Geen staking bij KLM

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen staking bij KLM.


Anonymous

#1

2016-07-27 11:07

Staken lost niets op. Zeker niet bij een bedrijf dat in vergelijking met elke concurrent aanmerkelijk slechter doet.

Gast

#2

2016-07-27 12:33

Ben het met de stellingname eens: Ik verafschuw alle stakingen bij AirFrance en wil daarom ook geen staking bij KLM! dit verslechtert eerder onze (concurrentie)positive en toekomst dan dat het helpt. Wel ben ik het niet eens met alle maatregelen, met name afbouwen Humanisatiedagen en minder vaikantiedagen... we hebben als personeel al heeeel veel moeten inleveren de laaste 5-6 jaar (nullijn o.a.). Dus mag men het personeel wel eens tegemoet komen. Wij moeten hoger produktie draaien, ondanks vergrijzing, dus moet er ook iets tegenover staan!

Gast

#3

2016-07-27 12:41

Juist omdat de grootste meerderheid hun stem niet laten horen. Men heeft geen besef hoe goed we het eigenlijk hebben bij onze KLM. Iedere tegenstemmer van dit voorstel zou eens een jaartje bij een kleine baas moeten gaan werken. De KLM heeft in goede tijden voor ons gezorgd laten wij nu eens in slechte tijden voor ze zorgen. Stem voor dit voorstel! Als je straks thuis zit zonder werk hoef je nooit meer te stemmen.

Gast

#4

2016-07-27 12:47

Doordat ik expat ben, zie ik de gevolgen die het met zicht meebrengt. KLM zou niet die kant op moeten gaan er laten zien dat zij er anders overdenkenm

Gast

#5

2016-07-27 13:57

Alleen samen staan we sterk

Gast

#6

2016-07-27 14:50

Omdat staken niets oplost

Gast

#7

2016-07-27 15:22

Ben tegen staking. Dat is niet de oplossing

Gast

#8

2016-07-27 15:52

FNV reactie en stakingsoproep volledig buiten proportie wn onverantwoord

Gast

#9

2016-07-27 16:40

Een staking gaat heel veel geld kosten, net nu het weer wat beter gaat. Wat had men niet een commentaar met de staking van de Fransen en dan nu hetzelfde doen? Ben hier heel erg op tegen, tegen een staking.

Gast

#10

2016-07-27 17:04

Voorstel directie is zeer acceptabel

Gast

#11

2016-07-27 18:05

FNV moeten stoppen met deze waanzin.
Geen realiteitszin. Geen kennis van cijfers.
FNV heeft een landelijke doelstelling en moet die kosten wat kost doorvoeren in elke sector. Ledenaantallen looen terug dus er moet resultaat geboekt worden ondanks dat KLM kapot gaat hieraan.
Dit moet stoppen!!!

Gast

#12

2016-07-27 18:10

Ik ben een maand geleden na 12 jaar m'n baan kwijt geraakt, laat dat zo min mogelijk mensen overkomen. Staken kost allen maar geld en dus meer banen.
Blauw hart

#13

2016-07-27 18:26

Heb zelf geen baanzekerheid door hpo maar het laatste waar ik aan denk is staken! Dit gaat alleen maar verliezers opleveren...vind het werkelijk schandalig! Ik kijk momenteel ook om mij heen, buiten de KLM, naar een nieuwe baan, en het wordt wederom bevestigd dat KLM echt geen slechte werkgever is en uitstekende arbeiedsvoorwaarde kent. Ik zou maar al te graag wat vakantiedagen en salaris inleveren om gewoon aan het werk te mogen blijven bij dit mooie bedrijf

Bezorgd

#14 Zo raken we klanten kwijt

2016-07-27 18:29

Publieksvriendelijke actie??

Zijn vrachtklanten geen publiek.

Waanzin, zo raken we nog meer geld kwijt, er zijn al voorbeelden van vrachtklanten die nu naar Lufthansa gaan.

Ik roep op het lidmaatschap van FNV op te zeggen. Die weten niet waarmee ze bezig zijn. 


Gast

#15

2016-07-27 19:48

De tijd dat het niet echt goed gaat met KLM/air france (ondanks KLM meer winst maakt dan Air france ) wellicht mag men blij zijn met hun baan in deze tijden?? Ik ben er van overtuigd dat de KLM weer zal gaan bloeien en daar heeft iedereen profijt van!? Dus is het even niet anders? Neemt niet weg dat ik het grond personeel enigzins begrijp! En wens hen oprecht sterkte!! Ondanks wellicht onbegrip,woede etc...


Gast

#16

2016-07-27 19:48

Omdat stakingen ook geld kosten. En dat is niet goed voor KLM!

Gast

#17

2016-07-27 20:27

Staken is slecht voor het bedrijf

Gast

#18

2016-07-27 22:16

Ik vind het voorstel onder de huidige omstandigheden niet zo slecht. Bijv werkgelegenheidsgarantie; waar vind je dat nog? Okee, het kan altijd beter maar met staken help je het bedrijf (en dus ons allemaal) in de vernieling.

Gast

#19

2016-07-28 06:17

De voorstellen zoals die er nu liggen zijn niet onredelijk en behoeven op detail mogelijk kleine aanpassingen. Totaal geen reden om de zaak maar plat te gooien.

Gast

#20

2016-07-28 06:55

Eerst de tijd nemen om te overleggen voor je gaat staken lijkt me wat het uitganspunt moet zijn.

Gast

#21

2016-07-28 09:54

Beste collega's, ik ben er heilig van overtuigd dat staken echt dingen niet verbeterd maar juist verslechterd! Laten we niet ons op 1 lijn zetten met de Franse collega's die al zoveel geld hebben verspild. Onze goede naam, reputatie in betrouwbaarheid en flexibiliteit juist vóór de passagiers zal zeker schade lijden door stakingingen die de passagiers in de kou laten staat.
Ook KLM zal lijden aangezien de hele inzet juist voor ieder financieel gewin is.
Dus niet staken is geen reputatieverlies, geen verlies en op lange termijn een constructieve overeenkomst waar wij allen van profiteren!

Gast

#22

2016-07-28 10:15

Staken heeft nog nooit tot er  oplossing geleid,

Wel in disuccie blijven en praten


Gast

#23

2016-07-28 10:27

Staken is het lafste middel als reactie op voorgenomen verandering door bedrijfsleiding. Voor zowel de klant als collega's.

Gast

#24

2016-07-28 10:38

Staken leidt tot niets we stellen alleen onze klanten maar teleur. Hebben met veel moeite en hard werken gekregen en jagen ze in 1 keer weer weg naar concurrent

Gast

#25

2016-07-28 11:12

Voorstel zo als het er nu ligt is de basis voor groei en continuiteit wat zal voorzien in baan garantie en mogelijkheden voor meer vaste contracten. zonder investering en groei is dat onmogelijk!
wij integreren veel met de Franse collega's maar laat het staken maar achterwege, dat is niet ons ding.