€200 en nog veel meer: GEEN STIJL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: inappropriate content
De eigen bijdrage in de geestelijke en gewone gezondheidszorg.
Ik heet jan en ben manisch depressief De kwaliteit van leven wordt door de meeste medicijnen ,et uitzonderingen daargelaten, leefbaar.
dat we die lui ook nog moeten betalen voor hun wanprestatie verbaast mij.
een arbeider wordt voor minder ernstige fouten onmiddellijk ontslagen.
In de bijstand is het vakantiegeld 550 euro.
350 euro eigen risico zorg + 200 euro eigen risico geestelijke zorg, dus? Laten ze ons vakantiegeld maar meteen doorsturen naar de zorg!!!
Wie heeft toegang tot alle NIET BIGGER'S? Wie is in staat om een demonstratie voor ons allen te organiseren? Ik doe mee!!!
Marion Lang
Ik doe veel moeite om uitgeschreven te worden bij de GGZ. Word al ongeveer 14dagen van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn dochter doet nu moeite voor mij om uitgeschreven te worden. ik ben onze regering met die betweters goed zat. Zelf hebben zij genoeg,of blijk baar toch niet. Ik wil van De gzz af want ik heb geen cent meer voor dit idiote gedoe.
Re:
Ik steun deze petitie, we moeten ons als éen opstellen tegen dit besluit van de minister. zij heeft lekker praten. ze voelt er zelf niks van. En ze is ongevoelig voor de mening van de clienten van de GGZ. Dat heet een volksvertegewoordiger te zijn.
Gelooft ze zelf!! Het is een gemene bijdrage aan de gezondheid van heel de mensheid. Het is te hopen dat ze in kan gaan zien waar ze mee bezig is. Ik hoop dat ze er zelf van zal stuiteren!
Re:onvoorstelbaar
Ik steun deze petitie, we moeten ons als éen opstellen tegen dit besluit van de minister. zij heeft lekker praten. ze voelt er zelf niks van. En ze is ongevoelig voor de mening van de clienten van de GGZ. Dat heet een volksvertegewoordiger te zijn.
Gelooft ze zelf!! Het is een gemene bijdrage aan de gezondheid van heel de mensheid. Het is te hopen dat ze in kan gaan zien waar ze mee bezig is. Ik hoop dat ze er zelf van zal stuiteren!
Re:onvoorstelbaar
Gelooft ze zelf!! Het is een gemene bijdrage aan de gezondheid vanheel de mensheid. Het is te hopen dat ze in kan gaan zien waar ze mee bezig is. Ik hoop dat ze er zelf van zal stuiteren!
bezuinigen door geld over de balk te gooien?? belachelijk plan!!
Ik wil best mee betalen aan de zorg. Maar dan moet het wel reeel blijven. En betaalbaar... en niet discriminerend. Hoe je dit bereikt? Gewoon door iedereen een klein bedrag extra te laten betalen. Ongeacht de 'handicap' of gezondheid. Iedereen wil toch hulp krijgen als het moment daar is het nodig te hebben. Dan is het ook niets meer dan normaal dat je er allemaal evenveel voor betaald. Men zegt dat Wilders discrimineerd. Maar de ministers met deze belachelijke plannen discrimineren nog erger en zelfs 'hun eigen volk'. Maar er wel problemen mee hebben als een ander discrimineerd. Het moet toch niet gekker worden in dit land!!! Overigens laat ik mijn eigen mening over wilders hierbij neutraal.
Re:
Precies!!
Dat was te verwachten. Als zij geld kan binnenslepen door een ander te laten bloeden doet ze dat toch ook! Kijk maar wat ze nu doet in de GGZ. De minister houd geld over door het belachelijke plan maar wij moeten ervoor bloeden.
Maar zelf wel klagen over de tandartsen. Die ook gewoon een ander laten bloeden om zelf meer geld binnen te slepen.
| This discussion has been closed. |