Doe Batman postuum eer aan
Laatste aankondiging
Beste Michel,
ik begrijp je reactie helemaal, dit is een land dat beheerst wordt door ruggegraatloze weekdieren, waar monsters vrij spel hebben, waar echte mensen en dieren onder moeten lijden. Beschouw de tegenwerking dus maar als een compliment. Maar ondertussen moet inderdaad op zijn minst de Partij voor de Dieren zich hard maken voor het veranderen van de wet. Zo te zien kunnen we weinig van ze verwachten. Er was geen onvertigen woord in je brief aan Marianne Thieme. Zijn er andere partijen die hier wel eens iets over hebben gezegd of zich bekommeren om dierenwelzijn?
Geef niet op, beraad je en kom sterker terug.
Heel veel dank voor je initiatief en je inzet!!
Met vriendelijke groet,
Henriette
Re:
Ik denk dat je gelijk hebt.
In alle beste bedoelingen is het misschien te groot aangepakt en moet een stap terug gedaan worden om de juiste mensen te bereiken.
Hey Michel Mischien kan ukce wat beteken, er tegen aan vecht ukce is voor de power breed honden we vechten ook tegen rad en dierenleed u kunt kijk je nemen op ukce pagina van Facebook je bent van harte welkom en je heb je best gedaan zijn harde strijd die voert .complimenten wel Vriendelijk groet Cmj bongers
This comment has been removed by the person who wrote it.
Jammer dat je stopt michel jouw woorden over batman ontroerde me echt en hopelijk stop je niet definitief kijk eens wat je al bereikt hebt. Heel jammer dat er mensen zijn die lopen te zeiken of iemand anders naar beneden halen om zichzelf beter te voelen. Wat batman is overkomen is verschrikkelijk geen enkel dier mag zo aan zijn einde komen. Dus vecht aub door !!!
Wees trots op jezelf. Je hebt gedaan wat je kon voor Batman en vele andere dieren. Je verdient een grote pluim.
Jammer Michel. Valt me tegen van je. In de strijd tegen dierenleed is opgeven geen optie. Tegenwerking zul je hierin altijd blijven hebben. Elke mini verbetering is er een. En vooral in discussie blijven met voor- en tegenstanders van de goede zaak.
Persoonlijk denk ik dat je er teveel omheen hebt bijgehaald zoals Oostvaardersplassen, monument etc. Ik ben het er mee eens maar voor veel mensen gaat dit te ver en tekenen ze de petitie niet en dan moet nou juist wel. Ik hoop dat je er niet mee stopt. Sterkte ! Grtz, Kees