Inspecteur Huurman moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Inspecteur Huurman moet blijven!.


Gast

#151

2013-04-29 12:52

dhr Huurman heeft zich voortreffelijk ingezet als onafhankelijke inspecteur van de Volksgezondheid. Dit verdient navolging bij o.a Inspectie onderwijs en alle overige bestuurlijke organisaties op Curaçao met als doel : transparatie en een correct functionneren
PACO

#152 Re: Re:

2013-04-29 13:11

#82: Joanne - Re:

abcdef

Wel erg naïef niet te weten dat dhr. Huurman goed werk levert. Hij kan zich wel onafhankelijk opstellen. Brood op de plank heeft hij al met zijn consultancy bedrijf. Gratis reclame d.m.v. goed werk is de beste reclame.

Paco


Gast

#153

2013-04-29 13:42

Hij heeft goed werk geleverd en lijkt de beste man te zijn voor deze positive. Ik heb wel begrepen, dat hij officieel moet soliciteren. Ik spoor hem aan om dat te doen, want hij heft bewezen het werk aan te kunnen.

Gast

#154

2013-04-29 14:04

Natuurlijk moet hij blijven want hij was goed bezig om de boel eens GOED op rij te zetten.
We hebben er tenslotte ALLEMAAL belang bij dat het nu eindelijk eens wat gaat worden zonder dat
het schadelijk is voor de bevolking ( of nog erger ) dat er onnodig doden vallen.


Gast

#155

2013-04-29 15:34

Waarde lezer, Zoals ik in de media heb gezien is de corruptie op alle fronten op Curacao gewelddadig! Het land is failliet. Gezien de huidige situatie zou ik daar niet willen wonen. Veel ellende zal er zeker nog komen! Ook het toerisme zal op de lange duur grote schade ondervinden, als er niets tegen de corruptie wordt gedaan! Ik houd mijn hard vast als je weet wat er ALLEMAAL gaande is. Het is dus veel meerdan de gezondheidszorg, zonder te willen overdrijven! Paul Peter

Gast

#156 Bewondering!

2013-04-29 15:34

Susanne (en Dolfi), hopi bon! Gewoon doorgaan. Ik hoop ten zeerste dat het lukt. xoxo
Paul Peter

#157 Corruptie op Curacao,

2013-04-29 15:36

Waarde lezer, Zoals ik in de media heb gezien is de corruptie op alle fronten op Curacao gewelddadig! Het land is failliet. Gezien de huidige situatie zou ik daar niet willen wonen. Veel ellende zal er zeker nog komen! Ook het toerisme zal op de lange duur grote schade ondervinden, als er niets tegen de corruptie wordt gedaan! Ik houd mijn hard vast als je weet wat er ALLEMAAL gaande is. Het is dus veel meerdan de gezondheidszorg, zonder te willen overdrijven! Paul Peter

Gast

#158

2013-04-29 15:45

Hi ,dr Huurman moet op dit eiland blijven voor het doen van het belangrijk werk,totdat er een andere inspectie is.Hij heeft een goede werk gedaan,Compliment!ga zo door!

Gast

#159

2013-04-29 16:12

Ik zit even in het buitenland en had de reden niet kunnen volgen van het niet verlengen van zijn contract. Wat?? Hij doet zijn werk goed en verhoogt daarmee de kwaliteit van de gezondheidszorg op Curacao, dat mag dus niet, wij moeten "mediochre" blijven?? Mensen wordt wakker!!!!

Gast

#160

2013-04-29 16:15

dr huurman moet blijven

Gast

#161

2013-04-29 16:48

Insp.Huurman,remde het verspillen van onze ziektegeld van SVB..... als hij weggaat, beginnen ze weer te stelen..........

Gast

#162

2013-04-29 16:54

Curacao is een te klein land en bijna iedereen kent elkaar en kijkt heel vaak(misschien altijd) door de vingers voor fouten,onrechtmatigheden,corruptie etc.van een ander in dezelfde functie of van een kennis/vriend(in)

Gast

#163

2013-04-29 17:56

Ik ben het hier helemaal mee eens. Het aanblijven van de heer Huurman bevordert de transparantie die noodzakelijk is om een goed inzicht te krijgen in de praktijken van de medische stand. Heel normaal en noodzakelijk anno 2013.

Gast

#164

2013-04-29 18:42

Van wat ik weet over dhr. Huurman vind ik dat hij goed werk verricht en onderzoekt hij alle wantoestanden in ons gezondheidszorg. En zo iemand moet vertrekken???? Dat is doodzonde!!!

Gast

#165

2013-04-29 19:22

De Heer Huurman moet blijven,want voor mij is hij de enige die het werk goed doet zo als het hoort.
Hij breng de waarheid naar voren voor verandering in het gezondheid diensten.

Gast

#166

2013-04-29 19:34

Dit frauduleus gedrag van deze artsen is ongehoord,en hoort zeker niet in de medische zorg!

Gast

#167

2013-04-29 19:45

Hr Huurman MOET Blijven!!!!!

Gast

#168

2013-04-29 21:47

Goed interview op Radio Paradise zojuist met Suzanne van Eps waarin ze met steekhoudende argumenten aangeeft waarom dhr Huurman in ieder geval nog even moet blijven en een capabele opvolger moet inwerken.

Gast

#169

2013-04-30 00:02

Wat meer moet er gezegd worden. De heer Huurman doet het UITSTEKEND. Weg gaan betekend het zelfde ROTZOOI in huis brengen. Alles wat met inspectie te maken heeft kan niet door ons zelf gedaan worden, aangezien we niet objectief kunnen blijven als de vriendjes politiek zijn hoofd boven water laat verschijnen. Uitbesteden aan buitenlanders is op dit moment het beste perspectief dat wij hebben. Een opmerking is well dat je deze mensen moet veranderen om de zoveelste tijd om te voorkomen dat ze worden besmet met deze slechte gewoonte, die sommige van ons cultuur noemt.
WFD

#170

2013-04-30 01:11

akkoord aanblijven van inspecteur dr. Jan Huurman

Gast

#171

2013-04-30 01:58

Ami komentario ta, ku hopi biaha kosnan ta keda skondi pa motibu di miedu. Ami si no tin miedu, pasobra basta ku mi ta haña un kos ku a pasa inhustu, mi ta reklama. Un hende mester por hasi su trabou bon, sin miedu di represalia. Anto ainda tin hende ku tabata ke pa kosnan keda skondi. Mi ta spera pa e mr. ei keda.

Gast

#172

2013-04-30 02:57

Jan Huurman heeft bewezen dat hij het vak aankan en dat hij niet achteruit deinst om gevoelige zaken aan de kaak te stellen en op een zelfstandige manier. Het volk heeft daar recht op! Misschien komt er wel een andere inspecteur maar ik weet niet dat hij of zij tegen de beinvloeding kan van anderen om zodoende zijn taak op een professionele rechtvaardige manier uit te voeren als Jan Huurman. Dus voor mij moet hij blijven zodat het volk krijgt waar het recht op heeft.
Susanne van Eps
De auteur van deze petitie

#173 Radio Paradise

2013-04-30 10:08

#168: -

Geachte gast nummer 168,

Hartelijk dank voor uw compliment, heel fijn om te horen! Ik kan mij namelijk voorstellen dat ik soms te emotioneel overkom nadat ik al deze schrijnende persoonlijke ervaringen heb aangehoord. Vlak voordat ik het interview gaf voor Radio Paradise had ik namelijk uitgebreid met een zoon gesproken waarvan zijn moeder onlangs is overleden in SEHOS; de manier hoe zo'n chirurg omgaat met de familie, de brutaliteit en arrogantie van deze betreffende chirurg, het raakt mij diep! Deze actie gaat veel verder dat alleen Huurman, deze actie eist een goede zorg op ons eiland en de controle daarop!

Susanne van Eps
De auteur van deze petitie

#174 Huurman doet het uitstekend

2013-04-30 10:14

#169: -

Geachte gast nummer 169:

U heeft helemaal gelijk, de heer Huurman heeft het UITSTEKEND gedaan! Het feit dat hij al zoveel stemmen in de vorm van handtekeningen heeft gekregen, zegt genoeg. Nog nooit eerder hebben zoveel verontruste burgers zoveel HOOP & VERTROUWEN gehad in een persoon op het eiland!

 

Joshua

#175

2013-04-30 11:32

Ik zou mij heel goed kunnen voorstellen als Jan Huurman zou denken bekijk het allemaal maar. Hij heeft het niet nodig door Jan en Alleman afgezeken te worden, nietwaar.