Stop de straatraces op het PRISMA bedrijvenpark Bleiswijk

Stop de straatraces op het PRISMA bedrijvenpark Bleiswijk / Mededelingen / straatraces hervat! / Opmerkingen


Gast

#1

2022-06-11 07:18

Hoi Tom, Ik ben Sylvia Mens, Omwonende van Oosterheem, Tasmanie. Gisteren avond 10 juni weer gehoord, na een lange tijd. Super irritant. Had toen destijds ook getekend/gereageerd. Ik ben benieuwd naar het vervolg. Groetjes.

Gast

#2

2022-06-11 18:18

Fijn dat u hier wederom werk van maakt!!

Gast

#3 Weer straatrace lawaai 11-06-2022 23:00

2022-06-11 21:18

Wij horen vanuit oosterheem wederom vanavond de auto's racen. 

we hebben een melding gemaakt bij de politie.

Het is bizar dat ik lees dat er door werd geraced terwijl de politie aanwezig was.

Als ik ook maar iets verkeerd doe in het verkeer of parkeer ben ik meteen de sjaak. Maar deze gasten staan schijnbaar boven de wet? 
ik zeg camera's plaatsen of van de omliggende bedrijven gebruiken om de kentekens te achterhalen en door de schredder wrakken.

Straffen voor van alles ligt veel te laag in NL. 

Groet,

Patrick.

ps bedankt voor de petitie Tom, wij hebben hem ook getekend.


Anonymous

#4

2022-06-12 00:03

Beste Tom, op dit moment hoor ik ook, net als altijd (jaren) auto's racen, uitlaten knallen. Erg veel lawaai. Het was tot nu meestal op vrijdagnacht, het is nu zaterdag/zondagochtend 01, 52 uur. Ook is mij opgevallen dat er 4 mnd geen geluidsoverlast was.
Kortom; het klinkt nu (12-6-2022) wederom als oorlog door deze nacht. wil de politie nu dat we iedere keer een melding doen van deze straatrace? Moet ik iedere keer snachts bellen? Wanneer stopt de politie het?


Gast

#5

2022-06-12 18:53

Ik sluit me bij de vorige sprekers aan!

Vannacht 12 juni last grhad van giga veel herrie.

Tot zeker 2.00 u.ging het door. 

Hoop dat het je lukt om hier een eind aan te maken. 

Marijke, Kruisweg. 

Arie B uit Oosterheem

#6 Zeer teleurstellend

2022-10-16 19:55

Ik heb vaak een klacht ingediend maar dit werd telkens genegeerd, Politie Zoetermeer zou alleen iets kunnen betekenen als er geluidsoverlast is, Politie Rotterdam vind niet de tijd om naar zo'n uithoek te rijden

ze rijden ook over de Willem Dreeslaan

ik heb serieus over nagedacht om maar te verhuizen een gemeente die zo weinig doet om veiligheid en overlast aan te pakken.

mij kijk het nog even aan, maar ben moe van dit gedoe maar denk dat 2023 een jaar wordt van verhuizen

ik blijf zeker ook de schuld aan Gemeente Zoetermeer geven, ik weet niet waar ze het druk mee hebben, maar hiermee gebeurt er weinig🥲🥺




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...