Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Laatste aankondiging / Opmerkingen


Gast

#51

2019-07-03 14:35

Vervelend dat je zo'n strijd hebt moeten leveren om dieren een stem te geven. Is het misschien voldoende om de petitie te overhandigen aan bijvoorbeeld Martine van de partij voor de dieren?

Gast

#52

2019-07-03 14:35

Ik weet precies wat je voelt Michel, ik strijd al ruim 5 jaar tegen vele gevallen van dierenleed. Opgeven zal ik nooit, maar begrijp je wanhoop en irritatie. De politiek verandert weinig, maar alleen met blijven vechten en volhouden kan ik verder, mijn motto blijft de aanhouder wint. Maar respect voor je reacties, brieven etc. Ik zal tot mijn dood verder strijden, hoe frusterend ook, eens gaat het verbeteren voor de dieren. Zet hem op allemaal. Groetjes Marieke ter Haak Dierenactiviste, vrijwilliger dierenbescherming

Gast

#53 Re:

2019-07-03 14:38

#51: -  

Alleen petitie inleveren is niet voldoende, die wordt aangepakt en vervolgens opzij gelegd  Wetgevingen en regels moeten veranderd worden en petities hebben pas nut met overhandigen van minimaal 100000 handtekeningen is mijn ervaring  


Gast

#54

2019-07-03 14:49

Jammer....! Ik hoop dat er toch iemand zich geroepen voelt om zich in te zetten!!

Gast

#55

2019-07-03 14:53

Wat jammer, al snap ik je wel.ik hoop dat er een mooie gedenkplaat voor Batman komt. Ik begrijp alleen niet dat de politiek en andere partijen openstaan voor jouw petitie en zwaardere straffen..zo is t weer wachten op t volgende voorval.... super bedankt namens de dieren dat je je zo hebt willen inzetten! Dat verdient ee n applaus! Groetjes Katja
Irna

#56 Batman en vele andere dieren

2019-07-03 15:00

Beste Michel,

ik ben blij dat je de petitie bent gestart en dat zoveel mensen deze hebben ondertekend. Dit geeft wel aan hoezeer het onderwerp leeft.

Ga er niet direct van uit dat mensen niet méér doen dan alleen het ondertekenen van deze petitie. Genoeg mensen zetten zich in voor dieren in nood. Ikzelf ben vrijwilliger in het plaatselijke asiel. Ook daar zien we dagelijks de gevolgen van dieren die zijn mishandeld of verwaarloosd. Met heel veel geduld en liefde proberen wij deze stumperds weer vertrouwen te geven in de mens, zodat zij een nieuwe kans krijgen bij een baas die wél om ze geeft. Een proces wat soms maanden kan duren, maar de voldoening is zo groot als het weer is gelukt.

Ik hoop oprecht dat het doel van deze petitie niet als een nachtkaars uit gaat.


Gast

#57

2019-07-03 15:19

Dank je wel voor alles wat je tot nu toe gedaan hebt vanuit je hart. Helaas is het tegenwoordig zo dat iedereen maar van mening is dat je alles kunt zeggen op social media over mensen die je helemaal niet kent ihkv vrijheid van meningsuiting. Feit blijft dat ik van mening ben dat er harder opgetreden moet worden tegen dierenleed en dierenmishandeling. Jammer in deze is dat de politiek in Den Haag dit niet in hun top10 zet van zaken waar men mee aan de slag moet. Ik vrees dat hier ook weinig verandering in gaat komen maar dat de echte dierenvrienden onder ons niet moeten stoppen met het melden van misstanden aangezien de dieren dit niet zelf kunnen.

Gast

#58

2019-07-03 15:19

Wat jammer Michel, ik hoop toch dat nog veel mensen de petitie zullen gaan tekenen en dat je deze handtekeningen kunt gaan aanbieden in den Haag
Denise

#59 Re: Re:

2019-07-03 15:21

#53: - Re:  

In 8 dagen tijd hebben we al bijna 30.000 handtekeningen dan moet 100.000 toch wel haalbaar zijn??? Of ben ik gek??


Gast

#60

2019-07-03 15:34

Ik weet het heb dat ook gehad .
Eveline

#61

2019-07-03 16:31

Als deze petitie alsnog  wordt overhandigd aan de politiek doe dat dan aan een partij die groot genoeg is om het verschil te maken. Partijen als de PvdD, GroenLinks, de SP en de PVV staan toch al aan de kant van de dieren maar zij zijn samen te klein om het verschil te maken, daarom verandert er ook zo weinig ten goede van dieren. Helaas begrijpen veel mensen niet dat de politiek zo werkt en gaat men partijen beschuldigen die dierenwelzijn toch al belangrijk vinden terwijl ze afhankelijk zijn van de grote partijen als de VVD en het  CDA om een meerderheid te krijgen. Uitgerekend die twee partijen laten het telkens weer afweten als het om diervriendelijkheid gaat.


Gast

#62

2019-07-03 16:37

Michel Bedankt voor je inzet en je vechtlust Persoonlijk vind ik het jammer dat je deze keuze hebt moeten maken. En dat het een moeilijke beslissing is Bedankt voor je inzet En een hele diepe buiging voor jou

De auteur van deze petitie

#63 Re:

2019-07-03 16:47

#61: Eveline -  

Ik weet heel goed hoe het werkt in de politiek Eveline maar dat 

verschuilen achter we zijn te klein gaat niet meer op.

Ik heb mijn petitie naar de PvdD gestuurd om deze te delen en te 

promoten maar dat weigeren ze gewoon. Als je dan zo voorstaat 

op het feit dat je er voor de dieren bent en dat je je daarvoor inzet

dan deel en promoot je een petitie die al richting de 30.000 ondertekenaars

loopt.


Gast

#64

2019-07-03 16:52

Heel jammer, maar ik begrijp je besluit wel. Als je het voor dieren opneemt, wordt je beschouwd als een idioot en krijg je een en al shit over je heen. Ik heb dat eerder ook meegemaakt. Ik weet niet wat er op het ogenblik aan de hand is. Iedereen is uitsluitend met zichzelf bezig. Ik, ik en nog eens ik. Ze geven voor een mobieltje honderden euro's uit, maar voor dieren (en overigens ook mensen die in nood zijn) hebben ze nul komma nul over. In ieder geval veel respect voor je dat je je zo ingezet heb voor die arme stumperd van een Batman.

Gast

#65

2019-07-03 17:12

Dag Michel, Ik vind het vervelend om te lezen dat je stopt met verdere acties. Natuurlijk begrijp ik dit wel. Het betreurt me dat je zoveel negatieve reacties krijgt. Ik vond het erg fijn dat er eindelijk iemand was die meer deed dan alleen gal spuwen op sociale media. Iemand die actie wil ondernemen en probeert om bergen te verzetten. Ik heb enorm veel respect voor je. Ik hoop dat je ooit de kracht vindt om verder te gaan met deze strijd. Ik heb weinig verstand van sociale media e.d. maar ik wil je dan graag helpen waar mogelijk. Hulde voor alles wat je tot nu toe gedaan hebt! Met vriendelijke groet, Imke

Gast

#66

2019-07-03 17:13

Dag Michel, Ik vind het vervelend om te lezen dat je stopt met verdere acties. Natuurlijk begrijp ik dit wel. Het betreurt me dat je zoveel negatieve reacties krijgt. Ik vond het erg fijn dat er eindelijk iemand was die meer deed dan alleen gal spuwen op sociale media. Iemand die actie wil ondernemen en probeert om bergen te verzetten. Ik heb enorm veel respect voor je. Ik hoop dat je ooit de kracht vindt om verder te gaan met deze strijd. Ik heb weinig verstand van sociale media e.d. maar ik wil je dan graag helpen waar mogelijk. Hulde voor alles wat je tot nu toe gedaan hebt! Met vriendelijke groet, Imke

Gast

#67

2019-07-03 17:36

Ik heb echt respect voor u michel u heeft zoo u best gedaan voor batman en voor de dieren leed en mishandelingen enz... Die vieze regering nou daar mogen ze van mij een bom op gooien ...Nee vluchtelingen hier naar toe halen dat schijnt belangrijker te zijn hoop dat ze allemaal verzuipen in dat kleine kut bootje..Ik stem ook al heel lang niet meer want wat heeft het voor zin partij voor de dieren ja hoor tuurlijk ze doen geen ene moer ...vind het een SCHANDE dat het zo in Nederland toe gaat dieren vragen hier niet om hebben ook recht op een goed leven zo onschuldig en afhankelijk hoeveel gestoorde figuren lopen er rond..ook weer 44 honden uit huis gehaald ondervoed en met ziektes enz.enz...nou ik wil u heel erg bedanken mocht er toch t.shirts komen dan neem ik er zeker 1 of 2 voor batman doe ik het zeker..Dit verdiende hij niet ...

Gast

#68

2019-07-03 18:16

Helaas dat het zo moet gaan. Maar heb je ook aan Dierenlot gedacht. Misschien dat hun hier ook iets mee kunnen doen? Dit weet ik niet zeker en misschien heb je het al geprobeerd. Maar ik wilde je wel bedanken voor de inzet die je geleverd hebt. Met vriendelijke groeten Petra van Driel
Wilma

#69 Michel

2019-07-03 18:46

Lieve Michel wat jammer dat je je zo alleen voelt staan. Je hebt met je enthousiasme en inzet binnen een week bijna 30.000 mensen achter je gekregen en dat is geweldig. Ik hoop dat veel van deze mensen dit zien als een oproep om zelf initiatieven te ontwikkelen om niet alleen je werk maar ook arme Batman en lotgenoten eer te bewijzen. Liefs, Wilma.

 


Gast

#70

2019-07-03 20:17

Hoi Michel, ik snap je helemaal. Maar opgeven is geen optie. Ik heb 1 grote droom, ik wil mijn eigen honden opvang "hospice" realiseren. Zo wil ik mijn steentje bijdragen tegen dierenleed. Ik wil een opvang voor honden die een 2e 3e 4e kans verdienen, dan heb ik het over de langzitters in asiels, zieke honden, rescue honden, de oudjes die ik hun laatste jaren nog liefde, zorg en aandacht kan geven en niet hoeven weg te kwijnen in asiels, want als ze eenmaal bij mij zijn gaan ze niet meer weg. Ik wil ook een opvang zijn voor honden zoals Batman, als mensen de kolder krijgen en niet weten wat ze met hun hond moeten, dat ze dan bij mij kunnen aankloppen. Liever dat ze bij mij terecht komen dan ergens aan een boom. Ik wil geen asiel, ik wil gewoon een huiselijke sfeer creëren, een forever thuis. Ik ben 2 jaar geleden mijn stichting gestart, en ben ook geen stap verder, maar ik geef niet op. Mijn opvang gaat er komen. Ik moet alleen nog de juiste mensen benaderen die mij kunnen helpen, en een locatie vinden die betaalbaar is. Het komt er wel, ik geef niet op. En ik snap dat je moe bent, maar tank even bij en ga door met je gevecht, doe het voor Batman en alle andere honden met hetzelfde lot als hem. Je kan 10 of 20 x nee horen, maar eens zegt de juiste persoon ja en die zal je verder helpen. veel liefs van Margy stichting World Animal Voices.

Gast

#71

2019-07-03 20:21

Hallo Michel, wat jammer om te horen. Ik sluit me aan bij de reactie van Kees en denk ook dat in de strijd tegen dierenleed opgeven nooit een optie is. Misschien kan je aangeven of je hulp kan gebruiken, ik weet zeker dat er een hoop mensen zijn die hun steentje willen dragen. Je hoeft dit niet alleen te doen. Dan maar zonder hulp van al die grote namen.

KV

#72 Trots op jou

2019-07-03 20:25

Hoi Michel,

Ik ben echt trots op jou. Je hebt inzet getoond, terwijl zoveel mensen blijven zitten, ben jij opgestaan voor Batman, misschien niet met de gewenste resultaat, maar je bent nogmaals opgestaan voor Batman en voor de andere dieren die meestal in stilte lijden. Je hebt duizenden mensen bereikt met je boodschap om anders met dieren om te gaan, hen respect en zorg te geven die ze verdienen. In Nederland zijn we nog lang niet zover. Onze beschaving is niet zo ontwikkeld dat ook de dieren hun rechten hebben. Kijk eens hoe lang erover is gedaan om de positie van vrouwen en kinderen te verbeteren en dat is ook nog een strijd die niet voorbij is. Je hebt een begin gemaakt. Daarom ben ik blij met jou. En trots!

Groeten Kim

KV

#73 Re: Wat een mooie droom!

2019-07-03 20:37

#70: -  

 Precies de mijne... dat je droom mag uitkomen. Waren er maar meer mensen zoals jij en Michel. Echt, de wereld zal anders draaien.


Gast

#74

2019-07-03 20:47

Jammer dat dieren nog steeds als dingen worden gezien en niet als levende wezens met gevoel. Michel je hebt je best gedaan. Aan jou heeft het niet gelegen.

Gast

#75

2019-07-03 20:48

Heb je Niels Kalkman al eens geprobeerd?



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...