Inspecteur Huurman moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re:
Wel erg naïef niet te weten dat dhr. Huurman goed werk levert. Hij kan zich wel onafhankelijk opstellen. Brood op de plank heeft hij al met zijn consultancy bedrijf. Gratis reclame d.m.v. goed werk is de beste reclame.
Paco
Natuurlijk moet hij blijven want hij was goed bezig om de boel eens GOED op rij te zetten.
We hebben er tenslotte ALLEMAAL belang bij dat het nu eindelijk eens wat gaat worden zonder dat
het schadelijk is voor de bevolking ( of nog erger ) dat er onnodig doden vallen.
Bewondering!
Corruptie op Curacao,
Hij breng de waarheid naar voren voor verandering in het gezondheid diensten.
Radio Paradise
Geachte gast nummer 168,
Hartelijk dank voor uw compliment, heel fijn om te horen! Ik kan mij namelijk voorstellen dat ik soms te emotioneel overkom nadat ik al deze schrijnende persoonlijke ervaringen heb aangehoord. Vlak voordat ik het interview gaf voor Radio Paradise had ik namelijk uitgebreid met een zoon gesproken waarvan zijn moeder onlangs is overleden in SEHOS; de manier hoe zo'n chirurg omgaat met de familie, de brutaliteit en arrogantie van deze betreffende chirurg, het raakt mij diep! Deze actie gaat veel verder dat alleen Huurman, deze actie eist een goede zorg op ons eiland en de controle daarop!
Huurman doet het uitstekend
Geachte gast nummer 169:
U heeft helemaal gelijk, de heer Huurman heeft het UITSTEKEND gedaan! Het feit dat hij al zoveel stemmen in de vorm van handtekeningen heeft gekregen, zegt genoeg. Nog nooit eerder hebben zoveel verontruste burgers zoveel HOOP & VERTROUWEN gehad in een persoon op het eiland!
| This discussion has been closed. |