Stop geluidsoverlast NDSM –(dance)evenementen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop geluidsoverlast NDSM –(dance)evenementen.


Gast

#76

2014-07-27 11:17

Heet is weer eens zo ver! Denk je na een week hard werken een rustig weekend te hebben, zit je weer een weekend met ongevraagde herrie aan je kop. Betaal ik daarvoor onroerendgoedbelasting?

Gast

#77

2014-08-30 14:24

Prima festivals op NDSM, maar niet 12 uur lan en oo nie 2 dagen in een weekend !

Gast

#78

2014-08-30 20:25

Wij wonen in Tuindorp Nieuwendam. het gedreun van de bassen van muziek tijdens evenementen is zelfs hier hoor- en voelbaar. Ons kind van 10 kan er niet van slapen. Wijzelf hebben er ook last van.
Kalkutta

#79

2014-08-30 20:33

Wat een kankerherrie zeg, dit kan toch niet? die werklozen hebben niets te doen de hele week!


Gast

#80

2014-08-30 20:44

Top petitie als wij als burgers zo een overlast veroorzaken dan word je uit je huis gezet hoofdpijn stress slapen niet mogelijk.
Schandalig dit moet echt heel snel een halt toegeroepen worden

Gast

#81 Re:

2014-08-30 20:47

#78: -  

 het is gewoon niet te harde wat een irritante ..

....muziek ongelofelijk dat hier toestemming voor gegeven word het volume is niet te harden hoor me eigen tv niet eens


Gast

#82

2014-08-30 21:44

12 uur boemboem is echt te veel - en dat twee dagen lang...
Lotjeknor
Gast

#83

2014-08-31 21:11

Wij wonen in Tuindorp Nieuwendam, een flink eind verwijderd van KNSM. Toch horen en voelen wij de de bassen van de muziek die daar ten gehore wordt gebracht. Die zware boemboem trillingen planten zich kennelijk ook onder de grond voort. De bijbehorende muziek horen we bij flarden, hangt van de windriichting af. Wij ervaren het als uiterst irritant en concentratieverstorend zinloos lawaai. Ons kind van 10 jaar kan er niet van slapen en wil er zelfs naar toe "om stekkers uit te trekken".


Gast

#84

2014-09-01 07:02

Wat een verschrikkelijke herrie dat festival van afgelopen zaterdag!

Onbegrijpelijk dat dit wordt toegestaan. Hoog tijd dat deze festivals worden verplaatst naar onbewoonde gebieden, Westelijk Havengebied, Arena of Spaarnwoude.

Met recht "booming" (boemboemboem) Amsterdam Noord!


Gast

#85

2014-09-02 08:44

Zeer goede actie om aandacht te vragen voor deze ernstige overlast. Dit kan niet, dit verziekt het woongenot van veel bewoners, dit verziekt het geestelijk en lichamelijk welbevinden van veel bewoners.

Gast

#86

2014-09-02 09:14

Wordt tijd dat er een maximaal aantal evenementen met bijbehorend maximaal DB. wordt vastgesteld. En nu helemaal er meer woningen gaan komen op het NDSM terrein. Begint zo langzamerhand uit de hand te lopen met het aantal evenementen met geluidsoverlast.

Maarja, de verguningen zullen wel de  nodige Euros opleveren waardoor het stadsdeel, of hoe het tegenwoordig ook heet, de overlast toelaat.

Andere optie, allemaal veelvuldig de politie bellen om geluidsoverlast te melden.


Gast

#87

2014-09-02 10:39

ik woon op het hoge land we hebben erg veel last ervan wij kunnen onze auto niet meer kwijt door die festivals daarom graag een blauwe zone in modelmakerstraat en omgeving

Gast

#88

2014-09-02 10:40

de hele zomer herry van de sirenes van de hulpdiensten herrie van vaak drie dagen van de harde muziek .niet normaal kunnen oversteken met de pont .heel veel overlast van studenten die op fiets door tuindorp oostzaan s'nachts rijden en gillen naar mekaar .
luis in de pels

#89 Re:

2014-09-02 10:43

#24: -  

 Dus als je overlast hebt van "mooie muziek", dan mag het allemaal wel? Kwestie van smaak dus...


Gast

#90 overlast

2014-09-02 10:46

vaak drie avonden en dagen herrie , hebben zomers geen woon genot .maar wel 4% huur verhoging terwijl je savonds met de ramen dicht moet zitten .en dan nog het gedreun horen en de sirenes van de hulpdiensten .en in de tuin zitten vergeet het maar .snachts slapen vergeet het maar die gasten rijden door tuindorp en gillen naar mekaar .het was zo een mooi dorp met een mooie scheepswerf . geen respect voor anderen maar wel tonnen verdienen 


Gast

#91 Re:

2014-09-02 10:49

#87: -  

 daar moet je niet over klagen want anders word het betaald parkeren en dan kan je familie ook dokken als ze op bezoek komen .ze beginnen al langzamerhand het hier door te voeren kan je straks op fietsje boodschappen doen


Gast

#92

2014-09-02 11:31

ik stem tegen deze petitie.


Gast

#93 Re:

2014-09-02 11:52

#8: -  

 Helemaal mee eens ik woon naast de werf heb nergens last van. En idd kom op nou mensen gezondheidsproblemen en de mensen die op het festival staan dan. Goed gesproken hier en ik kan iedereen die klaagd vast vertellen de ndsm werf moet een hippe bron van inkomsten worden voor de gemeente noord dus ga er maar niet vanuit dat de festivals stoppen! 

bert & ernie

#94 Re: GEWELDIG !!

2014-09-02 11:52

#12: huisvader - GEWELDIG !! 

 haha wat een heerlijk antwoord! 

kwam thunderdome maar terug

#95

2014-09-02 11:56

ja sommige house/techno festivals zijn wel herrie ja, maar hardcore feesten daar dat is geweldig! daar houd toch iedereen van! voor de rest moet iedereen niet zo zeiken, helemaal niet om lichamelijke klachten door geluidsoverlast hahaha laat me niet lachen


Gast

#96 Re: GEWELDIG !!

2014-09-02 11:57

#12: huisvader - GEWELDIG !! 

 Hier sluit ik me bij aan woon ook naast het terrein en ik geniet met mijn gezin ook van al de vrolijkheid die de festivals met zich mee brengen! 


Gast

#97 Re: Re: GEWELDIG !!

2014-09-02 11:58

#13: Kees - Re: GEWELDIG !! 

 debiel, jij snapt er echt helemaal niets van he


Gast

#98 Re: Re: Re: GEWELDIG !!

2014-09-02 12:04

#97: - Re: Re: GEWELDIG !! 

 gelijk schelden?


Gast

#99

2014-09-02 12:10

Iedereen praat hier over ramen en deuren dicht, kinderen

die niet kunnen slapen, televisie niet kunnen horen en gezondheidsproblemen WTF? Ik woon naast de wer precies achter het terrein waar de festivals gegeven worden. Hoe kan het dat ik gewoon met mijn schuidpui open (aan de kant van de werk) tv kan kijken

op een normaal volume???? Ik denk dat dit vooral te maken heeft met smaak van muziek en waar kon je vandaan? Het is niet elk weekend en ze houden zich qua decibellen gewoon aan wetten en regels waar maakt iedereen zich druk om en dan al die verzonnen redenen

 van klagers heel erg jammer in Noord! De winter komt er aan gaan we dan klagen over dw kerstmarkten en kerstconcerten op het terrein? Ik zeg festivals gewoon behouden klagers het IJ weer over schoppen. 


Gast

#100 Geluidsdoppen!

2014-09-02 13:04

De gemeente is goedkoper uit als ze geluidsdoppen kopen voor al die zeikerds!