€200 en nog veel meer: GEEN STIJL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie €200 en nog veel meer: GEEN STIJL.


Gast

#1976

2011-12-06 13:44

Het zorgverzekeringsmonopolie (4 verdelen 89% van de markt) hoeft niets te vrezen als zij haar prijzen & de eigen bijdragen sky-high opdrijft. En clienten van de eerstelijnspsychologen die autonoom willen blijven en geen contract willen een boete oplegt. Discriminatie + nog een kostenbron. WANT DE MARKTMEESTER IS GEWELLINKT! Afzender: Job te Pas, kinderpsycholoog te Den Haag


Gast

#1977

2011-12-06 13:52

Ik werk als werkbegeleider met ouderen op een Psychiatrische dagopvang. De kosten voor de cliënten blijven stijgen. Na de eigen bijdrage voor dagbesteding komt nu de € 200,00 eigen bijdrage voor de begeleiding van de Riagg daarbij. Er zijn mensen die nu al niet makkelijk rond komen en al twijfelen of ze dagbesteding moeten blijven volgen. Voor hun structuur en daarmee het tegen gaan van vereenzaming is dit echter van groot belang. Voor mij is het van groot belang dat er een ambulant behandelaar deze mensen blijft begeleiden, zodat ik bij terugval van de cliënt meteen iemand kan waarschuwen en op die manier opname kan worden voorkomen. Met de maatregel om € 200,00 te vragen voor deze begeleiding zullen een groot aantal cliënten deze begeleiding (moeten) opzeggen met alle gevolgen van dien. Dat zal doorwerken in alle geledingen. Een onbegrijpelijke keus dus deze maatregel!

Gast

#1978

2011-12-06 14:11

Pascal zei "De mensen zijn zo noodwendig gek,dat niet-gek zijn alleen maar zou beduiden gek zijn in een andere soort waanzin.

Gast

#1979

2011-12-06 15:07