Een nieuwe politieke partij : ROEL - Recht Op Een Leven !


Gast

#1

2013-06-08 15:14

Hopelijk zullen er velen tekenen , en als het zo ver is ben ik de eerste om van partij te veranderen en op de ROEL lijst te staan :)
Veel succes gewenst !

Gast

#2

2013-06-08 15:21

hopelijk krijgt iedereen de kans op een beter leven met meer financiele armruimte en ademruimte,door de partij ROEL-Recht Op Een Leven

Gast

#3

2013-06-08 15:30

pfff... geholpen worden? als je niet loopt zoals ze willen schorsen ze je al, behalve als je een vreemdeling bent, want daar hebben ze schrik van.

Gast

#4

2013-06-08 16:50

een dievenstaat is het aan het worden,al degene zoals ministers,parlementarieers,het ganse koningshuis en allen die een groot bezit hebben innen nog altyd ten volle,niks leveren die in,alleen het koningshuis iets nu maar ze krygen nog veel teveel en hetgene ze voordien al jaren ontvangen hebben daar praten ze met geen woord over,schandalig belgie

Gast

#5

2013-06-08 17:57

Dit is wereldwijd van toepassing, hoe zit het met onze mensenrechten die telken malen met de voeten wordt getreden.


Gast

#6

2013-06-08 18:04

deze mensen proberen mensen innood te helpen chapeau

Gast

#7 Ook in Nederland broodnodig

2013-06-08 18:33

In Nederland stem ik op de SP, maar lid van de partij zijn kan ik niet, want het lidmaatschapsgeld is te hoog voor mijn inkomen. Er is duidelijk behoefte aan een partij die weet wat de problemen van Nederlanders zijn.

Gast

#8

2013-06-08 19:09

recht op een menswaardig bestaan is niet alleen voor de allochtonen in ons land, moet in de eerste plaats voor onze medeburgers zijn.

Gast

#9

2013-06-08 19:24

hopelijk lukt het jullie want het is hoog tijd voor veranderingen x

Gast

#10

2013-06-08 20:05

geef de mensen een stem die geen middelen hebben om zich te laten horen

Gast

#11

2013-06-08 20:10

dit vind ik eindelijk eens goed ik weet maar al te goed wat elke maand knokken is om de maand te overleven ben wel tevreden met wat ik heb ik weet dat er mensen sommige mensen het nog moeilijker hebben dan ik . ik begrijp maar al te goed wat zij moeten door staan vind het heel goed artikkel recht voor de raap iemand die durf te zeggen hoe het echt in elkaar zit chapo <3 <3

Gast

#12

2013-06-08 20:14

lets hope voor veel handtekeningen voor mensen die echt wat zullen kunnen/willen veranderen in de maatschappij!!

Gast

#13

2013-06-08 20:17

ROEL is een groep die zich inzet voor kansarmen
daarom steun ik deze groep
zij leveren goed werk
dus mensen doe zoals ik en teken deze petitie

Gast

#14

2013-06-09 06:07

Wanneer gaat de overheid er werk van maken om de voorrangskaart voor 1 pers eindelijk beschikbaar te stellen? Wij mensen met een of andere handicap moeten onze plaatsen afstaan aan de jongeren terwijl het omgekeerd moet kunnen.jongeren gaan direct zitten in de kusttram en de bussen,terwijl wij mogen rechtstaan?soms over heel het traject?deze week nog meegemaakt.Waar blijft de hoffelijkheid van de jongeren?

Gast

#15

2013-06-09 12:35

Veel succes ermee, hoop dat jullie slagen en de alleenstaande moeders niet vergeten ... kleine uitkering voor moeders die besluiten dat rijkdom van het leven het genieten van het kind is en de opvoeding van eigen kind primeert boven carriere en geldelijke rijkdom ...

Gast

#16

2013-06-10 18:02

goed bezig vincent!!!:) grt rita

Gast

#17 Re:

2013-06-11 07:07

#1: -

Als iedereen er zich bewust van zou zijn dat eendracht een ongelofelijke kracht kan uitoefenen dan hadden die zakkenvullers snel gedaan. Men zegt, beweerd dat het leven hier niet slecht is maar tel eens uit wat je dat kost op jaarbasis, schrijnend en wraakroepend. Het wordt hoog tijd voor actie ipv met lede ogen toe te kijken hoe ze u alles afpakken waar je tranen en bloed voor gelaten hebt.


Gast

#18

2013-06-11 09:50

Als alleenstaande moeder met twee kinderen steun ik jullie initiatief volledig. Ik zit in schulbemiddeling en moet overleven met 100 euro per week met drie personen, dit om te eten, dokterskosten en medicijnen, kledingen schoenen, diesel voor in de auto, telefoon enz. dit is gewoon onmogelijk....

Gast

#19

2013-06-11 17:21

Ik teken en deel dit met heel veel plezier zodat er eindelijk een partij kan komen die voor de "gewone Jan en Mieke" opkomen en er misschien niet dadelijk maar op langere termijn iets gaan kunnen aan doen.Let wel op beste mensen dat jullie er niet teveel en te snel van verwachten ! Kijk wat er is geworden van de beloftes van Obama in Amerika. Zijn bedoelingen om de kleine man en vrouw ook te helpen en verplichte hulp in het hospitaal heeft willen geven zijn nooit volledig uit kunnen komen omdat er voor zoiets een veel langere tijd nodig is dan de tijd die een regering krijgt om de plannen tot uitvoering te brengen. Daarom beste mensen die starten met deze partij.... breng de mensen ruim op voorhand aan het verstand dat de zovele jaren van wanbeleid niet op die 4 jaar kunnen uitgevoerd worden en dat de vele jaren van wanbeleid slechts kunnen worden weggewerkt door minstens 3 a 4 x mee in de regering te mogen zitten en hopende op voldoende steun vanuit regering en parlement om de veranderingen te kunnen mogen doorvoeren. Jullie hebben ruimschoots mijn steun en ben zelfs bereid om hier in de Kempen mee een afdeling op te zetten zodat ook al een gedeelte van Antwerpen zou mee kunnen stemmen op ROEL.

Gast

#20

2013-06-11 22:05

Het moet maar eens afgelopen zijn met het kaalplukken van gewone burgers.

Gast

#21

2013-06-12 12:45

het met stoppen om de gewone burgers nog meer kaal te plukken.Het is genoeg nu.
Kwispel

#22 Bedankt Roel!

2013-06-14 15:16

De vzw Kwispel, opleiding van assistentiehonden, hulphonden, therapiehonden, canine assisted therapy & Medical Response Dog, bedankt ROEL voor de samenwerking... Roel is een dynamische groep vrijwilligers die, vertrekkende vanuit ervaringsdeskundigheid op vele markten thuis zijn... Of het nu gaat om daadwerkelijke hulp bieden aan mensen in nood dmv het beheren van een pagina als SOS Roel, tot de dingen die men tot stand brengt vanuit het Roelhuis, men probeert tijd te maken voor de mens achter het probleem...

Gast

#23

2013-06-14 17:25

Hoop dat het allemaal lukt.

Gast

#24

2013-06-14 19:03

Mijn steun verdienen jullie, ook al zullen jullie mss slechts enkele van de aangehaalde punten (indien verkozen) kunnen waarmaken, dan nog zal het heel wat verbetering opleveren voor een groot deel van de burgers die het alsmaar moeilijker krijgen hun hoofd boven water te houden... veel succes!

Gast

#25

2013-06-15 19:54

Ik kan alleen maar beamen dat het recht hier in belgie echt niet rechtvaardig is ! Banken storten mensen in armoede en ocmw's doen hun werk ook niet zoals het zou moeten !