Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Petitie aanbieden
Het kan zo niet langer.
Ik herinner me nog zoiets van 2 jaar geleden.
Ook zo'n vent, die ontsnapt was en toen mensen op 'n boot mensen vermoord heeft. Verschrikkelijk!
Dit mag en kan zo niet doorgaan.
george Dik
Re:
Ja ze laten hier heel veel dingen, voor wat het is. Zaken wat niet veel om makken heeft, wordt wel aandacht aan besteed.
Respect&Dank!
Respect&dank voor alle energie die je erin gestoken hebt Lydia.Keep up the good work!
Re:
De media houdt niets in de gaten anders hadden zij na de ontvoering van Anne en alle reuring rondom de kliniek waaruit Panhuis gevlogen is zelf ook actie kunnen ondernemen.
Lydia is voor hen weer een uurtje of wat programmavulling, opkrikken kijkcijfers verder dan dat denken omroepen als Nos/NPO RTL, SBS niet.
Ik hoop dat Lydia zich niet teveel laat manipuleren/ringeloren door de Hilversumse 'gieren' dat heeft zij niet verdiend haar onbaatzuchtige actie mag haar alleen maar respect opleveren geen vuige vaak denigrerende vraaggespreken bij bijv. DWDD, Umberto Tan of Pauw of die blonde (naam ff kwijt) vrouw die sowieso alleen voor kijkcijfers gaat.
Succes Lydia bij dhr. Stef Blok en houd je rug recht :)
Daar stond je dan met een eenvoudige A4 in een lijstje, meegenomen in een zilveren tasje. De burger wordt genaaid door de politiek en alles wordt wegbezuinigd, veiligheid, zorg. Bedroevende vertoning dit schouwspel vandaag. Boos en vol afschuw en dan dit slappe knieen werk.
Dat het niet in de prullenbak bij de achtergelaten stukken belandt.
Ik vind dat je het goed hebt gedaan,ik vind dat ze hier niet omheen kunnen..
Laten ze er A.U.B. iets aan doen,dit mag nooit meer gebeuren..
Nogmaals dank..Lydia
Hartelijke groet,
Eveline Roskott-van Haastert