Stop de straatraces op het PRISMA bedrijvenpark Bleiswijk

Stop de straatraces op het PRISMA bedrijvenpark Bleiswijk / Mededelingen / geluidsopnamen straatrace 15 oktober 2022 / Opmerkingen


Gast

#1

2022-10-16 14:51

Hi Tom, Ik weet niet waar vandaan de geluids opnames zijn gemaakt, maar dit horen wij achterin oosterheem ook, nabij de weidemolen. Is er geen beeld? Groet, Patrick Ps succes met de petitie en gemeente.

Gast

#2

2022-10-16 15:21

Hoi Tom, ik steun wederom en nog steeds deze petitie. Ik begrijp de laksheid van de Gemeente niet. Complimenten voor je aanhoudendheid. Succes met de wethouder. Met vriendelijke groeten. Sylvia

Gast

#3

2022-10-16 15:41

Hallo Tom, Heel erg bedankt dat je hier achteraan blijft gaan. Het is een tijdje relatief rustig geweest, maar helaas…. Wij wonen in Oosterheem aan het heempark en worden werkelijk knettergek van die herrie elk weekend. Groet Karel

Gast

#4

2022-10-17 15:22

Hallo Tom, Dank voor je vastberadenheid! Ik moet zeggen dat het een tijdje rustig is geweest, maar de laatste tijd is het weer heel erg. Wij wonen aan het Oosterheemplein, en ook wij moeten elk weekend de ramen sluiten vanwege de overlast. Ook ik heb al meerdere keren contact opgenomen met zowel politie Zoetermeer, wijkangent Oosterheem en de politie van Rotterdam. Ze lijken elkaar “de schuld” te geven van het matige optreden. Ik hoop dat het jou wel lukt om iets voor elkaar te krijgen. Vriendelijke groet, J&S

Anonymous

#5

2022-10-21 21:26

Dag Tom, ik neem het geluid ook regelmatig op als ik weer eens wakker wordt gehouden door het geluid. Ik hoef er niet eens mijn deur voor uit, zelfs met het raam dicht hoor ik het goed.
Ik ben benieuwd wanneer Lansingerland iets van zich laat horen.
Met vriendelijke groet,
Ella




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...