€200 en nog veel meer: GEEN STIJL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie €200 en nog veel meer: GEEN STIJL.
|
Gast |
#12011-10-18 23:17Goed initiatief, het is bizar en onverdedigbaar dat de ene soort gezondheidszorg wel en de andere soort geen eigen bijdrage zou kennen. Weg ermee! |
|
| |
|
Gast |
#22011-10-18 23:59Hele goede zaak |
|
| |
|
Gast |
#32011-10-19 09:43goeie acties voor een heel goed doel. deze maatregel is volgens mij het symbool van de hele denkwijze van dit kabinet: nu scoren, later zien we wel. wim |
|
| |
|
Gast |
#42011-10-19 09:43gelijke rechten = gelijke behandeling artikel 1 grondwet |
|
| |
|
Gast |
#52011-10-19 10:06De meeste cliënten die ik spreek, als ambulant SPV bij GGZ Drenthe, hebben geen idee wat hun boven het hoofd hangt en welke consequenties de maatregelen van kabinet Rutte voor hen heeft. |
|
| |
|
Gast |
#62011-10-19 10:10uitstekend, goed initiatief |
|
| |
|
Gast |
#72011-10-19 10:55Onbegrijpelijk dat sociaal en psychologisch kwetsbare mensen zo aangepakt worden |
|
| |
|
Gast |
#82011-10-19 11:18Heel goed initiatief. Hoort zegt het voort. |
|
| |
|
Gast |
#92011-10-19 11:31Een goed initiatief! |
|
| |
|
Gast |
#102011-10-19 12:38Inderdaad, een grof schandaal! |
|
| |
|
Gast |
#122011-10-19 12:44Belachelijk! |
|
| |
|
Gast |
#132011-10-19 12:52Belachelijke bezuinigingen: wie bezuinigd op zorg is sociaal gehandicapt! (Loesje). Dit getuigd ontzettend van een stel beleidsmakers die niet weten hoe het in de samenleving, en dan vooral in de lagere sociale klasse er aan toe is. Alsof je express GGZ-client bent, alsof je om je diagnose gevraagd hebt.. |
|
| |
|
Gast |
#142011-10-19 13:30Ik heb geen bezwaar tegen een eigen bijdrage , maar niet in combinatie met een ondoorzichtige dbc of/en een immense kostenpost aan controle ipv zorg. |
|
| |
|
Gast |
#152011-10-19 13:31Geestelijke gezondheid kun je niet in geld uitdrukken.. |
|
| |
|
Gast |
#162011-10-19 13:46Als dit doorgaat, gaan de mensen de zorg uitstellen. Met als gevolg dat de mensen een langere behandeling nodig zullen hebben...of het is te laat... |
|
| |
|
Gast |
#172011-10-19 13:52 Simpel: ik wil mijn werk behouden. En de mensen goed kunnen helpen. Er komt hier een verpaupering van de maatschappij van. |
|
| |
|
Gast |
#182011-10-19 13:55Minister neem een beslissing met je hart, en niet om je ego en de cijfers kloppend te krijgen op korte termijn, want op de langer termijn zijn de gevolgen niet te overzien ten aanzien van de cijfers( hogere kosten op lange termijn) en de overlevingsstrijd van de GGZ clienten ( samenlevings en maatschappelijke gevolgen) |
|
| |
|
Gast |
#192011-10-19 13:56sommigen zijn nou eenmaal geboren met een psychiatrische ziekte, daar kunnen zij niets aan doen |
|
| |
|
Gast |
#202011-10-19 14:09Algemeen fonds: Ieder mens is uniek. Kosten: €200,- of pak een kanskaart: Kans: Helaas, u bent schizofreen en u moet worden opgenomen. Kosten €345,- extra. Overweeg een somatische diagnose of vraag zelf een RM aan. Ga drie stappen terug op het speelbord: helaas, ga direct naar de gevangenis, ga niet langs langs start, u ontvangt geen geld meer. |
|
| |
|
Gast |
#212011-10-19 14:10Dat de patienten en hulpverleners de overheid moet smeken voor een basisrecht, geestelijkgezondheid, is absurd. |
|
| |
|
Gast |
#222011-10-19 14:13Er is genoeg geld te halen in de gezondheidszorg bij al die managers die een inkomen hebben van ver boven de balkenende norm. Pak deze graaiers het eerste aan. |
|
| |
|
Fanny |
#23 Re:2011-10-19 14:14#1: - Als die bijdrage er komt is dat een zeer slechte zaak. Er wordt geen nodeloze hulp geboden! We kunnen ons werk als bemoeizorg-team dan moeilijker uitvoeren. Psychose-gevoelige mensen zijn al zoveel kwijtgeraakt, die zitten al aan de onderkant van hun draagkracht. Alleen gratis hulp kan hen nog bereiken. Ook zij kunnen dan herstellen en een nuttige rol in de maatschappij spelen.
|
|
| |
|
Gast |
#242011-10-19 14:21Kan niet. |
|
| |
|
Moeder van Gast |
#25 Eigen bijdrage GGZ2011-10-19 14:33Prima initiatief. Schandelijk dat deze groep mensen die toch al vaak genoeg buiten de boot vallen zo worden gepakt. Bedankt EU voor uw ellenlange vergaderingen in Brussel, Luxemburg etc. en nog steeds besluitenloos over 2000 Miljard. Maar besluiten nemen over de eigen bijdrage in de GGZ over rug van de zwakkere is met een pennenstreek gebeurd. Moet natuurlijk wel want de auto met chauffeur staat al weer te wachten op naar BRUSSEL. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.