Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Laatste aankondiging / Opmerkingen

Kees
Gast

#1

2019-07-03 10:54

Jammer Michel. Valt me tegen van je. In de strijd tegen dierenleed is opgeven geen optie. Tegenwerking zul je hierin altijd blijven hebben. Elke mini verbetering is er een. En vooral in discussie blijven met voor- en tegenstanders van de goede zaak.
Persoonlijk denk ik dat je er teveel omheen hebt bijgehaald zoals Oostvaardersplassen, monument etc. Ik ben het er mee eens maar voor veel mensen gaat dit te ver en tekenen ze de petitie niet en dan moet nou juist wel. Ik hoop dat je er niet mee stopt. Sterkte ! Grtz, Kees


Gast

#2

2019-07-03 10:56

Michel, jammer dat het zo heeft moeten lopen... Toch hartelijk bedankt voor je tijd en energie die je erin hebt gestoken, het is fijn om te zien dat zoveel mensen het wel met je eens zijn. We blijven met z’n allen alert en hopen dat er op een dag wel geluisterd wordt met het hart door de politici!

Gast

#3

2019-07-03 10:58

Wat vreselijk om te lezen Michel. Kippenvel bij het lezen dat er zoveel tegenwerking is. Waar gaat het heen in deze wereld. Maar begrijp jou ook. Bedankt voor je inzet.

Gast

#4

2019-07-03 11:01

Beste Michel,

ik begrijp je reactie helemaal, dit is een land dat beheerst wordt door ruggegraatloze weekdieren, waar monsters vrij spel hebben, waar echte mensen en dieren onder moeten lijden. Beschouw de tegenwerking dus maar als een compliment. Maar ondertussen moet inderdaad op zijn minst de Partij voor de Dieren zich hard maken voor het veranderen van de wet. Zo te zien kunnen we weinig van ze verwachten. Er was geen onvertigen woord in je brief aan Marianne Thieme. Zijn er andere partijen die hier wel eens iets over hebben gezegd of zich bekommeren om dierenwelzijn? 

Geef niet op, beraad je en kom sterker terug. 

Heel veel dank voor je initiatief en je inzet!! 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Henriette 


Gast

#5

2019-07-03 11:03

Dank je voor jou inzet, en voor heel veel mensen tellen dieren gewoon niet! De mens is het grootste monster op deze aarde! Mvg Tanja

Gast

#6 Re:

2019-07-03 11:05

#1: Kees -  

Ik denk dat je gelijk hebt.

In alle beste bedoelingen is het misschien te groot aangepakt en moet een stap terug gedaan worden om de juiste mensen te bereiken.

 


Gast

#7

2019-07-03 11:06

Ik vind je een topper Het is een kutland meen ik echt Sterkte en super bedankt dat je dit heb gedaan mvg cc roos

Gast

#8

2019-07-03 11:12

Wat jammer! Maar kan je aub concreet vertellen wat wij kunnen doen ? Misschien kunnen we geld zamelen of iets anders? Wij kunnen toch ook zonder mensen met grote namen? Ik hoop dat je gaat reageren op mijn vraag.

Gast

#9

2019-07-03 11:13

Ik geef je helemaal gelijk. Je hebt er te veel energie in gestoken. Het is ontzettend jammer. Blijf positief en krachtig. Je bent inderdaad gekke Henkie niet. En je hebt mensen wakker geschud. Misschien zijn er anderen die, groepsgewijs opstaan. Groepen bereiken meer dan jij in je eentje. Geregel en gedoe, mensen die je willen helpen en dan toch op het laatste moment afzeggen. Je ziet zelfs hier, mensen die zeggen dat het tegenvalt. Laat diegene het dan maar doen. Woorden en praatjes vullen geen gaatjes. Grootse daden die genegeerd worden slaan je terug in je gezicht. Maar geloof me, je hebt meer bereikt dan Wakker Dier. Don't forget en sta weer op. Voor jezelf en door...

Gast

#10

2019-07-03 11:18

Snel opgegeven hoor.. Boehh..

Gast

#11

2019-07-03 11:19

Begrijpelijk, bedankt voor alles wat je geprobeerd hebt. Groetjes, Conny

Gast

#12

2019-07-03 11:20

Wat jammer Michel. Ik snap er ook geen reet van waarom er niet meer op in wordt gegaan. Misschien in deze is even pas op de plaats het beste . Ik hoop in ieder geval dat je je nog bedenkt . Ik zal zeker achter je blijven staan. Ik spoor nog steeds fb mensen aan om te tekenen en het verder te delen . Want Batman heeft dit zeker verdiend . Jij hebt gedaan wat er in jou vermogen ligt en wees daar heel trots op . Zoals jij je hier voor in hebt gezet kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen . Dikke pluim voor jou. Groetjes Trijnie

Gast

#13

2019-07-03 11:22

Hey Michel Mischien kan ukce wat beteken, er tegen aan vecht ukce is voor de power breed honden we vechten ook tegen rad en dierenleed u kunt kijk je nemen op ukce pagina van Facebook je bent van harte welkom en je heb je best gedaan zijn harde strijd die voert .complimenten wel Vriendelijk groet Cmj bongers
Dierenleed

#14

2019-07-03 11:23

Hey Michel Mischien kan ukce wat beteken, er tegen aan vecht ukce is voor de power breed honden we vechten ook tegen rad en dierenleed u kunt kijk je nemen op ukce pagina van Facebook je bent van harte welkom en je heb je best gedaan zijn harde strijd die voert .complimenten wel Vriendelijk groet Cmj bongers


Gast

#15

2019-07-03 11:26

Ik vind dat je een held bent! Elke poging en inspanning is de moeite waard. Dank voor zover! Hopen dat we uiteindelijk ons doel bereiken.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2019-07-03 11:30



Gast

#17

2019-07-03 11:35

Ik begrijp je maar wat ontzetten erg. De dieren zijn de dupe dat de mensen niet voor ze op willen komen. Ik begrijp t niet! Maar bedankt dat je alles ervoor geprobeerd hebt!!!

Gast

#18

2019-07-03 11:36

Michel Geef niet op! Er zullen nog vele hobbels genomen moeten worden maar niks is onmogelijk !misschien kan ik je helpen ?

Gast

#19

2019-07-03 11:37

In wat voor maatschappij leven wij ? Ik kots er op.

Gast

#20

2019-07-03 11:40

Goed gezegd een dier is in de maatschapij niks waard ik kan daar zo kwaad om worden

Gast

#21

2019-07-03 11:49

Neeeeee je moet doorgaan hoor! Niet opgeven!

Gast

#22

2019-07-03 11:52

Jammer Michel, rare reactie van Henny Huisman ook, normaal gesproken schuift ie zichzelf graag naar voren !!!

Gast

#23

2019-07-03 11:56

Echt jammer.. zegt genoeg over het Nederlandse volk.. helaas.. Nogmaals respect!!!!!

Gast

#24

2019-07-03 11:57

Jammer dat je stopt michel jouw woorden over batman ontroerde me echt en hopelijk stop je niet definitief kijk eens wat je al bereikt hebt. Heel jammer dat er mensen zijn die lopen te zeiken of iemand anders naar beneden halen om zichzelf beter te voelen. Wat batman is overkomen is verschrikkelijk geen enkel dier mag zo aan zijn einde komen. Dus vecht aub door !!!


Gast

#25

2019-07-03 12:02

Wees trots op jezelf. Je hebt gedaan wat je kon voor Batman en vele andere dieren. Je verdient een grote pluim.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...