SAMEN KUNNEN WE HET!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie SAMEN KUNNEN WE HET!.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2016-02-02 18:31


Rooie Reus

#777 Re: Re:

2016-02-02 20:49

#692: Jj - Re:  

 Je hebt helemaal gelijk. De hel is al begonnen. Alleen niet hier, maar in de oorlogs gebieden. Het is daarom volkomen logisch dat mensen vluchten naar gebieden waar het veilig. Wie zijn wij om mensen in nood de deur te wijzen?


Gast

#778

2016-02-02 22:04

Moet heel Nederland 1 groot gouda of Culemborg worden de grote steden zijn al tientallen jaren ontwricht door niet geïntegreerde immigranten die hun eigen culturen belangrijker vinden dan het integreren in de Nederlandse samenleving ben klaar met de gutmench ik weet hoe het is om tussen deze culturen te leven een ware hel


Gast

#779

2016-02-02 23:48

Typisch een opmerking van een groepering die zich zelf verheven voelt boven anderen "fatsoenlijke democratische manier in de discussie te mengen" als je de mening niet deelt van van het zelf benoemde electoraat ben je een haatzaaier , goed bezig jongens 

 

 


Gast

#780

2016-02-03 15:02

Omdat ik vind dat er bijna alleen negatieve reacties verschijnen in de media, wat de publieke opinie beïnvloedt.

Gast

#781

2016-02-03 21:45

Minderjarig meisje in oostende groepsverkrachting door 5 irakese vluchtelingen ,noodopvang Rosmalen heerst totale anarchie, homo trangenders worden vernederd en bedreigd met scheermesjes en met de dood bedreigd ,kan zo nog wel even door gaan zijn jullie nauw werkelijk blind en suïcidaal 


Gast

#782

2016-02-04 21:30

mooi genuanceerd

Gast

#783

2016-02-04 21:45

Begaan met het lot

Gast

#784

2016-02-04 22:21

Totaal gestoorde mensen die deze petitie onderteken, veel gestoorden wonen in Amsterdam zo te zien in hun geitenwollen ssokken buurtje


Gast

#785

2016-02-05 04:22

Wat maak dat mensen denken dat ze meer rechten hebben omdat ze toevallig in het juiste land zijn uitgescheten.

Gast

#786

2016-02-05 04:30

Wie zijn mensen om dit land te verzieken om hier allemaal culturen binnen te halen die een paar honderd jaar achter lopen 


Gast

#787

2016-02-05 04:35

Finland , afgaanse immigrant heeft relatie met Fins meisje vraagt haar ten huwelijk meisje weigert,  afghaanse man verkracht meisje, bind haar vast op stoel en steekt haar levend in de brand , poletiek klimaat doet alles om dit te verzwijgen in media , trieste waarheid Europa anon 2016


Gast

#788

2016-02-05 12:24

Afgaanse vluchteling 17 jaar verkracht 22 jarige duitse vrouw  in koln met carnaval,ze komen er ook achter dat er veel terroristen binnen zijn gekomen met de oncontroleerbare stroom gelukzoekers , de zelf nadenkende mensen wisten dit al maar de naïeveling zal nog steeds zijn kop in het zand steken zo gaat een heel continent naar de galamoer 


Gast

#789

2016-02-06 14:26

Ieder mens is uniek, maar we zijn wel allemaal gelijk. Iedereen is welkom en ieder mens verdient het om een gezond en een vredevol leven te lijden.

Ik heb deze petitie ondertekend nadat ik vandaag toevallig langs een demonstratie liep en er bij heb gestaan. Het deed me goed om te zien dat er mensen waren van verschillende afkomsten en dat ze allemaal voor gelijkheid protesteerde. Ik voelde me fijn toen ik daar tussen stond.

Na een half uur moest ik verder. Overal waar je keek waren er politieagenten en busjes. Er waren zelfs paarden aanwezig. Nadat ik zo een 500 meter verder reed op de scooter was er een obstructie en kon ik er niet langs. Ik keek naar rechts en zag een groep demonstranten staan die er tegen waren. Het viel me gelijk op dat ze me aanstaarde met een blik dat ik hier niet hoor te staan. De politie agenten stonden er kort op, namen maatregelen om het niet uit de hand te laten lopen, terwijl ik een half uur geleden met agenten stond te praten over deze kwestie.

Laten we samen onze wereld beter maken en genezen van alle virussen die het kapot willen maken door middel van gehele volken uit te roeien en landen te verwoesten. Ik geloof erin dat het gaat lukken.

Met veel liefs,

Murat & Mohamed

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-06 15:22



Gast

#791

2016-02-06 15:46

Ik heb de petitie ondertekend omdat er een stevig tegengeluid nodig is. De poltiek heeft helaas niet de oplossing. Ze verergeren enkel de situatie voor velen. Zie de vele bombardementen. We kunnen niet anders dan vluchtelingen een menswaardige kans te bieden.

Gast

#792

2016-02-06 16:50

Ik vind dat zoveel mogelijk mensen hun stem moeten laten horen.

Gast

#793

2016-02-07 09:25

Ik vind dit een van landverraders petitie , hij gaat gelukkig ook niet zo hard wat begrijpenlijk


Gast

#794

2016-02-10 11:48

Omdat ik het wij/zij denken moe ben en omdat ik mijn medemens liefheb. Behandel de ander zoals je zelf behandeld wil worden en gebruik grenzen niet om mensen die steun en hulp nodig hebben buiten te sluiten.

Gast

#795

2016-02-10 13:52

Laten we ons in godsnaam eens verplaatsen in deze mensen.
Als we dat kunnen, dan zal niemand meer negatieve geluiden laten horen inzake vluchtelingen opvang!

Gast

#796 Re:

2016-02-10 13:58

#784: -  

 verplaats je maar eens in deze menses!!!!!


Gast

#797

2016-02-10 13:59

omdat ik het zeer belangrijk vind

Gast

#798

2016-02-10 14:14

Wij in Nederland, moeten ruimhartig omgaan met mensen in nood en daar waar mogelijk deze mensen helpen. Dat is onze plicht om de humanitaire rechten van de mens zoals ook in de EU en VN verdragen omschreven staat na te komen.
Door angst of protectionisme xenofobe gedachte goed moeten wij ten stelligste verwerpen waar dat mogelijk is.
Dat de Nederlandse politiek grotendeels uit opportunisme geen daadwerkelijke stelling durft te nemen is te wijten aan het deels falen van de huidige parlementaire democratie.
Goede voorlichting over de daadwerkelijke feiten en kosten worden gekaapt ter rechter zijde van het politieke spectrum.
Als ik in mijn omgeving dan ook vraag hoeveel ze minder netto hebben ontvangen dan kijken ze mij verbaast aan. Ook in 2016 hebben de meesten weer meer netto overgehouden.
Meer nieuwe medelanders vind ik een verrijking van de maatschappij en geeft zoveel meer kleur aan de samenleving.

Rob Elbert

#799 Re:

2016-02-10 14:30

#793: -  

 U weet niet wat "landverraders" blijkbaar zijn. In een democratie en art.1 van de grondwet is vrijheid van menigsuiting een niet vrijblijven iets. Het is een grondrecht.  Om dan te durven beweren dat mensen die opkomen voor minder bedeelden te bestempelen als landverraders omdat men voor deze petitie is zegt genoeg over uw innerlijk democraties kompas.

Omdat u zich door uw stellingname zich keert tegen bovengenoemde rechten is de titel van "landverrader" eerder op u van toepassing, dan wie dan ook, die voor deze petitie is.

Ik mag hopen dat uw morele kompas weer de juiste koers vind en wat zorgvuldiger wordt in uw woordkeuze in het bijzonder.

 

Rob Elbert

#800 Re:

2016-02-10 14:33

#789: -  

 Goed verhaal en geeft de burger weer moed.