€200 en nog veel meer: GEEN STIJL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
gekeken naar mensen of alleen naar geld|?
Oscar Breetveld,
Psycholoog voor arbeid & gezondheid, lid van het NIP
Eigen bijdrage GGZ
Bedankt EU, bedankt Regering!
Dankzij jullie gaat de zorg helemaal kapot.
Re:
Ik hoop voor jou dat je nooit een psychische ziekte zult krijgen. Neem van mij aan het is een hel.
Dus als ik elke dag behandeld word betaal ik 200 euro, maar als je zoals ik 2 keer per jaar een behandeling hebt, betaal je ook 200,00 euro. De eigen bijdrage aan het CAK is wel inkomensafhankelijk.
hoger opgeleiden vs GGZ
Al die regering-bobo's hebben leuk hun opleiding afgerond, alles altijd goed verlopen maar nooit eens in bijv. financiële problemen gekomen. dat regerings-volk regeert het land volgens de leerboeken, maar ervaring homaar, maar wij als GGZ'ters hebben die ervaring maar daar wordt nooit naar geluisert, de regering weet maar 1 ding van de GGZ'ter: kaalplukken dat volk
€200 en nog veel meer: GEEN STIJL!
tristan
ze waren allebei in de wolken, het kind zou later een volwaardig mens worden.
24 jaar later bleek deze droom een droom, want het kind had paranoïde schizofrenie en wilde niet meer behandeld worden, de GGZ trok zijn handen er van af, zijn naam was Tristan en op 7 april schoot hij in alphen aan den rijn 6 mensen en zichzelf dood.
deze maatregelen gaan ervoor zorgen dat mensen niet behandeld kunnen worden, geen behandeling is een doodsvonnis, soms niet alleen voor de patient zelf.
petitie
Jammer dat ik deze petitie nu pas zie. Wij betaalden totnogtoe ongeveer E 3.000,- aan eigen bijdrage, met nog meer in het verschiet. Wat je nergens leest: Als je langer dan 1 jaar bent opgenomen, wordt je pas echt gestraft! Ruim E 400,- per maand als je een beetje hoger inkomen hebt dan gemiddeld. Werkt alleen maar averechts... Lekker het schip in met Schippers...
Re: tristan
#2388: Esther Schuurman - tristan
dit gaat zeker vaker gebeuren! schippers heeft bloed aan haar handen... ik kan talloze scenario's bedenken waarbij mensen in de financiele problemen komen naast de problemen die ze al hebben. ze komen zo in een negatieve spriraal met alle mogelijke ellende van dien...
Schippers
Schippers gaat volledig voorbij aan het feit dat de gevolgschade van 1 iemand die a.g.v. De eigen bijdrage uiteindelijk door het lint gaat, vele malen groter is dan de kosten om meerdere patienten preventief te behandelen. De zorg moet kwalitatief dan wel goed zijn, wat de laatste decennia alleen maar achteruit gaat. 'Psychisch gestoorde man schiet meerdere mensen dood'. Hoeveel zou dat de overheid/maatschappij kosten mw. Schippers??? Traumabehandelingen van overlevenden, nabestaanden. Imagoschade supermarkt, inzet politie en medisch personeel, langdurige ziekenhuisopnames van gewonden, politieke onrust, voorbeeldfunctie (als dit een keer gebeurt krijgen mensen die al op het randje zitten wellicht net de zetje extra om het ook te doen), etc., etc.!
en de emotionele schade is al helemaal niet in geld uit te drukken. ik ben kwaad, erg kwaad!!!
Blijft die wel gehandhaafd????
Eigen bijdrage GGZ
GEK WORD IK ERVAN!
Ik heb een kort bericht.
Als je van 50 euro per week moet leven, na aftrek van alle vaste lasten, hoe denkt u dat dit er nog bij kan? Het maakt me zo verdrietig. Marjanne Voolstra
Beloftes maken om zieltjes te winnen en als ze gewonnen hebben deze zieltjes als bakstenen te laten vallen, beloftes maken schuld dus ze lossen dit maar op een democratische manier op anders zie ik dit cabinet ook niet ver komen.
Bipolair
Eerst zeggen we schaffen de eigen bijdrage GGZ af en in dezelde zin zeggen we voeren hem weer in.
TE SCHANDALIG VOOR WOORDEN
| This discussion has been closed. |
gezondheid