Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Laatste aankondiging / Opmerkingen


Gast

#76

2019-07-03 21:32

Michel, geef je nu al op? Dacht je dat iedereen meteen juichend op je ideeën in zou gaan? Dit heeft veel tijd nodig en als je iets wilt, moet je ook altijd aangeven wat precies de toegevoegde waarde is voor degene waarvan je iets nodig hebt. En ga er maar niet vanuit dat er veel mensen zijn die Batman op zich al voldoende vinden, want hoe vervelend ook, de meeste mensen interesseert het geen reet. 

Ga eens praten met doorgewinterde dierenactivisten. Waarom denk je dat die zo extreem zijn geworden, niet omdat ze meteen aandacht kregen.

Persoonlijk neem ik wel mijn pet af voor je, alleen al voor het feit dat je in actie komt. Je doet in elk geval wat.

Voor jouw beeldvorming: in 2015 werden in Nederland 1,5 miljoen honden gehouden door slechts 18% van de Nederlandse huishoudens. Ofschoon veel mensen een shockeffect ervaren van foto's zoals van Batman, de meesten hebben geen binding met het onderwerp. 1 hond op 1,5 miljoen, slechts 18% van de huishoudens.

Succes verder!


Gast

#77 Re:

2019-07-04 07:39

#22: -  

Hoi,

 

Wat heeft Henny Huisman geschreven? Dat heb ik niet meegekregen namelijk.

Oud -dierenverzorgster

#78 Batman

2019-07-04 08:38

Hoi Michel,

Het was te verwachten dat je de strijd op geeft.

Begrijp je onmacht die heb ik in mijn beroep als oud-dierenverzorgster mijn hele al ervaren.

In ieder geval wil ik via jou vragen om tijdens de hond uitlaten alert om zich heen wil kijken of ze iets zien/horen dat dan ook aan een instantie wil melden.

Dat is het minste wat we kunnen doen.

Ooit komt er wel een oplossing daar blijf ik voor open staan en dan vecht ik heel hard voor de rechten van onze medebewoners.

Bedankt namens Batman!

 

Oud-dierenverzorgster

 


Gast

#79

2019-07-04 09:42

Zijn deze mensen die Batman dit hebben aangedaan wel al gestraft ?

De auteur van deze petitie

#80 Re: Batman

2019-07-04 10:02

#78: Oud -dierenverzorgster - Batman 

Ik geef de strijd niet op want deze petitie blijft gewoon open staan 

en ik ben hier nog dagelijks mee bezig. Waar ik mee stop, zoals ik

aangaf is acties verzinnen, BN'ers, politici en dierenorganisaties

benaderen want het interesseert ze allemaal geen ene moer.

En ik wens niet langer als de kop van jut te fungeren voor mensen

die mij vanachter hun veilige toetsenbordje de grond in boren.

ventura albers

#81

2019-07-04 10:47

bedankt voor wat je hebt gedaan.en ach ja de Nederlandse sterren hebben te veel sterr allures gekregen.ego"s maar voor hun eigen doel wel hun éigen in zetten.wat een mensen zeg.

 


Gast

#82

2019-07-04 11:24

jammer dat je al die rotzooi over je heen krijgt. Wanneer je in Nederland je nek uitsteekt gebeurt dat blijkbaar. Het is belangrijk dat er mensen zijn die kritiek durven leveren. groetjes Mabel

Gast

#83

2019-07-04 11:47

Ik zou mij niet zoveel aantrekken van sommige lelijke reaties. Deze mensen doen zelf geen moer, dus maak je niet zo druk en ga door met de echte dierenvrienden. Ik lees jou blog ook dus meerdere met mij, die het goede wel met jou en de dieren voor hebben. Het doel is om dierenmishandeling zwaar te gaan beboeten...nu een mooier doel kun je niet hebben. GA DOOR en Succes ik sta achter je in ieder geval. Gr Patries

Gast

#84

2019-07-04 11:54

Zo dan deze persoon heeft op een journalisten school gezeten?! Ben je dan beter dan degene met het goede hart die deze petitie gestart is? Wie de duck maar dan met een “f” denkt deze (ik denk linkse trol) persoon wel wie of wat hij/zij is? Ook ik sta 1000% achter deze petitie en ook ik ben tegen dierenleed maar ook ik durf toe te geven af en toe een stukje vlees te eten. Weet ook wel dat daar een dier voor vermoord wordt heb wel geen hoge opleiding zoals journalisten school gedaan, maar helemaal achterlijk/dom ben ik niet... en dan ook nog zo van het was wel een hr hond die waarschijnlijk meer honden heeft dood gebeten... hoe haalt deze persoon/trol het in zijn/haar hoofd om alle hr honden over een kam te scheren ?.. en zelfs als dat evt waar was dan nog verdient de hond (Bathman) niet zo’n afschuwelijke dood... ga je schamen en eet lekker je worteltje hoop dat je je verslikt... En Michel trek je niets aan van deze negatieve reacties gelukkig staan een hoop mensen achter je...

Groet Paula 


Gast

#85

2019-07-04 13:11

Ik heb sommige reacties gelezen en ik snap je heel goed. Een onschuldige hond zo neerzetten. Ja een hond / huisdier word als vuil gezien nou de mens is gewoon om te kotsen. Ach ja Nederlanders zijn zo tolerant , laat mij niet lachen.
Eveline

#86 Re: Re:

2019-07-04 18:35

#63: - Re:  

Kennelijk ben je alweer vergeten dat je een meer dan onfatsoenlijke brief voor Marianne Thieme hebt geschreven. En dan verwacht je alsnog hulp? Elke dag worden er in NL dieren op een gruwelijke manier mishandelt of gedood.  Ga maar even bij het gemiddelde slachthuis kijken, het is 1 groot drama. Ik ben niet de enige zag ik al eerder die zich heel erg boos maakt over de manier waarop jij en veel ondertekenaars tegen de PvdD aanschoppen. Als je een organisatie als Animal Rights gaat volgen op Social Media dan zie ja a. hoe je respectvol een petitie of actie op zou moeten zetten en b. hoeveel dierenleed er is in Nederland, elke dag weer. Zelf deel ik om die reden ook alle petities van Animal  Rights en de jouwe niet.


De auteur van deze petitie

#87 Re: Re: Re:

2019-07-04 19:29

#86: Eveline - Re: Re:  

Een meer dan onfatsoenlijke brief naar Marianne Thieme?

Ik heb niets dan de waarheid vermeld over jouw overduidelijke

afgod Thieme, die vaker in het buitenland zit voor de promotie

van het product Thieme, dan zich hier daadwerkelijk in te zetten

tegen het dierenleed.

Bespaar me dus je hautaine arrogantie want je weet niets van hoe

ik in het leven sta, hoe ik mijn medemens en dieren help en wat voor

morele normen en waarden ik heb.


Gast

#88

2019-07-04 22:38

Idd waar blijft de zogeheten Partij van de Dieren..je ziet of hoort ze niet terwijl het geval van Batman nou net de kern is van alle ellende, hier begint het werkelijke gevoel en de liefde voor de dieren juist bij en dan niemand die het in de politiek of met de bekendheid voort kan trekken..bah, schijnheilen! Er zijn gelukkig wel heel veel die wel getekend hebben...er is dus hoop Dank voor jou inzet en het scherp onder de aandacht brengen!

Gast

#89 Re: Re: Re:

2019-07-04 22:41

#86: Eveline - Re: Re:  

wat een maffe reactie, je tekend toch waar je kan tekenen! Als het om dierenellende gaat..of ben ik nou gek


Gast

#90

2019-07-05 06:47

ik laat de petitie ook doorsturen i.d.d. mensen die dit soort dingen doen zijn beesten die nooit geen dier zouden mogen hebben Nina

Gast

#91

2019-07-05 16:11

hallo Michel, laten we eerst zorgen dat het aantal handtekeningen bij deze petitie verder stijgt, dan kunnen we op basis daarvan een plan de campagne maken hoe nu verder. Ik heb het je al eerder aangeboden, ik denk en doe graag met je mee om het doel te bereiken: het feitelijk opleggen van zwaardere straffen door de rechterlijke macht die in verhouding staan tot het vergrijp en deze ook ten uitvoer brengen. mvr. groet, Rob

Gast

#92

2019-07-05 17:37

Ik denk de mensen met meer dan een hersencel zich realiseren dat die hond niet zelf gekozen heeft voor deze baasjes die hem aan een boom bind en laat verhongeren. Deze lieverd is dood gegaan door een stel mongolen die zelf daar hadden moeten zitten. Als die vals was waren er meldingen geweest een vechthond last wel van zich horen als ie daar vast zat die bijt zich los. Deze loebes heeft gewach gewacht en gewacht teringleiiers zijn het en degene met cometaar op deze petitie moeten zelf een paar uur aan een boom gaan hangen. Mensen die dit soort dingen kunnen met een levend wezen doen dit met elk levend wezen en moeten inderdaad net zo gestraft worden als een tbs patient want dat zijn het....


Gast

#93

2019-07-05 18:30

Ik snap sommigen niet. Iedereen zou toch zonder commentaar te hebben achter jou moeten staan.. maar sommigen hebben altijd wat te zeuren maar doen zelf niks voor de dieren of mensen. Jammer dat je opgeeft maar ik begrijp je wel. 


Gast

#94

2019-07-05 18:37

Sorry Michel voor al je moeite en dan tegengewerkt worden, heel erg triest! Mijn hart huilt voor alle dieren die onrecht wordt aangedaan en voor de mensheid die het allemaal niets kan schelen!!

Gast

#95

2019-07-05 18:43

Ik vind je een topper en blijf vooral jezelf! ieder mens heeft recht op een eigen mening en dat willen de meeste mensen ook graag ventileren naar een ander. Of je daar nu iemand mee kwetst of niet... Je bent een goed mens! Bedankt voor je inzet voor Batman, dit was en is een hele treurige zaak en het is diep en diep triest dat er nog heel veel mensen zijn die niet meeleven maar graag elk medium gebruiken om hun frustraties te uiten en daar bij (onbedoeld) voorbij gaan aan de uiteindelijke boodschap van degene die de site heeft opgezet.. groet Loeky

Gast

#96

2019-07-05 18:47

Jammer om te horen dat je door veel mensen wordt tegen gewerkt en verder geen instantie wil helpen. Het moet gewoon niet kunnen dat ze zo de dieren verwaarlozen
Anneke

#97 Re: Re: Re: Re:

2019-07-05 18:50

#87: - Re: Re: Re:  

Enig idee waarom mevrouw Thieme een paar keer naar het buitenland is geweest? Kennelijk niet. Het doel is wereldwijd dierenpartijen op te richten zodat overal op deze planeet aandacht komt voor dierenwelzijn. Miljarden dieren snakken naar een beter leven en de politiek bepaalt daarbij de spelregels. Daarom is het zo belangrijk dat dieren overal op aarde een stem krijgen in de politiek. Je moet je doodschamen met je lasterpraatjes gebaseerd op roddels.


Gast

#98

2019-07-06 06:12

Ik heb geld gedoneerd voor een gedenkteken voor Batman. Wat gaat er met dit geld gebeuren?

De auteur van deze petitie

#99 Re:

2019-07-06 14:13

#98: -  

Dat is apart want er is totaal nog niets hierover bekend en ook

geen rekeningnummer of iets, dus ik ben toch wel héél benieuwd

waar dat geld dan heen gestort is ???


De auteur van deze petitie

#100 Re: Re: Re: Re: Re:

2019-07-06 14:20

#97: Anneke - Re: Re: Re: Re:  

Oooh ja dat had ik nog niet voorbij horen komen nee, zo kan je 

alles wel in een boterzoet sausje dopen. Ik snap die adoratie niet

m.b.t DpvD maar het is je goed recht. 

Gelukkig heb ik mijn ogen iets meer open staan buiten de kaders van

het eigen kleine wereldje en zie ik dat OOK de partij voor de dieren

niets doet voor zaken zoals van Batman.

Ja zich verschuilen achter het overbekende gezegde : wij zijn te klein

dus wij kunnen niets doen....... nou om simpel een petitie als deze

te delen en te promoten, die de kern van hun bestaan raakt, ben je nooit

te klein. Maar zelfs dat weigeren ze.

Bespaar me dus je verontwaardiging en je adoratie voor de club

van 'oppergod' Thieme want ik deel je fascinatie hierin niet en zal 

dat ook nooit doen.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...