Inspecteur Huurman moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Inspecteur Huurman moet blijven!.


Gast

#226

2014-01-26 03:23

Huurman moet gewoon hier blijven.Er is nog veel slordig werk op dit eiland in gezondheid systeem.

Gast

#227

2014-02-27 05:10

Door twee medische missers in 2013, in het Sehos, spreek ik uit ondervinding en hoop dan ook dat Inspecteur Huurman kan blijven om in elk geval zn werk af te maken. Cor Vrolijk.
Susanne van Eps-Habibe

#228 medische missers

2014-02-27 13:41

#227: -

Beste Cor,

Zou u uw verhaal willen vertellen aan Leoni Leidel-Schenk; zie hieronder haar contactgegevens :

Voor een serie over medische missers in opdracht van de nieuwswebsite Caribisch Netwerk NTR zijn we op zoek naar slachtoffers van medische missers op Curacao en/of nabestaanden die twijfelen aan de medische zorg die is geboden. Geïnteresseerden kunnen contact op nemen met Leoni Leidel-Schenk via leoni@journex.info of 684-3386.

Groetjes en sterkte !
Susanne van Eps-Habibe
mr. Contentu

#229 Re: medische missers

2014-02-28 00:47

#228: Susanne van Eps-Habibe - medische missers

Beste Susanne van Eps-Habibe. Gisteren schreef ik een bericht naar Leoni betreffende de Medische missers die mij, in 2013, overkwamen. Hierbij een gronologisch verloop.

In augustus 2013, op vrijdag avond, brak ik door een val mn middelvinger van mn linker hand. Dus naar het Sehos gegaan voor eerste hulp. Na ongeveer 1.5 uur werd ik geroepen om naar de gipskamer te komen. Aldaar was, volgens mij, de dienstdoende verpleegster aanwezig. Na het nemen van 7 foto's werd geconstateerd dat mn vinger gebroken was. Of ik met mn rechterhand even in een rolletje verband wilde knijpen werd mij gevraagd. Tijdens het uit elkaar trekken van mn gebroken vinger werd mij pas duidelijk waarom. Auww.

Er werd gips geplaatst en mij werd verzocht maandag naar de receptie te komen om de gemaakte foto's op een CD te laten zetten om deze, na afspraak, aan Orthopeed Dr. Booi te overhandigen voor verdere behandeling.

Op maandag voegde ik mij bij de receptie in het Sehos. Na mijn verzoek betreffende de CD werd mij verteld dat er een probleem zou zijn. " De lege CD's zijn op meneer ". Wilt u naar La Curacao gaan om daar lege CD's te kopen zodat wij er de foto's op kunnen zetten.!!!! Gewend aan de bijna NL perfectie heb ik dit gewijgerd. " Nou, dan krijgt u geen foto's mee " was haar antwoord. Ik zal u onthouden wat mijn reactie toen was maar wil deze wel aan u vertellen.

Een week later ben ik terug gegaan en kreeg zowaar, na wel of niet bewuste machtmisbruikende argumenten, de desbetreffende CD mee. Mondeling wil ik u vertellen hoe dit gegaan is.

Men werkt in het Sehos langs elkaar heen. Niemand weet wat de ander doet.!!!

Een dag later, dinsdag, kom ik op het spreekuur bij Orthopeed dr. Booi. Na het bekijken van de gemaakte foto'op de CD krijg ik te horen dat mn vinger een puinhoop is en een operatie nodig is.

U had eerder moeten komen, aldus Dr. Booi. Oorzaak lag dus bij het niet aanwezig zijn van Cd's. (eigen gebruik?)

In overleg met mn cardioloog, Dr. Ellis, schijnt dit structureel te zijn. Kan ik uit naam van hem een van voorbeeld geven.

Uiteindelijk werd ik in oktober, in het Sehos, geopereerd door Dr. Booi. Er waren twee pennen in mn vinger gezet om deze uit een scheve stand weer recht te krijgen. Een beugel moest er voor zorgen dat alles op zn plek bleef. Vier weken later, tijdens zijn spreekuur, kwam ik op controle. Wil u persoonlijk vertellen hoe e.e.a. is gegaan betreffende het verwijderen van de twee pennen uit mn vinger. SCHANDE.!!!

Mn vinger stond nogsteeds scheef zo niet erger. Volgend Dr, Booi had hij zn best gedaan en kon er verder niets meer aan doen. Met de pijn moest ik maar mee leren leven. Daar zijn pijnstillers voor, aldus Dr. Booi.  Ben nu 66 jaar en wil 100 worden.!!!

Hoe het hier gaat weet ik niet maar naar NL maarstave heb ik recht op een 2e opinium. Dus op naar de huisarts Dr. Y. Skoop.

Die mij verwijst naar Orthopeed Dr. Paul de Windt. Daar een afspraak gemaakt voor een Consult.

Desbetreffende dame weet mij te melden dat ik pas in December aan de beurt ben. Goed gelovig neem ik haar info aan.

Wanneer ik eindelijk bij Dr. Paul de Windt ben krijg ik het verwijt dat: Ik eerder had moeten komen.!!! Gezien de opnieuw genomen foto;s blijkt dat het kraakbeen niet meer aanwezig zou zijn. M.a.w., probleem er nog iets aan te kunnen verbeteren maar hij wil nhet wel proberen de vinger recht te zetten tijdens een nieuwe operatie. Inmiddels heeft deze, op 4 februari 2014, plaats gevonden. A.s. vrijdag 28 februari 2014 moet ik terig komen voor controle en zal de orthopeed, n.a.v. nieuw genomen foto;s, beslissen of een 3e operatie nodig is om een kunststof scharniertje te moeten plaatsen,

De huidige situatien is nu: Vinger is Dik door ontsteking, staat nogsteeds scheef, krom en is stijf. Heeft geen enkele functie meer.

Buiten de onnodige onkosten die gemaakt zijn ben ik geen cent wijzer geworden en hoop dat Paul de Windt mij vrijdag nog een laatste kans geeft enige verbetering te kunnen geven jegens een 3e en laatste operatie.

Hoop u met mijn verslag te kunnen helpen in uw strijd ter behouding van Inspecteur Huurman.

Ben bereid u mondeling meer toelichting te geven.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik:

Cor Vrolijk.

Mamayaweg 38

Domenquito

5147099

corvrolijk@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mr. Contentu

#230 Re: medische missers

2014-02-28 00:58

#228: Susanne van Eps-Habibe - medische missers

Drie weken geleden werden er 3 foto's van mn gebroken vinger genomen. Op de plaat word dan de letter R of L geplaatst. In mijn geval werd de letter R geplaatst. Ondanks het mijn linker hand betreft.Op mijn vraag " Hoe kan dit " kreeg ik het antwoord van de desbetreffende fotograaf.... Dat is de vermoeidheid.!!

Vorige week schijnt bij een vrouw een verkeerde, gezonde, borst afgezet te zijn.!!!!

Susanne van Eps-Habibe

#231 Re: Re: medische missers

2014-02-28 09:04

#229: mr. Contentu - Re: medische missers

Beste Cor,

Bedankt voor uw verhaal. Ik vind het bijzonder vervelend wat u allemaal is overkomen. Helaas bent u niet de enige ! Mijn man is vaatchirurg en wij waren in 2009 en 2010 woonachtig op Curacao; in die tijd hebben wij herhaaldelijke keren mee mogen maken dat de chirurgen in het SEHOS op het punt stonden om benen te amputeren bij patienten en die gelukkig bij mijn man terecht zijn gekomen en deze patienten lopen nog steeds op twee benen ! Wij zijn geen nederlanders maar Yiu di Korsou en in Nederland opgeleidt en wilden graag een bijdrage leveren aan de verbetering van de gezondheidszorg op ons eiland. Na alle schandalen en corrupte manipulaties zijn wij teruggekeerd naar NL. Met pijn in ons hart want het voelt alsof wij onze patienten in de steek hebben gelaten. Een keer per jaar zijn wij op Curacao en zien wij onze patienten en telkens weer horen wij de meest afgrijselijke verhalen. Vanuit NL probeer ik mijn steentje bij te dragen aan de bewustwording van het volk dat iedereen recht heeft op een goede zorg ! Ik ben ook bezig met het oprichten van een patientenvereniging zodat er in ieder geval een instantie op Curacao zal zijn die opkomt voor de belangen van de patienten. Al deze verhalen worden nu gebundeld en aan de hand van deze verhalen willen we de druk opvoeren bij de minister van gezondheid om zijn verantwoordelijkheid te nemen.


Gast

#232 Re:

2014-09-11 11:26


Gast

#233 Re: IS ER NIETS ALS EEN TUCHT COMMISSIE ?

2015-01-15 21:18

#70: -  

 

Marco

#234 Re: Blijvende zorg voor kwaliteit en onafhankelijkheid

2018-02-20 11:07

#205: Jeannine Liebrand - Blijvende zorg voor kwaliteit en onafhankelijkheid 

Beste,

lopende zaak te Amsterdam, inzake sluiting kliniek van Arkin te Curacao, in 2013 door Heer Huurman. Onderstaand bericht naar de zorginspectie en politie IJtunnel te Amsterdam, alsook FACT2 team te Maastricht : 

Beste, 

Nog een schokkende link inzake Heer Huurman, ziet u vooral hoe die man ten onrechte is tegengewerkt, ziet u ook vooral de data wanneer de berichten zijn geplaatst, 2013. Hij tegengewerkt, ik te Amsterdam. Hij inmiddels erkenning, heeft zijn baan terug gekregen, ik huis en alles verloren in 2016, waarna contact met AZM, en tevens reden voor niet verschijnen op de zitting bij de rechter inzake betalen premie.

Ik had Joke Aafjes nog gevraagd, om te ondersteunen inzake retour woning Waterlooplein, geen reactie, ze zal wel kwaad zijn omdat ik het niet kon loslaten. Tuurlijk kun je niet loslaten, in het belang van iemand anders (geneesheer ten Dam, Peggy Janssen, Mevrouw Ploumen, Mevrouw Rozendal en politie IJtunnel). Een heel leger met gemeenschappelijke factor Heer ten Dam.

Ik had gevraagd aan Arkin of ze wilde helpen met retour woning, tijdens het schikkingsproces, ook geen reactie. Het enige vermogen dat ik had, vanuit de reorganisatie met Lear Corporstion zit in die woning. Het was een krot toen ik het van Ymere gehuurd kreeg. Daarna inkomen eraan volledig naar 730 euro, op basis van fictieve bevindingen in 2015 van Arkin aan het uwv. Had ze nog thuis uitgenodigd om schuldhulp op te starten, om dat vanaf daar te kunnen doen, 2500 euro betaald om dat vanuit Amsterdam te kunnen doen, blijkt nu achteraf ticket nummer 2 te zijn geweest, wederom een ingang voor Jasper ten Dam om misbruik uit te voeten, misbruik inzake bevindingen aan het uwv en een volledig pervers gemaakte medische geschiedenis door Mevrouw Rozendal en Mevrouw Smulders, in mijn eigen huis ingezet. Reden voor het niet kunnen doen van aangifte, is nu pas duidelijk voor me. Stel ik had wel aangifte kunnen doen, dan was het proces inzake Huurman bloot komen te liggen, hij is niet zomaar uit functie gezet, daar gaan hele processen van misbruik aan vooraf, misbruik op het vlak van informatie, die man is door Jasper ten Dam voor gek verklaard, hier idem, en het pijnlijke van alles is nog wel, dat men Jasper ten Dam kennelijk ook nog geloofde, vandaar uit functie en ik uit huis uiteindekijk na het niet kunnen doen van aangifte, dat wist hij ook via Peggy Janssen, vangnet GGD, te Amsterdam. Directe collega van Joke Aafjes. Joke kon aan de hand van de publicaties op het internet, geen aanleiding vinden voor het doen van aangifte, zo werd gezegd. In Februari 2015 was ze bij mij thuis met haar collega, na laatste escalatie met Arkin, zat er doorheen. Onwetende dat het ergste nog daarna moest gaan komen met Mevrouw Rozendal en Martje Smulders beide van Arkin.

Huis staat nog steeds leeg, na laatste misbruik uitgevoerd door die twee dames, daarna hond en jongen weg ! Huis staat leeg sedert begin 2016. Nu in de verkoop, inclusief mijn vermogen 15.000 euro vanuit bonus Lear Corporation. Ja, ik had de huur tijdig moeten betalen, maar uwv nam geen besluit inzake hoogte inkomen, afhankelijk van Mevouw Rozendal van Arkin. Ze moesten in beraad, uwv kwam om de hoek kijken, een overheidsorgaan, snapt u ? Kon geen toeslagen aanvragen zonder besluit uwv inzake inkomen, uiteindekijk bleef het 730 euro op basis van zogenaamde PTSS therapie dat zou lopen, dat was niet zo. In plaatst daarvan heeft Rozendal mijn volledige medische geschiedenis verkloot met allerlei fictieve aandoeningen en nog erger betichtingen !

https://www.petities24.com/forum/50377/start/200

Inderdaad, Heer Huurman had moeten blijven, is door een stel narcisten tegengewerkt. Wat moet dat een afschuwelijk en zwaar iets geweest zijn voor hem, weet er alles van ! Gelukkig heeft hij zijn erkenning inmiddels, hij werd uit functie gezet en nu heeft hij die functie terug gekregen, dat is de beste erkenning die hij heeft kunnen krijgen. Hij moest eens weten, dat zijn proces mijn proces in Amsterdam dwarsboomde, had ik wel aangifte gedaan, dan was men erachter gekomen dat hij ten onrechte zijn baan was verloren.

Tevens laatste bericht voorlopig, ik besef nu pas, dat proces van Huurman mijn proces in Amsterdam dwarsboomde, puur omdat men bang was dat zijn proces opengebroken zou gaan worden, alles ter voorkoming erger en Mevrouw Rozendal met Martje Smulders worden vervolgens in 2015 door jasper ten Dam naar mijn huis gestuurd, om wat ? Om het het af te maken natuurlijk, na betaling 2500 euro was dat mogelijk !

Kunt u dat doorspelen naar hem ? Zo niet, waarom dan niet ?

Vriendelijke groet,
Marco Kerkhofs


Gast

#235 Re:

2019-02-09 16:13

#226: -  

Huurman had Nederlandse zorginstelling Arkin met kliniek Curacao moeten sluiten in 2013. 

Homo’s en zwarten uit NL naar de tering misbruik medicatie subsidies met mensen zwarten en homo’s. 

Rosa Parks moest zo nodig protesteren... @JanHuurman vind Huirman op Twitter pure racisme vuile gore viezerik ben je als hoofd inspecteur zorginspectie als Limburger NL in Curacao !

vuile racist op Twitter  gore vieze vent 

 

Viezerik !

 

Je bentJasper ten Dam