Stop geluidsoverlast NDSM –(dance)evenementen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop geluidsoverlast NDSM –(dance)evenementen.


Gast

#101

2014-09-02 13:57

Van de vroege ochtend tot 23:00 dat constante gedreun, zwaar irritant, niet normaal dat ik dat in floradorp hoor qua afstand !!! Geen decibelnorm hier van toepassing? ! Vooral de duur irriteerde me

Gast

#102

2014-09-02 14:06

Festivals op de oude NDSM werf zijn prima. Maar de omwonenden hoeven niet mee te genieten van de techno en andere herrie.
Ook is er veel overlast van de feesten aan de andere kant van het IJ. Deze gaan wel door na 23.00 uur.
Extra politiecontrole op illegale straatrace 's zijn ook welkom.

Gast

#103 Re: Re: / #8

2014-09-02 15:01

#11: Oordopje - Re: / #8 

 dat is de grootste bullshit ever ... met je buurman snachts bla bla bla... want de feesten op ndsm duren maar tot 11uur dus je heb genoeg tijd om te slapen lijkt me... het zijn azijnpissers stuk voor stuk die hier tekenen en lopen te zeiken.. zetten ze lekker een kop trlefoon op of gaan lekker verhuizen naar een andere stad of een hutje op de hei... je kan niet alles hebben heh... dat niet alleen het is een grote stad waar nou eenmaal feesten worden gegeven en muziek en geluiden hard zijn... er is eindelijk een keer iets in noord. ... heb je liever dat ze allemaal voor je deur staan of voor overlast zorgen op de straten... beetje domme petitie dit   


Gast

#104

2014-09-02 16:56

Bij zuidelijke wind zijn zelfs in Oostzaan zijn de bassen irritant hoorbaar.

Gast

#105 bewoner behoorlijk boos

2014-09-02 20:43

wat  een  lawaaie  om  wonende  spaardammerbuurt  en  zeeheldenbuurt  hadden  over  last  raam  dicht  en  nog  was  het  gedreun  in  huis  ,gewoon  niet  om  aan  te  horen

zelf  kon  je  niet  met  je  fiets  naar  de  ovekant  hekken  om  de  pont  met  linten 

en  zou  dit  feestje  niet  beter af   zijn  in  het  amsterdamsebos  of  spaarnwouden 

 

Woonboot 345

#106 Verhuizen juppen!!!!!!!!!!!!!!!!

2014-09-03 06:10

Wat zijn jullie een stel zeikerts! 

Ga lekker met je juppen familie in groningen wonen achterlijke geitewollesok .

julle zijn dit leven toch niet waard .

 

 

Steiger 3

#107 Ga alvast je kist in geitewolle

2014-09-03 06:13

Ga alvast in je kist liggen!!

zelf zeker een kut leven!

 

verhuis met je zooitje erbij!

abcdef
Bongerd2

#108

2014-09-03 06:17

Niks beters te doen.  

Voor de gene die dit opgezet heeft . Ga NU WEG UIT AMSTERDAM !! Jij bent de stad niet waardig ! Achterlijke imbeziel .

verhuizennnn NUUUUU

Jan 1986

#109 Koop oordopjes

2014-09-03 06:21

Mongooolleeeeeeeeeeeeeeeee z

Frederik

#110

2014-09-03 06:24

Saskia ga eens dood


Gast

#111 Geitewollengekken

2014-09-03 06:24

Wat zijn jullie een stelletje mafkezen bij mekaar als je hier niet tegen kan moetje op de veluwe gaan zitten en je lekker van achter laten pakken door een hert die voorbij komt echt waar er is 1 keer in de zoveel tijd een feest ga lekker met de ramen dicht op je klarinet zitten stelletje imbecielen met altijd dat gezeik !!! Durf is blij te zijn als de stad amsterdam wat organiseert jankerds!

Steef

#112 Moeimakers

2014-09-03 06:36

O o o o o o o ik denk dat jullie niet lang meer hebben te lezen aande reacties ik denk dat je dood gaat door een beetje muziek op de achtergrond .. 

 

Pak lekker je picknick mand en pleitee maken 

Stomme yuppen

#113

2014-09-03 07:18

Je moet in n hutje op de hei gaan wonen !


Gast

#114 Zeikerdtjes

2014-09-03 07:34

Zeikerds! Woon in tuindorp hoor soms wel is wat nou nou een ramp zeg 

Frank

#115 Gek

2014-09-03 08:38

Jullie zijn knettergek ! Ga lekker een kopje groene thee zetten ! Zeikertttssssss

Dirk

#116 Re: Zeikerdtjes

2014-09-03 08:41

#114: - Zeikerdtjes 

 Nou het is wel 6 keer per jaar! Ik heb al gehoor problemen


Gast

#117 Re: Verhuizen juppen!!!!!!!!!!!!!!!!

2014-09-03 10:29

#106: Woonboot 345 - Verhuizen juppen!!!!!!!!!!!!!!!! 

Hee klappermongool, wij woonde hier al toen jij waarschijnlijk nog verwekt moest worden dus houdt je kop en rot een eind de polder in met je kelereherrie. Ga anders leker gezellig in je buurtje een teringzooi maken en flessen kapot gooien op straat en overal parkeren waar dat niet mag.

En kom nu niet met "dat moet kunnen" we hebben in dit land zaken afgesproken en daar hebben we ons aan te houden. Ook de bezoekers van festivals.

 

Michel

#118 Botte boeren

2014-09-03 10:32

Wat een onnodige botheid wordt hier tentoongespreid zeg. En het volgt zich in rap tempo op. Heeft er wellicht iemand een berichtje op Partyflock geplaatst collectief "die azijnzeikende yuppen even op hun plaats te gaan zetten"? Erg kort door de bocht die reacties, "dan moet je maar in een hutje op de hei gaan wonen", "ga alvast in je kist liggen als je toch niet wilt leven" en dat soort minder intelligente hersenkronkels, tot doodsverwensingen aan toe. Het gaat hier om overlast voor buurtbewoners in een wijk die tot niet zo lang geleden erg rustig was; wat voor veel mensen ook een reden is om in noord te wonen. Mensen (van allerlei pluimage ja, je hoeft geen yup te zijn om van rust te houden) hebben wel degelijk recht om hun ongenoegen te uiten over het feit dat dit te vaak voorkomt (dus niet een of twee keer per jaar, maar soms wel drie keer in een weekend) en dat de daarbij behaalde dB's in combinatie met de soort muziek (ja, dat maakt wel degelijk een verschil) hun woongenot ernstig verstoort. Het inlevingsvermogen van sommigen laat ook ernstig te wensen over; niet iedereen kan even goed met herrie omgaan door bijvoorbeeld ziekte of overspannenheid. De reacties hier zijn ijskoud "deal with it of rot anders maar op!". Een heerlijk maatschappijtje waarin we leven zo... Ik woon zelf op ca. vier (!) km afstand en hoor het ook vaak (met wind uit een bepaalde hoek) overduidelijk als er weer een evenement is en heb er persoonlijk niet zo'n last van. Hou ook van een feestje en gun een ander het zijne en vind het ook een goed gegeven dat noord steeds meer op de culturele kaart komt. Maar een beetje zoeken naar een compromis waarin het genoegen van de één niet te zeer dat van een ander verstoort lijkt me wel zo sociaal en wenselijk.

 

Gertjan

#119 Gertjan duivis

2014-09-03 12:39

Ik ben van duivis en nou hoor ik zonet dat hier een fuif is?

k

#120 Re:

2014-09-04 15:24

#8: -  

 Ik hoor ook de festivals in het twiske, zit er tussen in. ik word gek van de hele dag dat gebonk te hooren. en dan heb ik het nog niet over de booten op konninginnedag en de dam tot dam loop. bij elkaar is het erg veel. ik woon in een bocht. en tegennwoordig is het mode om net voor de bocht te toeteren. ik heb dus zonder die kut festivals al genoeg herrie. o had ik het al gehad over die achterlijke nieuw bouw projectjes in amsterdam noord. echt een grote schande om amsterdam noord hlemaal dicht te bouwen. en het maakt ook nog eens een tiefus herrie.


Gast

#121

2014-09-04 20:25

Ik ben die k#therrie al een paar jaar zat.
Hoe komen ze er op om dit soort mega herrie midden in een bewoond gebied te organiseren?
Weg die lui...
Boer Harms

#122 Re: Botte boeren

2014-09-06 14:19

Raver

#123

2014-09-06 14:20

En weer die kankerherrie!!!!!!!!!!!

Er gaat niets boven Noord!!

#124 Party time

2014-09-06 19:19

Natuurlijk is een feestje altijd fijn! Goed dat er ontwikkeling is op het NDSM terrein. Toch mag het ook van mij iets minder hard..... Beetje minder bas. geen 4 soorten muziek doorelkaar, dat is gewoon naar om te horen. 


Gast

#125

2014-09-06 19:40

mag het iets minder zijn?