Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Petitie aanbieden / Opmerkingen


Gast

#526

2017-10-24 14:13

Blijft de petitie wel open staan?

Gast

#527

2017-10-24 14:15

Dag Lydia, geweldige actie van je! De reden is voor iedereen hoop ik voor 100% herkenbaar! Hopelijk veranderd er nu eens iets!!
Te gek voor woorden dat onschuldige burgers (en hun familie en vrienden) hiet het slachtoffer van worden!
Ik hoop dat je serieus genomen wordt op t ministerie!
Veel succes! Peter

Gast

#528

2017-10-24 14:40

Dit soort idioten (die gewoon geen menselijk gedrag in hun hebben) mogen nooit los rond lopen. Het zijn beesten en in nederland lopen beesten toch ook niet los rond, die zitten toch ook in een kooi!!!???

Gast

#529

2017-10-24 14:43

Bedankt voor uw inititatief !
Hans

#530

2017-10-24 14:48

En dan een suggestie doen voor een meldpunt

blok zou er over denken

zucht

wat een afgang voor iets dat tot groots aanzwelde

prutswerk

 


Gast

#531

2017-10-24 14:50

Er is toch geen diepgaande intelligentie nodig om te concluderen dat iemand die trots is op zn afgrijselijke daden en een droom heeft zien uitkomen tot psychopaat te verklaren en uit de maatschappij te halen tot de behandeling tot resultaat heeft geleid?
Wat een oeverloos geklets ,over iets wat toch evident is en wat ieder normaal denkend mens kan begrijpen.

Gast

#532

2017-10-24 14:57

Ik geloof dat je reden duidelijk is De petitie heeft veel losgemaakt. Een goed gesprek met dhr Blok is beter dan alle media en daar weer reactie op.
Je bedoeling duidelijk maken aan de juiste personen is 1000 keer beter dan alle publieke aandacht. Het gaat om mensenlevens Niet om ons , om jou en al die wel tekenen. Ik vind t geweldig wat je hebt gedaan

Gast

#533

2017-10-24 14:57

Keurig geregeld.

Gast

#534

2017-10-24 15:03

Je hebt met deze petitie ons een stemmen gegeven. Hartelijk dank voor je inzet.

Gast

#535

2017-10-24 15:03

Dank voor je inzet Linda

Gast

#536

2017-10-24 15:13

Prachtig gedaan Lydia. Een voorbeeld voor velen !!!, Maar hopelijk hoeft dit nooit meer !!

Gast

#537

2017-10-24 15:15

Ik maak met echt zorgen over dit probleem, wij als vrouw lopen gevaar door dat soort foute mensen die vrij rondlopen, tegenwoordig is de dader meer beschermd en de slachtoffers en familie en vrienden worden niet gehoord. Het is voor de politie ook moeilijk en onverteerbaar omdat zei volgens de wet moeten handelen. Ik ben dan ook voor een wetsverandering in die zin dat daders veel minder bescherming krijgen en simpel een gevangenis van levenslang en geen kans meer op vervroegde vrijlating door goed gedrag. Misschien klinkt dit simpel, maar het is heel duidelijk dat er iets moet veranderen in dit systeem.

Gast

#538

2017-10-24 15:25

Ik ben zo blij dat ik getekend heb en dat het afgeven is op het Parlement. Maar hoor op het nieuws dat door geven wordt naar een andere Minister afwachten of hij er wat mee doet dat vind ik schandalig

Gast

#539

2017-10-24 15:38

Zo iemand nooit meer terug in de maatschappij
Rob

#540 Petitie Anne Faber

2017-10-24 15:41

Heel veel dank voor dit initiatief.

Walter

#541

2017-10-24 15:42

Lydia Jong, een boze burger vol afschuw net als de mensen die tekenden na je oproep, tot je merkte dat het veel opriep, toen geen doorzettingsvermogen. Niks printen, niks geen overhandiging aan de 2e Kamer. Op de grote trom slaan en dan als er opeens veel te doen lijkt, afdruipen via de coulissen.
De politiek spuugt de burger in het gelaat en Lydia Jong gaat op de koffie We kennen een geuzen geschiedenis. Lydia Jong, jij hoort daar niet bij

Gast

#542

2017-10-24 15:46

Ik hoop dat de petitie tot verbetering gaan leiden om zodoende een volgende keer dit vreselijk drama voor Anne & haar familie en belanghebbende zal worden voorkomen, het systeem als het er al is deugd voor geen centmeter. Er zijn te veel mensen in de politiek die zeer slecht met deze dingen omgaan. De politiek en de directeuren van de instellingen gaar er zeer slecht mee om, ze krijgen van mij dus een onvoldoende. Ik zelf hed ook een slachtoffer kunnen zijn van zo'n daad. Op het ziekenfonds in alkmaar was ook iemand komen weken die tot zo'n daad in staat was. Hij heeft toen een jongetje van v/d Molen vermoord die in de Rembrandstraat woonde, de naam van de dader wad Buter. Op het bureau van mijn vader die hoofd van de administratie was een foto van mij en mijn broertje. Mijn vader wist niet dat er iemand vanuit de reclasering bij hem was gezet, daar werd over gezwegen. Nogmaals veel sterkte met alles wat er gedaan wordt om die te voorkomen. Groetjes Jaap Knip Tel. 06-20406810

Gast

#543

2017-10-24 15:52

Graag gedaan ! ♡

Gast

#544

2017-10-24 15:53

Succes Lydia !!  En bedankt voor deze petitie

 


Gast

#546

2017-10-24 15:59

Een geplande 30 minuutjes. Achter gesloten deuren. N.a.v. de reacties op deze enquête zou de betreffende bewindspersoon publiekelijk tijd in moeten ruimen om de discussie aan te gaan.

Gast

#547

2017-10-24 16:02

Als je staat voor een petitie als deze dan zwak je deze petitie af door een meldpunt.
Je wilt actie in de tent en geen achterkamertjesgesprekken.
Gesprekken lossen het probleem niet op.

Gast

#548

2017-10-24 16:03

Beste Lydia, een mooi bericht, ik heb mede de petitie ondertekend, mijn argument het is mijns inziens zoals met meer zaken in Nederland te gek van woorden wat er vandaag de dag allemaal mogelijk is een dader heeft eigenlijk meer rechten dan een slachtoffer.
Ik ben een gewone burgerlijke Nederlander (jawel ik ben er een) geboren en getogen Hagenaar met liefde voor Rotterdam, al twintig jaar werkzaam in het Onderwijs daarvoor 12 jaar lang gewerkt bij Zurich Verz mijn naam Martin Reckewell. Wat ik eigenlijk wil vragen is het volgende namens denk ik velen zou je wel zo transparant willen zijn om op zn minst wel het relaas van je verhaal van het ministerie aan ons te willen brieven of anders een verklaring van Dhr. Stef Blok. Met dank en groet van Martin.

Gast

#549

2017-10-24 16:03

Geef wat mij betreft in het gesprek met Stef Blok aan dat daders onderzoek en mogelijk daaruit voortvloeiende TBS mogen weigeren, maar dat dat dan niet in vrijheid kan. Levenslang weigeren mee te werken is levenslang cel. Zo moet de wet worden.

Gast

#550

2017-10-24 16:03

`Top ik wens u heel veel succes dat dit nooit meer kan gebeuren.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...