Geen staking bij KLM

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen staking bij KLM.


Gast

#76

2016-08-03 06:00

Ik vind staken iets van vroeger. Het is niet meer van deze tijd. Het is beter de dialoog aan te gaan en elkaar te gaan begrijpen.

Gast

#77

2016-08-03 06:48

Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik vind dat dit niets opleverd en alleen als allerlaatste redmiddel mag worden gebruikt. Ik vind het al schandalig dat de piloten zich zo opstellen dus moet ik er zelf ook niet aan mee gaan doen.

Laten we dit AUB als volwassen mensen oplossen. Hierbij moet uiteraard ook KLM meewerken en zich niet zo bot opstellen, dreigen met tegen acties en pushen om maar de cao te tekenen. dit gebeurd pas als iedereen tevreden is en niet geforceerd.

 

Gast

#78 Ouderwets

2016-08-03 07:25

De FNV is geen vernieuwende vakbond, grijpt nog steeds terug naar oude methodes. Deze hielpen vroeger niet in het redden van de scheepsbouw en zullen nu niet bijdragen aan de spiraal naar boven van KLM. Eerder maakt het het bedrijf stuk. Einde van nog een stuk hollands glorie. 


Gast

#79

2016-08-03 07:59

Ik word er elke keer zo ziek van dat de Fransen weer gaan staken en nu dreigen de nederlandse werknemers hier ook al mee?! Denk eens wat beter na! Zo word het alleen maar slechter voor het bedrijf.
Als je het niet eens bent me iets zoek je maar een andere baan.

Gast

#80

2016-08-03 08:04

1- Strikes are suïcidale: they can only worsen the financial situation of KLM and damage its image of "reliable" airline,
2- As an airline the last thing you want is to be associated with a 'striking mentality", this is the best way to loose customers,
3- it is bad enough that our biggest partner suffers from chronicle strike actions,
4- I do not agree with the FNV anymore. Their demands are unrealistic, unreasonable and not adapted to the economical and competitive environment in which we are,
5- There is a petition going around within KLM with nearly 8,000 signatures, asking our AF colleagues to stop their strikes! so please....
KLM'er

#81

2016-08-03 08:41

FNV, maakt meer kapot dan je lief is..


Gast

#82

2016-08-03 10:28

Deze staking kost meer dan het opbrengt.
En ik hoop dat FNV leden die staken vooraan gaan staan als er tengevolge van deze staking ontslagen vallen.

Gast

#83

2016-08-03 13:54

Ik zou zelf ook niet staken. KLM heeft het al moeilijk genoeg op het moment, en dit kan op een andere manier opgelost worden,

Gast

#84

2016-08-03 14:26

Ik ben wel een beetje klaar met alle stakingen van AF met als gevolg drukte en hogere werkdruk. Als KLM nu ook gaat beginnen is straks het einde zoek....

Gast

#85

2016-08-03 14:56

Ik ben akkoord met het CAO voorstel

Gast

#86

2016-08-04 15:11

Goed voortel van KLM gezien de luchtvaart situatie, als mensen menen dat dit toch te weinig is, dan adviseer ik deze mensen elders te gaan werken. Opzeg termijn bij KLM is 4 weken, dus dat valt ook erg mee. Dus ga ergens anders je heil zoeken, dit is een win win situatie. KLM minder kosten en jij die droombaan buiten de KLM??

Gast

#87

2016-08-04 18:04

FNV kiest een destructieve weg waarbij het mandaat flinterdun is.

Gast

#88

2016-08-05 06:16

Omdat dit niet de manier is om dingen af te dwingen. De dupe van dit worden onze klanten en onze collega's die direct contact hebben met de klanten per telefoon, e-mail of social media.

Gast

#89

2016-08-05 13:10

Staken kost bakken met geld en lost niets op.
Alex

#90

2016-08-05 16:25

De SP wilt perse haar invloed laten gelden op de Fnv. Recept: een onverzoenlijke houding aannemen en 100% of 0% willen. Als De Sp erbij betrokken is is het uiteindelijk 0% en staat de megafoon met de Tekst Reken af weer aan


Gast

#91

2016-08-05 19:21

Zelfs vanaf mijn vakantieadres met eindelijk Wifi schaam ik me voor de uitspraken van Zakaria Boufangacha, bestuurder FNV Luchtvaart. Zij spreekt over "medewerkers van KLM eisen, willen, menen, moeten...". Zij hoort te spreken over de leden van de FNV. Ik kan me nl. niet vinden in de eisen van de FNV en niet in hun aanpak, net als een hoop KLM collega's. We zijn met zijn allen hard aan het werken om er weer een gezond bedrijf van te maken. Acties, ook bij onze vracht klanten helpen daar niet bij.

Gast

#92

2016-08-08 07:03

Ik heb er als werknemer van KLM belang bij dat het bedrijf redelijk gaat draaien. Ik ben er van overtuigd dat als we de kosten niet onder controle krijgen wij het 100 jaar jubileum niet zullen halen met KLM, in ieder geval niet met iedereen die graag voor dit mooie bedrijf wil blijven werken.