Wij zijn tegen de Surinaamse Amnestie wet.
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
ff voor de duidelijkheid, het is Nederland die bouterse heeft gemaak tot wat hij is. Het is dat beest van een meneer Uyl ofzo die heeft geleerd aan bouterse hoe hij een coupe moet plegen....het zijn die ka wit mans die nu zogenaamd er tegen zijn. Verder vind ik zelf dat die amnestie wet niet moet worden doorgevoerdd....
ALS BOUTERSE ZOALS HIJ STELDT "GODS KIND IS" MOET HIJ HET RECHT ZIJN BELOOP LATEN
Elke vorm van Democratie en van de Rechtsstaat worden bij aan name van de "amnestie wet " verkracht en om zeep geholpen! DDB en aanhang zijn een schande voor mijn Vaderland !
Re:
Volkomen mee eens !! Waar ik ook ben in deze wereld Suriname is en blijft mijn Vaderland ! Ik zou een slechte Surinamer zijn als ik niet op : fouten , on juistheden , zou kunnen geageren ! Ik hou van Suriname en zal mijn Land nooit verloochenen... Dus ben ik verplicht mijn mening te uiten !
George Lichtveld
Re: mening kenbaar maken
Helemaal eens hiermee. Niet stilzitten, maar er voor uitkomen.
Van meet af aan zou er een referendum gehouden hebben moeten worden.
Een volksraadpleging om te weten te komen hoe een half miljoen mensen hierover denken!!
Re: tirannen
#50: volk van Suriname sta op -
Absoluut!! Niet doen dus; leti a faja!! Alle dictatoriale trekjes wegwerken en dan opnieuw beginnen.
Niemand mag boven de wet staan...niet ik, niet niemand
Het recht heeft al veel te lang zijn loop niet gehad.
Marlies Staal
De fanclub van D.B heeft dit op touw gezet.Waarom komen ze niet op voor de nabestaanden,slachtoffers van moord,roof,mishandeling,verkeersslachtoffers enz.die direct met de bevolking te maken hebben en niet met een eenling die zoveel disrespect toont voor het Surinaamse volk.We laten ze aan God over ,de awariedomrie incluis.Die weet dat om vergeving te krijgen van God men eerst oprecht schuld moet belijden en zich in woord en daad ten alle tijde daarnaar moet gedragen. Gebeurt dat??? Neen!Slechts spot en hoon. Een pastor Meije die dik wordt betaald van mijn belastingcenten en dus duidelijk geen of slecht advies geeft aan Desie Bouterse,die de bevolking vertelt dat hij al jaren geen salarisverhoging heeft ontvangen maar verzuimt te vertellen dat zijn salris naarmate zijn gemeente groeit of extra offert automatisch omhoog gaat omdat hij 10% opstrijkt van wat de Gemeente bijdraagt.Tienden)
We leven in een verkapte dictatuur oftewel een schijndemocratische Staat met deze mensen aan het roer.
Dat God ze mag vergeven en God zij met ons allen en met Suriname.!
"Werkend houden w'in gedachten: RECHT EN WAARHEID MAKEN VRIJ!! Al wat goed is te betrachten, dat geeft aan ons land waardij". Als dit doorgezet wordt, mogen we het volkslied dus ook meteen wijzigen!!
| This discussion has been closed. |