geen R11bis
Neem contact op met de schrijver van de petitie
MAAR DEZE R11, ZAL ER TOE BIJDRAGEN DAT INDERDAAD DE GEZONDHEID VAN DE BEWONERS ER OP ACHTERUIT GAAT !
IK HEB NU REEDS VEEL FIJN STOF ELKE DAG OP MIJN VENSTERRAAM MET DIT TRAJECT ZAL HET VRESELIJK ZIJN !
Laat ons nog toch nog ademen a.u.b.
De BERM moet en zal blijven en dit zeg ik vanuit het standpunt van een jongere! Het is al ongezond genoeg dus heb respect voor de leefbaarheid van de mensen in de getroffen gemeentes.
TUNNEL
Re: TUNNEL
#89: Mr. De burgemeester - TUNNEL
Het uiteindelijke resultaat zal er misschien mooi uitzien... maar het zal geen natuur meer zijn, maar een parkje, en als je de plannen bekijkt die bij de streefbeeldstudie horen, zal je zien dat het eerder een brede middenberm wordt dan een park. Bovendien is de berm ook een (geluids-, zicht- en fijn stof-)buffer, een functie die dat parkje nooit of te nimmer zal kunnen vervullen.
Verder is "het ziet er mooi uit" nu niet echt het beste argument bij de aanleg van een nieuwe snelweg. Want al zit die onder de grond, er wordt flink wat (lucht-, geluids-,...) vervuiling in geproduceerd, en die moet ergens naartoe. Onder de grond is niet het zelfde als niet-storend of goed.
Ria
niet meer
maar minder verkeer
niet meer maar minder
lawaaihinder
MEER GROEN IN MORTSEL
Waar zijn de groen nu?
Handen af van Klein Zwitserland.
'Park'... Het klinkt goed. Wie is er nu geen voorstander van een park? Maar park is in dit geval wel een erg rekbaar begrip. Er wordt een betonplaat over de tunnel gelegd waar gras op komt en de huidige Vredebaan wordt gewoon opnieuw aangelegd. Om nog te zwijgen over het lawaai en de uitlaatgassen in dit geweldige park. Leveranciers van filtersystemen zijn er vast bij de vleet, of ze zo doeltreffend zijn als u beweert is voor mij nog de vraag.
Pluimstaartjes
Onze tuin geeft uit op de berm. Wisten jullie dat daar eekhorentjes zaten? Ik weet dat. Wij kijken er regelmatig naar en houden ons hart vast ...
MOEST MEN DAAR EEN TUNNEL MAKEN TOT DE OPRIT VAN WOMMELGEM ZOU DAT VEEL VERKEERSELLENDE IN MORTSEL OPLOSSEN
DAT KOST GELD MAAR MOEILIJK IS DAT NIET
VOOR HET WEINIGE GROEN EN EEN LEEFBAAR MORTSEL MOETEN WE VECHTEN !!!!!
Dit getuigd voor al wie dit onder ogen krijgt als 'n moedwillig onderkennen van de toekomstige problemen,of is dit voorstel enkel bedoeld om de startbaan van Deurne-vliegveld te kunnen verlengen?
Heb a.u.b. eens de moed om 'n connectie uit te dokteren ergens voor Massenhoven richting Rumst?
| This discussion has been closed. |
Tunneltje
Ik doe mee