Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Petitie aanbieden / Opmerkingen


Gast

#626

2017-10-27 06:19

Het rechtssysteem moet anders. mensen die een zeden. Misdrijf plegen mogen wat mij betreft nooit! meer terug in de maatschappij.ik geloof namelijk niet dat je dat kunt genezen

Gast

#627

2017-10-27 10:44

Laat je niet intimideren...
Hoe meer media erbij hoe beter...
Stef Blok is een doofpotten-knecht, net als de hele VVD de misdaadcijfers wegcamouflreren...

Gast

#628 Re:

2017-10-27 11:36

#613: -  

Hoezo toevalligheden? als Anne niet het slachtoffer was geworden was het wel iemand anders geweest, op een andere tijd en plek en in andere (weers)omstandigheden.

Het recidivepercentage voor deze categorie daders is gewoon te hoog. Het rechtssysteem, de overheid, en uiteindelijkde politiek zijn verantwoordelijk voor de keuze om deze mensen (te vroeg) vrij te laten en dus ook voor de gevolgen.


Gast

#629

2017-10-27 16:18

Lieve Lydia, ik zag en hoorde net op het journaal op Ned.1, dat de zaak van Anne Faber bovenop de stapel ligt om te behandelen door het nieuwe kabinet. Één van de twee nieuwe ministers, Sander Dekker op veiligheid en justitie zei dit op het journaal vanavond. Hij zei, dat het verschrikkelijk is wat er is gebeurd en dat heel Nederland heeft meegeleefd. De petitie zal grote invloed hebben, dat denk. Wat een goeds heb jij gedaan. Lieve groet van Anne-Marie.

Gast

#630

2017-10-27 16:28

Ik ben heel trots dat je deze stap hebt genomen, dit moet beter kunnen en ons Rechtssysteem is te zwak.

Gast

#631

2017-10-27 16:41

En nu maar hopen dat die idiote regering hier is goed wakker word en is serieus gaan doen. Dat Nederland van die idiote regels had wisten we al maar dit slaat echt echt alles. Een meisje wat helemaal niks verkeerd heeft gedaan en nog een hele toekomst voor zich had op koude wijze vermoord.. Tuurlijk moet die gast levenslang de cel in , maar de grootste dader is en blijft de regering.


Gast

#632

2017-10-27 18:04

IK ben onwijs trots op u dat u dit heb ingezet en ben blij dat we heel goed op de hoogte worden gehouden dankuwel !!!!!!!! Marco van de Bunt

Gast

#633

2017-10-27 20:29

Geweldig gedaan blijven volhouden er zal toch wel niks veranderen maar als maar genoeg mensen reageren moet het toch een keer döor dringen dat er heel veel moet veranderen in dit land. De misdadigers hebben het hier voor het zeggen en de normale mensen zoeken het maar uit. Criminelen moeten een tweede kans krijgen. NOU die kans hebben ze verspeeld. Opsluiten en nooit meer vrijlaten. Ook goed voor de werkgelegenheid, zijn 2 vliegen in 1 klap.

Gast

#634

2017-10-28 10:57

Tijdens een interview op de radio met 2 psychiaters hoorde ik er een zeggen, dat het allemaal wel meevalt dat er slachtoffers vallen bij proefverlof en dergelijke. Hij vond dat we, wij de maatschappij , ons ook niet zo druk maken over het feit dat er zoveel verkeersslachtoffers vallen door schuld. Een belachelijke stellingname, hiermede aangevende dat sommige psychiaters echt buiten de werkelijkheid leven en juist die zijn het die het rechtssysteem niet serieus nemen.
Ik had een trieste dag toen.

Gast

#635 Re:

2017-10-28 12:28

#634: -  

Dat is ook wat mij veel zorgen baart. En dat een aantal psychiaters grote inschattingsfouten maken naar mijn idee.  Zoals de vele vrijheden die Michael P kreeg en hij ging zelfs onbegeleid als ik het goed begreep naar een hovenierscursus in de avond. Een verkeersongeval is van een heel andere dimensie als een gewelddadige moord en daarvoor verkrachting. Het is beide erg, maar niet te vergelijken. Het ene in de meeste gevallen overkomt je en het andere wordt je willens en wetens aangedaan door iemand die erg ziek en gewelddadig is. Eigenlijk praat zo'n psychiater het een beetje goed. Zo, van het hoort erbij; soms gaat het mis. Zo een psychiater voelt het pas als het zijn dochter zou overkomen.  Het hoort gewoon niet zo te gaan, natuurlijk. Nederland is geen proeftuin voor ernstige zeden en geweldsdelinquenten. 


Gast

#636

2017-10-28 15:12

Verdriet over zo'n groot onrecht
Nothing more tot say.

Gast

#637

2017-10-29 06:35

Beste Lydia.
Ik ben super trots op wat jij bereikt hebt. Ook ik heb gelijk je petitie ondertekend en hoop dat de regering hiermee naar onze wens mee aan de slag gaat. Wij hebben 2 pubers die veel op de straat zijn en hebben gelukkig nog nooit zo iets mee gemaakt. Net als iedere ouder wens je dit NOOIT mee te maken ... Samen staan we sterk ... als de regering maar 100% mee werkt.

Gast

#638

2017-10-29 07:22

Misschien niet de juiste plek maar bewondering voor uw inzet en doorzettings vermogen. Kritiek is er altijd. Je doet het nooit bij iedereen goed. Kritiek kan ook een aanleiding zijn voor verbeterpunten. Vooralsnog helemaal top wat u doet. Respect.

Gast

#639

2017-10-29 07:41

Beste lydia , Vergeet niet dat wij weer trots zijn op jouw omdat je teneerste een erg mooi en goed en wel goed uitgelegd tekst schrijft waar in ieder zijn verdriet , frustaties en pijn kwijt kan . Want ook ik was iedere dag nieuwsgierig of er al wat bekend is en tegen beter weten in hoop je dat ze misschien was wegelopen ofzo . IK heb geen kinderen maar ik denk als het een van mijn kinderen was geweest ik even op bezoek was geweest bij zo,n persoon ......We zijn al zover met techniek. kennis en geneeskunde maar helaas lopen er nog altijd een paar erge ziekte mensen rond die nog niet duidelijk weten dat ze met de handen van onze kinderen af moeten blijven . En als zijn ze 2 jaar of zijn ze zo oud als anne , het is en blijven de kinderen van lieve ouders die altijd blijven houden van hun ......
We zullen ANNA FABER nooit vergeten maar ook jouw niet want door de grote inzet van u en famillie krijgen we het straks misschien voor elkaar dat de rechtspraak in nederland stap voor stap beter wordt en dat ze gaan en MOETEN leren met de Handen van onze kinderen moeten blijven !!!!!! IK ben erg trots op U !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mark van de Bunt

Gast

#640

2017-10-29 08:10

Respect voor wat je hebt opgezet en waar je nu voor gaat!

Gast

#641

2017-10-29 08:11

Lydia, wat ben ik trots op jou. Ik denk dan aan het starten van de petitie en de strategische keuze om de petitie open te houden. Ik ben het met je eens dat het nodig is om hier vastberadende aandacht voor te moeten houden. Ik wens je alle kracht en doorzettingsvermogen toe om dit te volbrengen. Mocht er een moment zijn dat het je minder makkelijk vergaat en ik kan iets betekenen dan hoor ik het graag. Adri de Bruijne

Gast

#642

2017-10-29 08:16

Er zijn ouders hun kind kwijt. Waarom? Omdat criminelen zonder pardon vrij worden gelaten. Recht in eigen hand nemen mag niet? Maar als dit de regels zijn in Nederland ga je dat vanzelf krijgen. Verkracht iemand en je staat zo op straat, wetende al dat het zeker weer gaat gebeuren. Hoe moeten wij onze dochters beschermen als de rechtsstaat dit niet doet? Geloof mij als mijn dochter dit zou overkomen en zo’n gast staat met 1 a 2 jaar weer buiten dan sta ik hen daar op te wachten! Want waarom heeft iemand die iemand anders verkracht en vermoord heeft wel nog het recht om te leven, te trouwen, kindjes te krijgen enzovoorts. Zo een ziek iemand die al 2 meisjes bruut heeft verkracht had opgesloten moeten worden voor de rest van zijn leven. Spijt was er geen eens. Als jullie idioten deze man niet hadden vrijgelaten had Anne nog geleefd. Het was overduidelijk dat hij weer de fout in zou gaan, dus iedereen van de kliniek en de regering heeft bloed aan zijn handen. Belachelijke rechtsstaat hier.


Gast

#643

2017-10-29 08:25

dit mag nooit en nooit meer gebeuren

Gast

#644

2017-10-29 09:54

Complimenten dat je dit hebt kunnen bereiken!!!!!!!!!!! Fam van den Berg,Vaassen

Gast

#645 Petitie

2017-10-29 10:13

Hoi Lydia ik vind het top wat je nu voor ons alle doet respect hiervoor.Je zult naast je baan dit er bij doen wat heel veel tijd kost

Groet, Janny

#646

2017-10-29 10:28

Ik dank u voor alles wat u gedaan heb en nog blijft doen en wens u Gods zegen om dit werk voor te kunnen zetten. 

 


Gast

#647

2017-10-29 10:44

Beste Lydia

Als eerste super en ook super bedankt dat jij dit opzet. Het wordt hoog en hoog tijd, dat het lakse en te barmhartige links gedoe stopt. Mensen die andere mensen dit soort onrecht kunnen aandoen en zonder enig spijt. Verdienen niet 123 weer terug te komen in de maatschappij. Iedereen maakt fouten, maar moord, verkrachting, überhaupt aan mensen zitten (kijkend naar wat er ook nu weer in de maatschappij beland. Ongewenst intimidatie ) hoort niet . Ieder heeft zn eigen, waarin niet iemand zomaar aan kan zitten. Ik wens je veel succes en hoop dat er snel een veilige maatschappij komt

Met vriendelijke groet

Gert-Jan Ligtenberg
Flora

#648 Re: Re:

2017-10-29 11:58

#2: Lydia Jong - Re:  

 Beste Lydia,

Er een heel mediacircus van maken had zeker averechts gewerkt en een minister 30 minuten spreken, is inderdaad heel veel. Voor mensen die vanaf zijlijn toekijken, voelt dat misschien niet zo, maar zo werkt het nou eenmaal in Den Haag. Ik heb er jaren rondgelopen. Ik vind het ongelooflijk knap wat je hebt bereikt! Hartelijke groet. 


Gast

#649

2017-10-29 16:04

Buiging Hele diepe buiging voor je!
Wilhelmus

#650

2017-10-29 16:12

 Fantastisch gedaan zover. Erg goed dat je het zo doet en volhoudt. Ik wens je sterkte en veel energie.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...