verbieden, maar tegelijk kun je ook een wet opstellen die bepaald dat enkel zij die een visvergunning kunnen kopen mogen vissen, maar tegelijk maak je de visvergunningen zo duur dat ze onbetaalbaar zijn.
Als politieker bepaal je dat enkel jij mag vissen, en deze vissen verkoop je dan goedkoop, toch goedkoper dan wat een visvergunning kost, en dankbaar eten dan de mensen uit je hand terwijl ze dankbaar zijn en je voeten kussen.
Dit is politiek.
Wie wil er zulk een Politiek?
Op 25 Mei gaan wij allemaal stemmen, ik stem ROEL.
ROEL: Recht op een leven voor alleman.
ROEL, RECHT OP EEN LEVEN.
https://www.facebook.com/groups/242097789282783/

Gast

#41 Re: Re: wensen voor NIEUWE POLITIEKE PARTIJ

2014-05-01 01:47

#28: DAVE MANSINY (ZANGER www.davemansiny.com) - Re: wensen voor NIEUWE POLITIEKE PARTIJ

Een plezier om dit allemaal te lezen hier.

Met de groeten van Jerovanja.

 


Gast

#42

2014-05-01 02:55



ROEL is een partij die bij de basis werkt ,die dicht bij zijn burgers staat. Wij zetten ons sinds onze oprichting voor de mensen in. En dit op vrijwillige basis. Elke dag. Geen enkele partij deed dit ons voor.super wie doe zo iets

Gast

#43

2014-05-01 02:55



ROEL is een partij die bij de basis werkt ,die dicht bij zijn burgers staat. Wij zetten ons sinds onze oprichting voor de mensen in. En dit op vrijwillige basis. Elke dag. Geen enkele partij deed dit ons voor.super wie doe zo iets

Gast

#44

2014-05-01 05:22

Eindelijk eens een partij recht voor de raap en ik hoop dat bij de mensen hun ogen eens open gaan en stemmen op een partij die zich inzet voor het volk met klare taal
Vriendelijke groeten

Saeys Frankie

Gast

#45

2014-05-03 16:50

de armoede moet stoppen! recht op een leven voor mens EN dier!!!!!!

Gast

#46

2014-05-12 13:30

Proficiat voor deze specifieke instelling , inderdaad er is enorm veel ongelijkheid waardoor er veel armoede en GENERATIE!-armoede is en zal ontstaan ! De STEM VAN ROEL met zeker gehoord worden !
gast

#47 PRAAT VOOR DE VAAK

2014-05-25 07:12

als er als notoire criminelen, dealers en gebruikers op de lijst staan...laat dan maar wat mij betreft

Gast

#48

2014-05-25 13:21

zeker verder doen !!!