Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman

Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman / Mededelingen / Aanbieden petitie / Opmerkingen


Gast

#76

2016-02-10 14:03

Het is heel droevig dat de ombudsman zijn eigen gang wil gaan. Hij vindt waarschijnlijk dat Dhr. Dullaert het te goed doet. Hij voelt zich aangetast in zijn ego. Het is te hopen dat de vaste kamercommissie ziet wat een hork deze man is. Getuige zijun optreden in de richting van het Jeugdjournaal. Dhr. Dullaert is een integer mens, hij weet waar over hij praat, kortom zo iemand krijg je niet opnieuw. Andreas van der Jagt uit Heerjansdam.


Gast

#77

2016-02-10 14:09

Geachte mevrouw Lenting,

Dank voor het opstellen van deze petitie.
We willen dat de tweede kamer Marc Dullaert een tweede termijn gunt. Daar zijn alle kinderen in Nederland en in het buitenland bij gebaat. Het is tevens nodig om ons geloof en vertrouwen in een kundige en onafhankelijke ombudsman te herstellen. Dhr van Zutphen heeft zoveel ellende veroorzaakt.
Laat de kamer hem een chique achteruitgang wijzen!


Gast

#78

2016-02-10 14:10

Ik hoop dat de 2e kamer hun verstand zullen gebruiken en de ombudsman die bewezen heeft goed werk te kunnen doen te laten zitten!

Gast

#79

2016-02-10 14:10

De Nationale ombudsman zoekt een onzichtbare kinderombudsman die intern gericht is. ( net zoals de heer van Zutphen zelf).

Gast

#80

2016-02-10 14:11

Geachte initiatiefnemers,

Ik volg deze onverkwikkelijke affaire al enige tijd van gepaste afstand, maar ik krijg er geen fijn gevoel bij en een nare smaak van in de mond dat onze nieuwe Ombudsman zomaar - zonder opgaaf van enige goede reden - Marc Dullaert wil vervangen. Ik geloof dat de heer Dullaert een uitstekende job doet en ook van grote waarde en invloed is door zijn internationale contacten en betrekkingen.

Zolang onze 'nieuwe' Ombudsman niet in staat is een plausibele verklaring uit zijn hoed te toveren, vind ik dat Marc Dullaert gewoon moet blijven zitten.

Zou ik nu lid zijn van een vereniging van de KinderOmbudsman o.i.d., dan zou ik serieus overwegen mijn lidmaatschap (en contributie) in te trekken.

Separaat stort ik regelmatig geld op de diverse kinderfondsen. De toekomst van een betere wereld ligt bij onze kinderen. Laat Marc Dullaert blijven, zodat er continuïteit, doorbouw en groei is, zolang men niet onomstotelijk vast kan stellen dat de heer Dullaert faalt.

Met vriendelijke groet,
Rik Cruys
poezenklauwtje

#81 Re: Beste Ombudsman, waarom moest Marc Dullaert nu écht weg?

2016-02-10 14:11

#25: Marilse Eerkens - Beste Ombudsman, waarom moest Marc Dullaert nu écht weg? 

Dank u wel voor uw heldere reactie, het laat eveneens de bijzondere structuur en persoonlijkheid van deze Ombudsman zien binnen de organisatie die de Ombudsman leidt of is het lijdt.

omamamara

#82 Re:

2016-02-10 14:18

helemaal mee eens#26: -  

 


Gast

#83

2016-02-10 14:18

Goede actie. Ik hoop dat de heer Dullaert kan blijven. En van mij mag de heer Van Zutphen iets anders gaan doen.

Gast

#84

2016-02-10 14:19

het is god geklaagd dat een over het paard getilde nationale ombudsman kan bepalen wat er met onze kinderombudsman gaat gebeuren.
in mijn ogen moet de tweede kamer dan maar beslissen dat de nationale ombudsman weg geserveerd wordt op dezelfde manier waarop hij afstand nam van de kinderombudsman.

Gast

#85

2016-02-10 14:19

Beste mevrouw Lenting,
Een hele goede actie! Ik hoop dat de Tweede Kamer het wettelijk recht gebruikt om de termijn van Marc Dullaert te verlengen. Een integere en krachtige stem die een Kinderombudsman waardig is!
Hartelijke groet, Marion Struik

Gast

#86

2016-02-10 14:20

Laten we hopen dat het lukt!

Gast

#87

2016-02-10 14:20

Prima actie !!!!

Gast

#88

2016-02-10 14:23

goede actie! met dank voor het initiatief.
En als de 2e K hiermee niets doet, wat te verwachten valt, dan een petitie om Van Zutphen eruit te gooien. Sorry voor de populistische taal, maar Van Zutphen heeft op TV laten zien en horen dat hij volledig ongeschikt is om als onafhankelijk opererende functionaris het inhoudelijke belang voorop te stellen. Hij speelt een spel zoals vele overheidsbestuurders. Tja...als je zelf graag dat spelletje speelt, dan heb je geen recht van spreken en wordt je als vrij snel monddood gemaakt door overheidsbestuurders.
Tis heel simpel, of Dullaert blijft of Van Zutphen verdwijnt.
kate

#89

2016-02-10 14:25

De Kinderombudsman verdient alle steun om z'n werk voort te zetten!!

 

 


Gast

#90

2016-02-10 14:28

De nationale ombudsman lijkt een erg groot ego te hebben en duldt blijkbaar niemand naast zich. 


Gast

#91

2016-02-10 14:29

Ik ben het er roerend mee eens dat Marc moet blijven en hoop dat alle reacties het gewenste resultaat zullen hebben.

Gast

#92

2016-02-10 14:32

Ik hoop dat de petitie in ontvangst genomen wordt en dat er serieus naar wordt gekeken?
En dat de heer Dullaert voor een volgende termijn wordt benoemd.
Succes.

Karel van Wieringen

Gast

#93

2016-02-10 14:32

Dank voor deze goede actie.
Hopelijk komt de Kamer tot een goed inzicht: 2e termijn voor Marc Dullaert.

Gast

#94

2016-02-10 14:32

Top hoop dat nog meer tekenen. Reactie ombudsman weinig overtuigend. Dullaert moet blijven.

Gast

#95

2016-02-10 14:34

Ik hoop van ganserharte dat de vaste Kamercommissie onze petitie zal onderschrijven en de Kinderombudsman zijn werk mag voortzetten.

Yvonne Lichtveld
Patrizia Filia

#96 Marc Dullaert, De Beste Ombudsman

2016-02-10 14:35

Ja de Kinderombudsman Marc Dullaert moet blijven! De redenen waarom hij moet blijven zijn meer dan duidelijk: zijn deskundigheid en zijn betrokkenheid met het leven van wie zo kwetsbaar is: het kind. We kunnen Marc Dullaert niet missen. Wie hem kan missen schuilt zich achter redenen die het kind aan de kant zetten.

HWh
Gast

#97

2016-02-10 14:35

Geweldig goed resultaat. Het vertegenwoordigen mag niet over de verkeerde rug worden afgedaan. Foutjes zijn oke, waar gehakt worden vallen spaanders, maar blunders van dit formaat cq niveau en optreden erna zijn te erg. Zie ook de reportage in de VK van afgelopen zaterdag. Zelfs de OR is niet serieus genomen door dit gezicht van "Ombud-Nederland" de overheid is aan bod om haar verantwoordelijkheid te tonen. Verschuilen achter het feit dat hij z'n team mag samenstellen versterkt het idee van nepotisme en meelopers ipv capabele inzet.

vooral doorgaan! 

Kasper
Gast

#98

2016-02-10 14:36

Kan ik ook ergens een petitie ondertekenen, waarin we vragen de huidige landelijke ombudsman op te rotten?

Betrokken

#100 Re: Beste Ombudsman, waarom moest Marc Dullaert nu écht weg?

2016-02-10 14:40

#25: Marilse Eerkens - Beste Ombudsman, waarom moest Marc Dullaert nu écht weg? 

 Heel goed Marilse!!

Hopelijk heb je de tijd, gelegenheid en energie om deze zaak als journalist te blijven volgen zodat wij als 36.000 ondertekenaars van de petitie op de hoogte blijven van de arrogantie van de macht van Reinier van Zutphen.

Het lijken wel feodale tijden in 2016; onbestaanbaar!